0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Marzena181

blogi.szafa.pl/ /marzena181

paź. 30

Jesiennie

dodane przez: marzena181 dn. 30-10-2013 r.
Jesiennie

Cześć wszystkim! W pierwszym moim poście przedstawiam Wam stylizację jesienną. Mam nadzieję, żę przypadnie Wam do gustu. Napiszcie co myślicie i czy Wam sie podoba.

 

coat zara/ jeans zara/ shoes river island/ bag asos

 

Moda, jesienne inspiracje, stylizacje jesienne,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


zuzka08

zuzka08 napisała:

dodane: 31-10-2013 19:26

Fajne buty :-)
 

vooy
Zobacz blog

vooy napisała:

dodane: 30-10-2013 22:15

jaka śliczna kurtka!! :)
 

margerita28

margerita28 napisała:

dodane: 30-10-2013 15:33

a torebka genijalna, dopiero zobaczyłam
 

marzena181
Zobacz blog

marzena181 napisała:

dodane: 30-10-2013 14:26

O kurcze! Pierwszy raz ktos mi mowi, ze jestem do kogos podobna i to od razu do ksieznej Kate.. dzieki ;p hihi
 

Leeila

Leeila napisała:

dodane: 30-10-2013 14:21

jesteś bardzo podobna do księżnej Kate ;) ;)
 

margerita28

margerita28 napisała:

dodane: 30-10-2013 14:02

piękna kurteczka;)
 

CAROLAJN

CAROLAJN napisała:

dodane: 30-10-2013 13:01

mam ta kurteczke
 

kruszynka1719
Zobacz blog

kruszynka1719 napisała:

dodane: 30-10-2013 12:35

zajebista kurteczka :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Marzena181

Prowadzony przez:
marzena181

Cześć dziewczyny! Na tym blogu znajdziecie dużo stylizacji, inspiracji i informacji o kosmetykach.

O mnie

marzena181

Na szafie od: 25-08-2009

Obserwuj

Mam na imię Marzena i jestem mamą na pełnym etacie;p

Obserwują blog
Sarenza
vooy
Klaudia13292

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0