0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Być idealną

blogi.szafa.pl/ /klaudia1300

kwi. 15

Mój pierwszy wpis. Moje miary. Co dzisiaj zdjadłam - 1500 kcal

dodane przez: klaudia1300 dn. 15-04-2013 r.
Mój pierwszy wpis. Moje miary. Co dzisiaj zdjadłam - 1500 kcal

Hej. To mój pierwszy wpis na blogu, dlatego gdy popełnię jakiś błąd to prosze nie gniewaj się na mnie :) To może kilka słów o sobie na początek ? No więc mam na imię klaudia i mam lat 16. Nie podobam się sobie i uwielbiam słodycze. Czas to zmienić. Zaczynam je ograniczać i dużo ćwiczyć . Dam radę. Znajomi i rodzina mówią mi, że nie wierzą, że tylę ważę, że po mnie tego nie widać, ale ja chcę zrzucić kilka nadprogramowych kilogramów. :)Codziennie też bd dawać motywację. :)

A oto moje wymiary :

Waga: 71 kg

Wzrost : 172 cm

Obwód szyi : 35 cm

Obwód klatki piersiowej : 91cm

Pod biustem : 74 cm

Obwód talii : 78 cm

Brzuch ( 2 cm nad pępkiem ) :86 cm

Uda ( 2 cm od kroku ) : 64 cm

Obw łydki : 40 cm

A co dzisiaj zjadłam i wypiłam ? :

Śniadanko : jogurt truskawkowy 330 ml - 247 kcal , 3 wafle ryżowe z popcornem 60 kcal, herbata 4 kcal

II Śniadanie : kanapka 150 kcal , porcja masła 37 kcal, liść sałaty 2 kcal, plasterek sera 27 kcal, plasterek szynki 20 kcal, herbata z jedną łyżeczką cukru 26 kcal

Obiad : zapiekanka z ketchupem 465 kcal : herbata z sokiem 27 kcal

Podwieczorek : mleko sojowe 200 ml : 78 kcal

Kolacja : 2 szklanki herbaty z sokiem malinowym 45 kcal, 2 szklanki wody jabłkowej : 76 kcal, pół bułki 109 kcal, łyż margaryny 27 kcal, 3 plasterki szynki 60 kcal

1640 / 1500 Dzisiaj niestety nie udało mi się zmieścić w limicie, ale wierzę, że jutro na pewno mi się uda :)

Co ćwiczyłam : 120 brzuszków, plus miałam 2 * 45 min wf, na którym się przykładałam :) NIeźle jak dla mnie :)

fitness, sport, dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 16-04-2013 10:15

Kochana! Wyrzuć przede wszystkim te puste kalorie :( woda jabłkowa- odpada! jak nie tolerujesz zwykłej mineralnej wpuść do niej sok z cytryny :) tak samo wafle ryżowe, oczywiście można je od czasu do czasu zjeść, ale gwarantuje Ci, że jak np na śniadanie zjesz kromkę chleba pełnoziarnistego/graham będziesz dużo bardziej syta :) a przy zjedzeniu 3 wafli ryżowych, kalorycznie wyjdzie podobnie. Kolacje najlepiej jeść typowo białkową i pieczywa wieczorami słyszałam, że należy unikać :( spróbuj też ograniczyć tłuszcze masło/ margaryna :( no i jeszcze ten obiad... chyba nie był zbyt odżywczy i dietetyczny- tyyyyle kalorii, a pewnie nawet super najedzona nie byłaś :( Trzymam za Ciebie kciuki :) popracuj troszkę nad jadłospisem i będzie super!:) pozdrawiam!
 

casablanca
Zobacz blog

casablanca napisała:

dodane: 15-04-2013 19:59

Super, że postanowiłaś coś zmienić, najlepiej zacząć już dziś a nie "od jutra":) trzymam kciuki i polecam ćwiczenia z Ewą Ch (wiem, że wszyscy to ćwiczą, ale spróbowałam na sobie, i już po miesiącu ćwiczeń noszę o dwa rozmiary mniejsze spodnie). Do tego ćwiczenia z Mel B też są fajne i bardzo skuteczne. Ale najważniejsza jest regularność w ćwiczeniach (co najmniej 3-4 razy w tygodniu) no i nie zapominaj o wodzie - minimum 1,5 litra dziennie!:)
 

szczurka21
Zobacz blog

szczurka21 napisała:

dodane: 15-04-2013 19:44

hmm niby mało kalorii ale za to sam cukier i tłuszcz, nie tędy droga ;/
 

Electrophile

Electrophile napisała:

dodane: 15-04-2013 19:28

Wycofuję określenie "dietetyczne" - nie zauważyłam tej masakry w postaci zapiekanki z keczupem (o ile to taka zapiekanka jaką sobie wyobrażam, to ze zdrowym odzywianiem to nie ma nic wspólnego, zupełnie nic.)
 

kafka89

kafka89 napisała:

dodane: 15-04-2013 19:24

1500 kcal to trochę mało, masz 16 lat i potrzebujesz przynajmniej 1000 więcej także popuść sobie ten limit, żebyś nie zrobiła sobie krzywdy :) Trzymam kciuki!

Co mi przyszło do głowy...
Na przykład jogurty możesz robić sama miksując maślankę z owocami, mniej kalorii i oczywiście zdrowiej, bo wiesz co jesz :) poczytaj także o waflach ryżowych, podobno nie są takie dobre, bo szybko po nich jesteś głodna i mają konserwantów od groma - jako przekąska są ok, ale jako śniadanie już mniej
 

kafka89

kafka89 napisała:

dodane: 15-04-2013 19:23

1500 kcal to trochę mało, masz 16 lat i potrzebujesz przynajmniej 1000 więcej także popuść sobie ten limit, żebyś nie zrobiła sobie krzywdy :) Trzymam kciuki!

Co mi przyszło do głowy...
Na przykład jogurty możesz robić sama miksując maślankę z owocami, mniej kalorii i oczywiście zdrowiej, bo wiesz co jesz :) poczytaj także o waflach ryżowych, podobno nie są takie dobre, bo szybko po nich jesteś głodna i mają konserwantów od groma - jako przekąska są ok, ale jako śniadanie już mniej
 

Electrophile

Electrophile napisała:

dodane: 15-04-2013 19:21

Kalorie to nie wszystko. Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile cukru dzisiaj zjadłaś w swoich pozornie 'dietetycznych' posiłkach. Przyjrzyj się składowi i etykietom tego co jesz ale wczesniej polecam lekturę na temat tego, czego najbardziej należy unikać w diecie redukcyjnej.
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Być idealną

Prowadzony przez:
klaudia1300

Ten blog bd o moim życiu o mojej walce o idealną wagę. Miło mi bd usłyszeć miłe słowa jak i konstruktywną krytykę. Bd swoje posty zamieszczała codziennie, z szczegółowym pokazanie ile zjadłam, co zjadłam i o której zjadłam. Pokaże co ćwiczyłam i ile :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

O mnie

klaudia1300

Na szafie od: 20-03-2011

Obserwuj

Hej. Mam na imię Klaudia i postanowiłam się zacząć się zdrowo odżywia. Mam plan tygodnia : max jedna porcja jedzenie typu fast-food, raz lody, raz słodycz. Jest to dla mnie nie lada wyczyn, ponieważ ja uwielbiam słodycze. Wiem, że nie jest do dobre i potrafię zjeść czekoladę w ciągu dnia, a nawet kilka i potem tego nie żałować, ale stwierdziłam, że moje wymiary mi nie odpowiadają i czas to zmienić :) Chcę wyeliminować colę i inne tego typu produkty. Zacznę ćwiczyć oraz pić więcej wody. Zacznę przemycać do mojego menu więcej owoców.

Obserwują blog
Anniiiaa

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0