0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Wszystkiego można dokonać.

blogi.szafa.pl/ /marcia2507

luty 29

Jesteś tym co jesz

dodane przez: marcia2507 dn. 29-02-2012 r.
Jesteś tym co jesz

 Przyszedł czas na przykłady mojego menu podczas odchudzania - dodam że wszystko co jadłam jem do tej pory bo są urozmaicone, lekkie i dobre:)

Oto i one:

Śniadania:

- Owsianka( 4 łyżki płatków owsianych+ 1 szkl. mleka 1,5%) + jabłko, grysik z kaszy kukurydzianej(2,5 łyżki kaszki kukurydzianej z 1 szkla. Mleka 1,5%),

- serek wiejski ze szczypiorkiem (50g.) + kanapka (kromka razowego chleba, sałata, szynka z piersi z kurczaka, plaster pomidora bądź inne warzywo),

- Muesli ( pełnoziarniste, z niską zawartością cukru i mało kaloryczne)-ok. 2 garście z mlekiem  1,5 %- 1 szklanka,

- jajecznica z 2 jajek+ bułka grahamka z sałatą i chudziutką szynką itp.

Obiady:

 - Kasza gryczana(1/3 woreczka) + warzywa(100g)+ pierś z kurczaka(100g.),

- kurczak(100g.) z warzywami(100.g) i brązowym ryżem( 1/3 woreczka),

-  2 pulpety z piersi z indyka w wersji light z kaszą wiejską (50g.),

- różnego rodzaju zupy (również te z ziemniakami lecz z małą ilością)-gotowane tylko i wyłącznie na bulionie z dużą ilością warzyw,

-  ryby(porcja 100-150g) - pstrąg, szczupak, sandacz itp. czyli te chude- Pieczone w folii, gotowane ew. smażone na małej ilości oliwy.

Do dań z ryżem czy kaszą dodawałam „ulepszacze menu” typu : jarzynka z buraczków, marchewka z groszkiem, surówka z białej lub kiszonej kapusty, surówka z pomidorów , papryki, mizeria (świeże ogórki z jogurtem naturalnym nie ze śmietaną) itp.

Kolacje:

-  Serek wiejski ze szczypiorkiem(50 g.)+ pomidor,

-  omlet z dwóch jaj + zieloną sałatę+ pół pomidora,

-  usmażona pierś z kurczaka(100g.)+ fasolka szparagowa (garść),

-  jajko na twardo + kanapka ( kromka ciemnego pieczywa, sałata, chuda wędlina, pomidor).

Przekąski:

- jabłka zapiekane z cynamonem

- jogurt + jakiś owoc

- kisiel

- galaretka

- kefir

- serek wiejski z jakimś owocem,

- serek homogenizowany,

- 2 ciasteczka zbożowe(tylko takie czysto zbożowe, nie jakieś inne podróby :P) np. owsiane

- surowe warzywa i owoce.

We wszystkim można by tu wymieniać i wymieniaćJ

Z reguły na początku zawsze jest ciężko, ale najważniejsze jest to by się nie poddawać bo z dnia na dzień głód ustępuje, żołądek się kurczy i spokojnie da radę wytrzymać na diecie 1200 kcal.

Tak jak już napisałam w komentarzu pod poprzednim wpisem -nie trzymam się sztywno licznika kcal. Fakt na początku to ważne by nie jeść za tłusto, żołądek musi przejść  fazę od rozepchania do stanu jaki pozwala na schudnięcie. Nie jestem dietetyczką ani nic w tym rodzaju ale uznałam że takie jedzenie będzie dla mnie lepsze niż głodówka czy jakaś inna nieszczęsna dieta  po której łatwo nabawić się efektu jojoJ

Moje triki:

- nie zagęszczam zup mąką pszenną ani śmietaną, tylko jogurtem naturalnym lub taż w bardziej naturalny sposób-przecier warzywny z dodanych do danej zupy warzyw.

- pozwalałam sobie na kotlety z piersi kurczaka, schabowe ale smażyłam je bez panierki( bo wchłania najwięcej tłuszczu)

- żeby dostarczyć organizmowi niezbędnego „dobrego” tłuszczu do surówek czy sałatek dodaję trochę oliwy z oliwek ,np. do musli i owsianki dodaję łyżkę pestek dyni, słonecznika, rodzynek bądź rozdrobnionych orzechów włoskich.

- kurczaka przed ugotowaniem lub usmażeniem obdzieram ze skóry oraz odcinam cały widoczny tłuszczyk,

- jeżeli robię rosół z korpusu czy też innej części drobiu, powstałe oka tłuszczu usuwam lodem włożonym do kawałka gazy

- warzywa na patelnię podsmażam z niewielką ilością oliwy po czym podlewam je lekko wodą by się dogotowały pod przykrywką.

- sosy jeżeli już muszę zagęszczam mąką kukurydzianą lub też ew. jogurtem zależy jaki sos.

Odchudzanie zawsze kojarzyło mi się z rygorem, z nie jedzeniem, lub posiłki bezmięsne i nie wiadomo co jeszcze a przecież na tym to nie polega.

Jeżeli ma się jasno i wyraźnie określony cel to dlaczego tego celu nie osiągnąć?

 Moim zdaniem to nie jest restrykcyjna dieta co o tym sądzicie?


dietetyka, dieta, fitness, zdrowie, zdrowe odżywianie,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


mineralnakocica
Zobacz blog

mineralnakocica napisała:

dodane: 31-03-2012 10:31

Ja piersi z kurczaka wogólenie robie w panieerce , ja np wole go w folie owinac ale nie mocno niech on ma luz i do piekarnika.
 

abotak

abotak napisała:

dodane: 02-03-2012 14:03

z ćwiczeniami i taką dietą zajęło mi to... 2 miesiace!!! :)
 

marcia2507
Zobacz blog

marcia2507 napisała:

dodane: 29-02-2012 21:57

coś pokitwasiłam:P
 

marcia2507
Zobacz blog

marcia2507 napisała:

dodane: 29-02-2012 21:56

a6w robiłam razem z mężem:) ale po 5 dniach zazwyczaj na 5 dniu się kończy bo ja osobiście jakoś nie jestem do tego przekonana ale dlaczego by nie spróbować. Skuszę się, chyba napewno:)
 

xXxDiDixXx

xXxDiDixXx napisała:

dodane: 29-02-2012 21:39

proponuje 6 WEIDERA:) jak ktoś się chcę troszkę pomęczyć:D
 

ankaaaaaaaaaaa
Zobacz blog

ankaaaaaaaaaaa napisała:

dodane: 29-02-2012 14:04

abotak a jak dlugo chudłaś?
 

ankaaaaaaaaaaa
Zobacz blog

ankaaaaaaaaaaa napisała:

dodane: 29-02-2012 12:49

abotak a jak dlugo chudłaś?
 

abotak

abotak napisała:

dodane: 29-02-2012 10:37

I to jest zdrowe podejście do tematu! Ja stosuję taką samą "dietę" i schudłam już na niej 13 kg :) Tylko ćwiczyłam jeszcze do tego :)
 

SoSunshine

SoSunshine napisała:

dodane: 29-02-2012 09:57

Bardzo przydatne wskazowki:).
Wazne ,ze zdrowo schudlas.
 

marcia2507
Zobacz blog

marcia2507 napisała:

dodane: 29-02-2012 08:51

Ćwiczenia dołączę później bo aktualnie mam niewiele czasu:)
 

Reinkarnacja0307

Reinkarnacja0307 napisała:

dodane: 29-02-2012 08:32

a jakieś ćwiczenia?
 

Reinkarnacja0307

Reinkarnacja0307 napisała:

dodane: 29-02-2012 08:28

a jakieś ćwiczenia?
 

gosiakaminska

gosiakaminska napisała:

dodane: 29-02-2012 08:20

Zaczynam od jutra , jak będę miała chwile zwątpienia otworze twój wpis z twoimi fotkami :) włączę sobie jeszcze tylko skakankę przez parę minut córcia mi pomoże hehheh :)
 

marcia2507
Zobacz blog

marcia2507 napisała:

dodane: 29-02-2012 01:08

Ja właśnie po ciąży czułam się jeszcze gorzej niż przed, ale to że mnóstwo rzeczy się zmieniło i zaczęłam nowe życie jako mama, skłoniło mnie do tego bym i ja sama się zmieniła. Nie żałuję wysiłku jaki w to włożyłam. Życzę ci pomyślności w dążeniu do twojej wymarzonej wagi, sylwetki:)
 

xXxDiDixXx

xXxDiDixXx napisała:

dodane: 29-02-2012 00:59

ja od tygodnia zaczęłam robić wreszcie coś w kierunku schudnięcia;p jem 4-5 posiłków;p, rano śniadanie, jakieś przekąski typu owoce, marchewka itd, obiady jem normalne bo nie chce mi się dla samej siebie gotować:)w miedzy czasie wafle ryżowe no i kolacja najczęściej jakiś owoc serek bądź kanapki z wafla ryżowego;p no i troszkę ćwiczę, ale od jutra idę na siłownię dodatkowo :D może mi się uda zrzucić! jestem po ciąży 11 misięcy więc chyba łatwo nie będzie;/
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Blog przeznaczony jest dla wszystkich kobiet chcących zmienić swoje ciało i żyć pełnią życia. Chcę wam udowodnić że chcieć znaczy móc!

O mnie

marcia2507

Na szafie od: 08-06-2011

Obserwuj

Żona, mama i jednocześnie zadowolona ze swojego życia kobieta:)

Obserwują blog
marrta
gosiakaminska
Tysiunia23
ashley18
wiktoria100
ichigo99
KS911
lwieserce
sylwik112
BlairWaldorf90
3mkm3
anuskaa
Kornelinka
monyku
girl123459
gosia668
taaylor
iv90
kinia21
love_alley
Gracjana92
dumelll2000
miiszel
Scathach
alexis24
AnanasowAaa
capacious_wardrobe
domi019
lolos44
karolciaaaa1
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
2