0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Być idealną

blogi.szafa.pl/ /klaudia1300

kwi. 16

Co dzisiaj zdjadłam - 1500 kcal

dodane przez: klaudia1300 dn. 16-04-2013 r.
Co dzisiaj zdjadłam - 1500 kcal

Hejka. To już mój drugi dzień ograjniczania słodyczy - jednym słowem nie wpierdzielanie wszystkiego co popadkie. Teraz mam ograniczoną ilość czasu - egzaminu 3 gim, ale w przyszły czwartek lub piątek zabieram się za Ewą i Tiffani oraz program bikini :)

No to co dzisiaj zjadłam ?

Śniadanko : bułkę 218 kca, porcja margaryny 54 kcal, 2 plasterki szynki 102 kcal + herbata 6 kcal

II Śniadanko : 3 wafle ryżowe z popcornem 60 kcal + herbata z cukrem : 26 kcal

Obiad : 2 tależe grochówki : 704 kcal + herbata z syropem malinowym  17 kcal

Podwieczorek : lód 336 kcal

Obiad : szklanka gorącego mleka z chrupkam 254, herbata z syropem malinowym 17 kcal

1794/ 1500 - Czy mi się zdaje, że czym bardziej staram się ograniczać kalorie tym więcej jem ? Trzeba coś z tym zrobić .

Co ćwiczyłam : 150 brzuszków, plus miałam 1 * 45 min wf, na którym się przykładałam :) Nieźle jak dla mnie :)

fitness, sport, dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Zuosnica

Zuosnica napisała:

dodane: 16-04-2013 20:43

Zgadzam się z dziewczynami. Jesteś młodziutka, więc na pewno nie możesz sobie sama planować całego jadłospisu tylko jesz to, co ugotują rodzice. Na redukcji kilogramów powinnaś przyjmować ok 1400kcal, jeśli ćwiczysz co najmniej 30 min dziennie (plus rozgrzewka), to i tak będziesz na sporym minusie. Na śniadanie najlepiej dostarcz sobie białko, np. jajecznicę, jajko na miękko albo kanapkę (jeśli możesz zastąpić jasne pieczywo ciemnym to super, ale jak nie to nie ma tragedii:) ) z białym serem i np. miodem. Albo owsiankę z mlekiem (koszt to chyba niecałe 3zł). Do szkoły weź sobie np. jogurt naturalny i jabłko albo kanapkę z chudą szynką i jabłko albo jakiś inny owoc:) Wafle ryżowe są ok, ale lepiej wybierz naturalne albo z dynią zamiast z popcornem:P Obiad zjedz taki jak Ci podadzą, ale też bez przesady- dwa talerze zupy? Kochana, tyle to niejeden dorosły chłop by nie zjadł:D Jedz wolniej, przeżuwaj więcej, szybciej się nasycisz, ale nie przejesz;) Przejadanie się spowalnia metabolizm. Na podwieczorek wrzuć znów jakiś owoc np. grejfrut albo (świeży) ananas - to spalacze tłuszczu:) albo garść orzechów. Kolacja powinna być lekka i pożywna, może jakaś rybka albo sałatka? Przestań liczyć kalorie, bo wpadniesz w obłęd. Jedz rozsądnie, nie przejadaj się, unikaj prostych cukrów (biały cukier, dżemy dosładzane, słodycze, syropy malinowe itd.), ruszaj się i ciesz się młodością;)
 

Anniiiaa

Anniiiaa napisała:

dodane: 16-04-2013 20:11

Jak dla mnie powinnaś ograniczyć słodzenie herbatki, nie dodawać tych soków do niej :) i nie jeść lodów, chrupków... bo takim odzywianiem nic nie osiągniesz. Pozdrawiam ! :)
 

Kinguiix3

Kinguiix3 napisała:

dodane: 16-04-2013 20:09

Tak z ciekawości, skąd wiesz ile jesz? W sensie ile ma bułka, ile herbata itp.
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 16-04-2013 19:58

Kiepsko.. O owoców, 0 warzyw,samo śmieciowe jedzenie czyli margaryna, lody, chrupki.. Czytałaś Ty cokolwiek o dietach/zdrowym odżywianiu?;)
 

Faith90
Zobacz blog

Faith90 napisała:

dodane: 16-04-2013 19:51

Wafle ryżowe, lody i chrupki, zastąpiłabym świeżymi owocami:) Może jak masz ochote na coś slodkiego to spróbuj na przykład suszonych moreli, jednak są zdrowsze:)
Powodzenia
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 16-04-2013 19:40

Nie chcę Cię dołować, ale z takim jadłospisem nie schudniesz :( dorzuć koniecznie owoce, np. zamiast tego loda (chociaż wiadomo, że jak raz na jakiś czas się go zje nic się nie stanie:)) dorzuć warzywa, chude mięso, wywal cukier/słodzik/syrop malinowy- puste kalorie :( zamiast wafli ryżowych właśnie jakiś owoc- kiwi/jabłko/grejpfrut. Zgadzam się z przedmówczyniami, żeby schudnąć należy patrzeć przede wszystkim na to CO JEMY. Popracuj nad jadłospisem :)
Trzymam kciuki i powodzonka :)
 

Amelia_25

Amelia_25 napisała:

dodane: 16-04-2013 19:35

Tależe? Litości:/
Zgadzam się z koleżanką poniżej.
 

hennes

hennes napisała:

dodane: 16-04-2013 19:35

To prawda, że im więcej myśli się o diecie, tym więcej się je. Lepiej po prostu wrzucić na luz, pić dużo wody i ćwiczyć.
 

Electrophile

Electrophile napisała:

dodane: 16-04-2013 19:30

Ograniczasz kalorie a na podwieczorek zjadasz loda? Poza tym, już drugi raz napiszę - kalorie to nie wszystko. Równie dobrze można by wciskać w siebie 1500 kcal w ciastkach. Ważne jest CO JESZ - a na tę chwilę Twoja 'dieta' jest bogata ale głównie w cukier i puste węgle.

Herbata z cukrem, lody, syrop malinowy, mleko ze słodzonymi chrupkami...litości.
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Być idealną

Prowadzony przez:
klaudia1300

Ten blog bd o moim życiu o mojej walce o idealną wagę. Miło mi bd usłyszeć miłe słowa jak i konstruktywną krytykę. Bd swoje posty zamieszczała codziennie, z szczegółowym pokazanie ile zjadłam, co zjadłam i o której zjadłam. Pokaże co ćwiczyłam i ile :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

O mnie

klaudia1300

Na szafie od: 20-03-2011

Obserwuj

Hej. Mam na imię Klaudia i postanowiłam się zacząć się zdrowo odżywia. Mam plan tygodnia : max jedna porcja jedzenie typu fast-food, raz lody, raz słodycz. Jest to dla mnie nie lada wyczyn, ponieważ ja uwielbiam słodycze. Wiem, że nie jest do dobre i potrafię zjeść czekoladę w ciągu dnia, a nawet kilka i potem tego nie żałować, ale stwierdziłam, że moje wymiary mi nie odpowiadają i czas to zmienić :) Chcę wyeliminować colę i inne tego typu produkty. Zacznę ćwiczyć oraz pić więcej wody. Zacznę przemycać do mojego menu więcej owoców.

Obserwują blog
Anniiiaa

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0