0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Love2Dream

blogi.szafa.pl/ /love2dream

Najnowsze wpisy

Honey treasures  Garnier
paź. 29

Honey treasures Garnier

Jako ze kupilam wlasnie ta odzywke tydzien temu i uzywalam raz ale efekt byl znakomity i widoczny od razu temu  zdecydowalam sie napisac.odzywka na zdjeciu widoczna z lewej strony .kupilam w supermarkecie bo byla promocja na nia i przyszlam do domu umylam wlosy i zalozylam odzywke 4 minuty i... Czytaj więcej

komentarzy: 0
HOT HUEZ jaskrawe kolory wlosow bez farbowania
lip. 18

HOT HUEZ jaskrawe kolory wlosow bez farbowania

Zakupilam hot huez na ebay kosztuje tam dosc tanio z przesylka.Widzialam product na innych stronach i czytalam recenzje wczesniej.Wiec sama tez sprobowalam i dziala nawet na czarnym kolorze wlosow jest niezzkodliwy takze dla wlosow nawet mozna uzywac dla dziecka jak chce miec jaskrawy kolor... Czytaj więcej

komentarzy: 0
Younique 3d maskara
cze. 10

Younique 3d maskara

younique 3d maskara to produkt ktory niedawno zakupilam jakies 2 miesiace juz uzywam ale pisze teraz bo chcialam przetestowac.Szczerze to juz dlugo nie nosilam zadnej maskary bo wolalam przedluzyc rzesy i miec spokoj na dluzej a swoje rzesy mam bardzo jasne musze dodac.produkt kosztowal mnie... Czytaj więcej

komentarzy: 3
ciekawa strona z ubraniami celebrytek
maj 20

ciekawa strona z ubraniami celebrytek

Serfujac po necie znalazlam ciekawa strone i polecam tym ktorzy szukaja ciuchow jak clebrytki .Steal her style bo tak sie nazywa strona .Sama odwiedzam gdyz ciekawi mnie skad np dana piosenkarka ma sukienke czasami to sa drogie rzeczy ale tez normalne ciuchy lub zamienniki  duzo tansze z... Czytaj więcej

komentarzy: 1
unif wiccan dress
maj 02

unif wiccan dress

Wlasnie dostalam sukienke od unif wiccan dress .Dalam za nia  tylko 50 buksow a normalnie kosztowala 148 buksow bez przesylki ale byla przecena.Co do rozmiaru wybralam m bo balam sie czy bedzie rozciagliwa gdzy jest to sukienka co przeswietluje wiec trzeba cos ubrac pod spod pomyslalam.Dzisiaj... Czytaj więcej

komentarzy: 1
hellbounds blue unif
luty 28

hellbounds blue unif

dzisiaj dostalam nowe hellbounds od unif kolor niebieski indigo .Wygladaja troche jakby byly miejscami jasniejsze ale to taka uroda butow .model juz niedostepny .Jako ze mam juz rozowe i szare oraz czarne (te niestety za male) musze powiedziec ze sa to buty o zanizonej numeracji i raczej na... Czytaj więcej

komentarzy: 0
unif nobody platforms
luty 28

unif nobody platforms

Unif nobody platforms.Dostalam jako prezent urodzinowy .Sa to trampki na platformie .Mimo wszystko sa wygodne bardzo i nie czuc ze sa wysokie.Wykonane sa z matrialu z podszewka ale takiego grubszego i wiazanie szybkie ,Moje maja rozmiar 10 czyli jak na pudelku pisze 40 musze powiedziec ze sa... Czytaj więcej

komentarzy: 2
kurtka jeans unif
luty 18

kurtka jeans unif

Tym razem kurtka unif.Jest to jeansowa kurtka ktora byla na przecenie u dollskill chyba dalej jest .Wiec zaczne od jakosci jeans jest swietny jakosciowo jak levis te starsze modele gruby jeans kurtka na rekawach i w kilku miejscach ma dziury by wygladala na starsza  z przodu logo unif z tylu... Czytaj więcej

komentarzy: 2
unif wiccan kimono
luty 10

unif wiccan kimono

Jako ze zakupilam i wlasnie dostalam wiccan kimono od unif temu pisze ta recenzje .Kimono jest bardzo delikatne  ubranie na lato oczywiscie  .Zamowilam rozmiar m jest oversize napewno na mnie .Z przodu sa fredzle a na rekawach po obu stronach 3 gwiazdy .Rekaw jest 3-4 z dlugimi fredzlami na... Czytaj więcej

komentarzy: 0
kurtka unif rainbow
gru. 09

kurtka unif rainbow

Ta kurtke mam juz jakis czas spodobala mi sie jak zobaczylam teledysk Paramore still into u gdzie na nim kurtke nosi  Hayley Williams.Kurtka przyszla do nie juz jakis czas temu zdarzylam nosic ja na jesien .Zamowilam rozmiar wieksza gdyz czytalam ze sa problemy z jej rekawami ze dosc waskie.I... Czytaj więcej

komentarzy: 7
1 2 3 4 5 ... następna