0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

marikowe niebo

blogi.szafa.pl/ /marys23

sty. 15

LITY camel warto?

dodane przez: marys23 dn. 15-01-2013 r.
LITY camel warto?

Cześć Szafiarki :-)

Tak się zastanawiam nad ich zakupem? Tylko nie wiem czy są wygodne? Czy fajnie się prezentują? I czy warto zakupić?

Widziałam za 69zł. Może ktoś wie gdzie takie są taniej? A może to cena w sam raz? Hm...?

Doradźcie proszę.

Pozdrawiam serdecznie

Marys23

LITY, camelowe LITY, botki LITY,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


ewamorella
Zobacz blog

ewamorella napisała:

dodane: 14-03-2013 18:23

ja kupiłam takie same za 60 zł jestem zadowolona, są naprawdę wygodne mimo wysokości:)
 

mzap88
Zobacz blog

mzap88 napisała:

dodane: 16-01-2013 12:10

kolor fajny, ale same w sobie buty NIE
 

karmelowa077
Zobacz blog

karmelowa077 napisała:

dodane: 15-01-2013 23:21

też sie zastanawiam nad ich kupnem
 

marys23
Zobacz blog

marys23 napisała:

dodane: 15-01-2013 22:37

Też się boje, że bd za wysokie, ale są tak ładne:-) Zamsz ma to do siebie, że zdziera się szybko. Ale jaki efekt :-) ach...Cudaki...:]Dziękuję Dziewczyny za opinie!
 

aanitaaa
Zobacz blog

aanitaaa napisała:

dodane: 15-01-2013 22:12

fajne:)
 

malaga101
Zobacz blog

malaga101 napisała:

dodane: 15-01-2013 21:47

u nas na bazarku te same są po 129zł mierzyłam i są wygodne ale jestem niestety stanowczo za wysoka :( musiałabym do busa na kolanach wchodzic :D Nie zmienia to faktu, że bardzo mi się podobają
 

bombelkowa12

bombelkowa12 napisała:

dodane: 15-01-2013 21:02

HEj, identyczne ma moja koleżanka i twierdzi, że są super wygodne, ale maja jedną wadę. Zrobione sa z materiału który baaaardzo szybko się zdziera. Ona dba o nie ponieważ dała około 120zł i ubiera je okazjonalnie a mimo to ma już pozdzierane. Pokryte są czymś typu zamsz-miłe w dotyku, ale bardzo nie trwałe. Te moż etakie nie są i może mają je dziewczyny i sa zadowolone, ale wiem co mówiła moja koleżanka. a decyzja i tak należy do Ciebie;) ale z wyglądu sa bardzo ok;) pozdrawiam.
 

anemone_sollel

anemone_sollel napisała:

dodane: 15-01-2013 20:50

Kopyta... Nie kupiłabym czegoś takiego.
 

anuusiek

anuusiek napisała:

dodane: 15-01-2013 20:45

ja za swoje dałam 54zł na allegro. są świetne! ;) wygodne, ładnie się prezentują. jak masz okazję to kupuj szybko ;D
 

paulina110876

paulina110876 napisała:

dodane: 15-01-2013 20:28

Też jestem tego zdania że tani ja za swoje 110 zapłaciłam:)
 

marys23
Zobacz blog

marys23 napisała:

dodane: 15-01-2013 20:28

O, dzięki za opinie :-))
 

zeio
Zobacz blog

zeio napisała:

dodane: 15-01-2013 20:14

69 to tanio jak na takie buty, ja dałam 120 i nie żałuje, polecam :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

marikowe niebo

Prowadzony przez:
marys23

Zawsze chciałam założyć bloga i pisać o wszystkim i o niczym. Jaki będzie? O czym będzie? O mnie. O modzie (no tak kolejna laseczka, która zakłada o modzie bloga) ;) o fotografii, bo coś w tym temacie też działam, o biżuterii, czyli o miszmaszu życia codziennego :-) Zachęcam do przeglądania, czytywania i do zobaczenia w następnym wpisie. :-)

O mnie

marys23

Na szafie od: 11-03-2009

Obserwuj

Witajcie Dziewczyny. Mam na imię Maria, z węgierskiego MariKa. Tak też brzmi mój pseudonim artystyczny:) Ukończyłam Dziennikarstwo i komunikację społeczną w Gdańsku. Aktualnie (nie wyobrażam sobie inaczej) pracuję w tym zawodzie. :-) W chwilach wolnych bawię się modą, robótkami ręcznymi i siedzeniem na szafie ;) Pozdrawiam Was serdecznie i zachęcam do zaglądania czasami na mojego blogaska;)

Obserwują blog
cattivo
martyna1418
Bulletowa
vium

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0