0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

artystycznyodlot

blogi.szafa.pl/ /mayako

lip. 28

machina ruszyla.......

dodane przez: mayako dn. 28-07-2012 r.
machina ruszyla.......

czy mozna chciec wiecej.....a jednak....

dziewczyny!!! super impreza mozliwosc zrobienia sobie artystycznych zdjec!! piekny portret czy tez dla odwaznych akt,zapraszam do bistro na ul.hutniczej 28...

ilosc miejsc ograniczona..wydolnosc lokalu poprostu...odzywajcie sie na mayako@o2.pl.

wszystkie chetne na takie spotkanie z nasza adeptka sztuki fotograficznej,zapraszam...po sesji zorganizujemy wernisaz i bedzie mozna zaprosic,znajomych,rodzine itp.itd

oczywiscie po wystawie mozna kupic swoj portret czy tez akt za symboliczne 50 zl (antyrama juz w cenie)

...do dziela dziewczyny...pieklo trzeba zabrac ze soba do nieba....

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

artystycznyodlot

Prowadzony przez:
mayako

o sztuce..pomyslach na cos z niczego..innosci...ciekawosci i tej wisienki na torcie czym jest wyobraznia....

O mnie

mayako

Na szafie od: 19-06-2012

Obserwuj

plastyk..budowlaniec...wielozawodowosc i mnogosc zainteresowan...

Obserwują blog
jolka4861

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0