0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

moda i nie tylko :)

blogi.szafa.pl/ /lovedream18

sie. 28

Zatrzymaj lato na dłużej!

dodane przez: lovedream18 dn. 28-08-2013 r.
Zatrzymaj lato na dłużej!

Stylizacja na trochę chłodniejsze dni :)

Zwraca swoją uwagę dzięki pięknej spódniczce w jasno pomarańczowym kolorze z FASHION LAND do tego dodałam bluzkę z fajnym i kolorowym motywem z ONE MUG A DAY. Buty na wysokim korku i pare dodatków takich jak: kolczyki, zegarek, okulary i torebka dodają stylizacji fajnego i eleganckiego wyglądu. Jakby było trochę chłodniej można założyć kurtkę jeansową, która idealnie pasuje do tego zestawu :)

Fryzura, paznokcie i makijaż jak na zdjęciu fajnie wyglądają a tym zestawem ;)

Moda, neon, konkurs,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

moda i nie tylko :)

Prowadzony przez:
lovedream18

Moda i stylizacje na każdą okazję ;)

O mnie

lovedream18

Na szafie od: 21-08-2013

Obserwuj

Kocham modę i tworzyć stylizacje na stylistki.pl

Kategorie
Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1