0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

lepiej późno niż wcale ;D

blogi.szafa.pl/ /lillllijeczka

Najnowsze wpisy w kategorii kolejny dzień z rzędu zmagania

:)))))))))))))
cze. 13

:)))))))))))))

jest dobrze ;) nie kupiłam dzisiaj Tigera choc bardzo mialam na niego ochote , zastapilam herbatka o ktorej pisalam wczesniej ;D ogolnie czuje sie o wiele lepiej nie wiem czy cos zlecialam na wadze, ale samopoczucie +10pkt :D  Dzisiaj na sniadanie buleczka otrebowa z szynka i serem, oraz... Czytaj więcej

komentarzy: 3
Citaxin?!
cze. 12

Citaxin?!

dieta nadal trwa.. ***sniadanie pol bulki z serkiem, drugie - banan... jakos nie mam sil ostatnio na wiecej.    bylam dzis u neurologa w zwiazku z migrenami, i dostałam citaxin na kuracje i Pabi-dexamethason... oczywiscie jak to ja weszlam na fora i zaczelam szukac, pierwsze usypia... Czytaj więcej

komentarzy: 0
mega fatalny dzień..
cze. 09

mega fatalny dzień..

pogoda daje się we znaki, obudziłam się z potężnym bólem głowy, wiec na sniadanie kawałek Wasy i serka oraz 2xetopiryna...na obiad serek wiejski orazzzz... 2xapap extra... na kolacje melisa, nienawidze tych bóli a na dodatek skończyły mi się tabletki przeciwmigrenowe ;/ jedyne dobre z tego... Czytaj więcej

komentarzy: 2
leniwy poranek ;D
cze. 08

leniwy poranek ;D

aaa wstalam.  aaaaa w sumie sie wyspalam. aaaaaaaa jak milo ze dzis do pracy dopiero na 15, mila odmiana isc na 6 a nie 12 h do pracy;) Dzis planuje: 1. sniadanie-wasa i wedlinka, plus pomidorek,herbatka ;DDD mmmm...kupilam wczoraj dwie - BIG-ACTIVE, jedna SPALANIE, Active Burn... Czytaj więcej

komentarzy: 5
jakże trudny dzień pierwszy
cze. 07

jakże trudny dzień pierwszy

po nieprzespanej nocy, nie bede wymieniac powodow doszlam do wniosku ze to juz najwyzszy czas zebrac sie w sobie, tak do kupy razem i zaczac dzialac. takze dzis na sniadanie : kajzerka z jogurtem i muessli, i kawka. bez kawy w pracy ani rusz, tym bardziej ze dzisiaj słodka 12 mnie czeka.... Czytaj więcej

komentarzy: 5
ouaaaaaa!!!
cze. 04

ouaaaaaa!!!

o nie... o nie nie nie ... jestem u rodziców, przyjeżdzam do nich raz na dwa trzy meisiace. Wiecie co sie dzieje jak osoba ktora nie je "normalnych" obiadow, posilkuje sie zupkami w torebkach itp wpada do domu gdzie pachnei swiezo upieczonym ciastem... potrawka z kurczaka...pyszniutka mizeria?... Czytaj więcej

komentarzy: 3
lepiej późno niż wcale ;D
cze. 04

lepiej późno niż wcale ;D

tak..założyłam bloga bo doszłam do wniosku że odchudzałam się w moim krótkim życiu już tyle razy, na niezliczone możliwe sposoby... tabletki, super diety z papierka, super wywary z warzyw itp że chyba czas zastąpić chęć jedzenia ... pisaniem? nie wiem czy to możliwe , ale obiecałam sobie... Czytaj więcej

komentarzy: 12
1
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

zmagania z dietami, strojami dopasowanymi lepiej lub gorzej do mojej figury i takie ogólne...problemy ze źle dobranymi sukienkami, spodniami i ...facetami, ;) takie tam... poszukiwanie swojego miejsca w świecie ;)

O mnie

lillllijeczka

Na szafie od: 04-06-2013

Obserwuj

ekhm.. myślę że wyjdzie w trakcie bo nie chcę nakłamać :P

Obserwują blog
laraa