0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Pokonać siebie!

blogi.szafa.pl/ /madzialena92madzia

Najnowsze wpisy w kategorii Walka

życie to przyzwyczajenia i nawyki
luty 04

życie to przyzwyczajenia i nawyki

Witajcie Moje Drogie w ten piękny dzień! ;) wszystko jest stanem umysłu, imprium zmysłów, wynik namysłu, gry logiki i mych słów.... cytując ten tekst, dobrze zaststanowiłam się ile jest w nim prawdy iii.... myślę, że to może być dobra baza wejścia na następny level zmiany swojego życia.... Czytaj więcej

komentarzy: 2
Jak pokonać jedzenie z nudów?
sty. 20

Jak pokonać jedzenie z nudów?

Witajcie Moje Drogie tego zimowego wieczoru! Horror jest na dworze, jedna wielka ślizgawka, same stuczki na ulicy. Więc, lepiej siedzieć w domku i nie wychylać się nie potrzebnie:> Mam co robić < a kiedy nie mam?> iiiii.... tak sie zastanawiam, jak bardzo często jem, podjadam,... Czytaj więcej

komentarzy: 11
Rosną boczki po... piwie ! Koniec studnckich swawoli!
sty. 15

Rosną boczki po... piwie ! Koniec studnckich swawoli!

Witajcie moje drogie ! Koniec rozczulania się nad sobą! Właśnie oglądałam zdjęcia z przed 3 lat i byłam taka laska! Płaski brzuszek, szuplejsze nogi i ręce. Teraz nie dałabym się sfotografować w stoju kąpielowym. Do wakacji stawiam sobie cel, nie kilogramowy lecz chcę wbić się w moje stane... Czytaj więcej

komentarzy: 7
Zwiększona grawitacja łóżka !
sty. 14

Zwiększona grawitacja łóżka !

Witajcie Piękne Kobietki! Za oknem dziś panuje nie sprzyjająca aura, już połowa miesiąca stycznia może to zima idzie? Hmm.. niby fajnie, ale oby na długo nie przyszła! Otóż, naszły mnie dzisiaj takie przemyślenia dotyczące LENISTWA. Tak strasznie bardzo przeszkadza mi to, mam... Czytaj więcej

komentarzy: 0
Kofeinowy detoks!
sty. 13

Kofeinowy detoks!

Witajcie Moje Drogie!  Szukając co zwą pozornie szczęściem... kolejny level dbania o swoje zdrowie! Koniec z kawką, kawusią, pyszniusią kawusią! Uwielbiam i naprawdę będzie ciężko, ale widze negatywne skutki na moim organiźmie, czyli mianowicie drżenie rąk, powiek, skurcze czyli wypłukany... Czytaj więcej

komentarzy: 17
Trololo jestem nikim wśród szarych ulic Poznania
sty. 08

Trololo jestem nikim wśród szarych ulic Poznania

Dzień Dobry Wam Moje Kochane! Mam nadzieję, że mój blog się jakoś rozkręci i będę mogła liczyć na Wasze cenne rady i opinie! Mimo mojego marudzenia o tym, że jestem gruba, i jestem gruba i mam problem z sobą i wiadomo jestem gruba, dostrzegam też inne sprawy. Dziś w gąszczu dużego miasta,... Czytaj więcej

komentarzy: 2
Nowy Rok Moje Drogie !!
sty. 07

Nowy Rok Moje Drogie !!

Zacznę od tego, że piszę ten wpis raz drugi, ponieważ internet mi padł.... Ale! Witam Was serdecznie w Nowym Roku, mam nadzieję, że wszystkie przeżyłyście to obżarstwo ogromne i nie jest dla Was aż takie strasznie zderzenie się z rzeczywistością po tak słodkim lenistwie.  Ja dopiero dziś... Czytaj więcej

komentarzy: 2
Śniadanie żarłoka
gru. 19

Śniadanie żarłoka

Witajcie Moje Drogie ! Może któraś z Was też w tym klimacie Bożego Narodzenia ma jeszcze niezły kocioł na uczelni/ wpracy? Łącze się z Wami w bólu bo u mnie maxxxx... Jem sniadanie, tzn jogurt z płatkami, kawa z mlekiem i miodem, i ciasteczko... Hm czy ciasteczko to aż taki grzech? Przez... Czytaj więcej

komentarzy: 5
I co nowego?  Kolejny dzień!
gru. 18

I co nowego? Kolejny dzień!

Witajcie moje drogie ! I co taka moja systematyczność, prawie żadna ! Musze się ogarnąć, może któraś z Was ma tak samo? depresja? Nieee, chciaż wszystkie jęczące koleżanki wmawiają mi to ! Jest brzydko i szaro za oknem, ale mozna jakoś wszystko ogarnąć? Myślę, że nawet należy! Moje... Czytaj więcej

komentarzy: 9
Walka z sobą z dnia na dzień
paź. 09

Walka z sobą z dnia na dzień

Witajcie moje kochane! Zaczynam wkońcu pisać, chociaż długo się wahałam czy to dobra decyzja, i czy nie będzie to ''słomiany zapał''. Mam nadzieję, że nie! Jak wiele tutaj dążących do perfekcji kobiet również mam na celu utracić parę zbędnych kilogramów. Niestety nie jest to proste. Mam... Czytaj więcej

komentarzy: 3
1
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Chcę przeżyć razem z Wami trud dążenia do bycia szczuplejszą, mimo moich napadów kompulsywnego jedzenia. Chce pokonać swoją barierę mentalą, lecz potrzebuje czyjegoś wsparcia.

O mnie

madzialena92madzia

Na szafie od: 28-12-2012

Obserwuj

Jestem studentką, osobą otwartą na nowe znajomości, i pełną energii. Chciałabym wiele ale nie wszystko może być zrealizowane w moim życiu. Czasami cele są zbyt wysoko postawione.

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga