0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

nice one

blogi.szafa.pl/ /lezysz

Najnowsze wpisy w kategorii other stuff

Darmowe probki cz.2
lip. 08

Darmowe probki cz.2

uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam darmowe probki! :D w zeszlym tygodniu dotarla do mnie paczka od Juveli, jak otworzylam karton, nie moglam uwierzyc, ze taka zawartosc nazywaja 'probka' ! 1x chleb 6x bulki 1x platki sniadaniowe 1x maka 2x spody do pizzy 1x opakowanie... Czytaj więcej

komentarzy: 5
Darmowe probki cz.1
cze. 28

Darmowe probki cz.1

kto nie lubi darmowcyh rzeczy? na pewno nie ja!   W zeszlym tygodniu zaczelam jak szalona zamawiac wszystko, na co trafilam:) Dostalam juz: 2x pomadka z The Body Shop (normalnej wielkosci - oszcednosc 6funtow) 2x gluten- free chleb 2x Marc Jacobs dla... Czytaj więcej

komentarzy: 7
sukienka MAFFASHION Primark
maj 24

sukienka MAFFASHION Primark

Podoba Wam sie sukienka z Primarka, którą miała na sobie Maffashion?:)   bo na https://www.facebook.com/ZamowieniaPrimark?ref=hl jest na nie szał:) mam 3 szt rozm 34, rozm 36 i rozm 38:)   (przepraszam za bałagan - pokój współlokatorki:)... Czytaj więcej

komentarzy: 25
zamówienia Primark
maj 23

zamówienia Primark

Hej jestem ciekawa, czy ktoras z Was bylaby zainteresowala takim rozwiazaniem: Ide do Primarku, robie zdjecia nowych kolekcji wrzucam na szafe ( cena z metki + 5/10zl max dla mnie) zbieram chetne w ciagu np. 2 dni ide, kupuje i wysylam;) wydaje mi sie, ze byloby to dobre... Czytaj więcej

komentarzy: 22
Płaski brzuch w 7 dni!
kwi. 21

Płaski brzuch w 7 dni!

Zaczynam dziś ćwiczenia ' płaski brzuch w 7 dni" podobno można zrzucić aż do 6cm i 2kg w tydzień. nie wierzę, aby bez ćwiczeń cardio możnaby uzyskać takie efekty, ale ja dodatkowo  biegam, jeżdżę na rolkach lub rowerze, więc jestem dobrej myśli:)   2 ćwiczenia:... Czytaj więcej

komentarzy: 12
WYTATUOWANE DZIEWCZYNY! PILNE
maj 15

WYTATUOWANE DZIEWCZYNY! PILNE

Wszystkie wytatuowane dziewczyny, które chcialyby zostac modelkami PANDORA DELUXE LATEX z Londynu   (znajdziecie ich na fb, jezeli się nie uda, napiszcie, podesle linka na priv) podczas Tattoofestu w Krakowie 03.06, niech pisza maila  pandoralatex@gmail.com z wymiaram  (bust, underbust,... Czytaj więcej

komentarzy: 6
Well dressed animals
maj 12

Well dressed animals

 najlepszy blog jakikiedykolwiek przeglądałam!   Czytaj więcej

komentarzy: 8
Gif
maj 07

Gif

 Znalazlam ostatnio fajny obrazek, mi sie przyda, bo uwielbiam apaszki;D <Treść została usunięta przez administrację> Czytaj więcej

komentarzy: 1
Co to? :>
maj 06

Co to? :>

 Pytanie: Co znajduje się na tym zdjęciu?:> Ciekawa jestem, czy ktoś będzie wiedział, bo ja spotkałam się z tym pierwszy raz w takiej formie;) P.S. Miałam cudowny weekend! Nie mówię o 2 fajnych imprezach, bo o wiele bardziej cieszę się z 2 wyjazdów na rolki za miasto, spacerach po... Czytaj więcej

komentarzy: 13
MANGO + GIVEAWAY
maj 02

MANGO + GIVEAWAY

Moje typy z nowej kolekcji Mango:) + zapraszam na konkurs na moim blogu (ktorego oczywiscie nazwy nie mogę podać, ale jest to moj nick + blogspot.com;p albo zapraszam na priv to podam link:P) konkurs trwa 1-15.05.12r :) od 3 lat biecuję sobie... Czytaj więcej

komentarzy: 5