0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

UrodoweSoS

blogi.szafa.pl/ /klamra25

gru. 22

Masowa recenzja kosmetyków

dodane przez: klamra25 dn. 22-12-2012 r.
Masowa recenzja kosmetyków

Witam:)
 Dziś chciałabym pokazać i polecić wam kosmetyki, które dla mnie są niezastąpione, po krótce je również opisze:)
Przepraszam za jakość zdjęć.

Zacznijmy możod mojego ukochanego podkładu MAX FACTOR COLOUR ADAPT 70 oraz Maskary MAX FACTOR 2000 CARORIe

 

Jeżeli chodzi o podkład jest idealny dla kobiet, które mają róznego rodzaju niedoskonałości poczynając od przebarwień kończąc na pryszczach. Podkład jest delikatny, lekki nie czuje się go na twarzy. Konsystencja przypomina delikatny muss dzięki czemu podkład nie leje się, pięknie pachnie, długo utrzymuje się na skórze, ponieważ wchłania się w nią prawdę mówiąc wiele z was może uważać to za minus ale nie wyrządza on żadnych szkód. Dodatkowym plusem jest opakowanie z pompką dzięki czemu mamy pewność, że wykorzystany został w 100%. Jednak jego największym plusem jest fakt, że choćbyśmy się bardzo starały nie uzyskamy efektu maski gdyż jak już pisałam wtapia się w skóre i przybliża kolorem do koloru cery. Koszt około 40 zł ale na prawdę warto!!


 

Maskara to kolejny produkt który udał sie firmie MAX FACTOR. Największym plusem jest to, że się nie rozmazuje, nie skleja rzęs i jest na prawdę wydajny :) Koszt okolo 30/40 zł
Teraz przed świętami możemy dostać te dwa produkty w jednym opakowaniu jak na pierwszym zdjeciu i w kwocie 35 zł:)

Kolejny kosmetyk to cienie firmy : COLOR WORKS

Jestem z nich zadowolona jak widać ja skupiam się na odcieniach brązu i czerni ale wiem, że firma oferuje wszystkie kolory:) 
Dłuższa paletka to twardsze cienie używam ich na mokro, długo trzymaja się na powiekach praktycznie sie nie rozmazuja i sa intensywne :)

Krótsza paletka to cienie miekkie, łatwo się je nakłada i są bardzo intensywne, w mojej paletce mam odcienie brązu i złota przydadza się na sylwestra :)
Polecam gorąco z tego względu, że ich kolory są na prawde żywe i trwałe.

Ceny niestety nie podam ponieważ dostałam je w prezencie :)
 

Jeżeli jesteśmy już przy makijażu to teraz EMULSJA DO DEMAKIJAŻU Firmy EVELINE


 

Kosztuje koło 20 zł być może odrobine mniej, jednak opłaca się mimo nie tak wysokiej ceny emulsja świetnie się sprawdza jako preparat do demakijazu, szybko zmywa tusz do rzes, podkłady itd odżywia cere, posiada mikrogranulki złota które zapobiegaja powstawaniu zmarszczek i starzeniu sie skóry :) dodatkowo pieknie pachnie :)

Pod Podkład stosuje krem NiVEA Matujaco-nawilzajacy krem na dzień



Cudowny, lekki, pieknie pachnący. Ja osobiscie mam problemy z cera bałam się zakupu tego kremu, ponieważ preparaty z nivea nie zawsze są dobre dla kobiet z niedoskonałościami, mimo wszystko zakupiłam go  wcale nie zaluje. Idealny pozostawia skórę swieza i faktycznie matowa dodatkowo jakby od regularnego stosowania mam wrazenie, ze poprawila sie kondycja mojej cery. Gorąco polecam koszt kolo 15 zł!
Polecam również pomadki z Firmy nivea żadna pomadka tak nie odzywi i nie ochroni ust jak pomadki tej firmy:)

Po demakijazu przed snem stosuje na noc krem GARNIERA intensywna pielegnacja bardzo suchej skóry.

Choć mam skórę mieszana i nie jest bardzo sucha krem sprawdza się niewiarygodnie dobrze :) od kiedy stosuje ten krem mam miekka i zdrowa cere , zmniejszyly mi sie rowniez przebarwienia . Nie natluszcza skóry, szybko sie wchlania, pieknie pachnie. Na prawdę polecam :) duże opakowanie koszowalo mnie kolo 24 zł

Szampon TIMOTEI Wymarzona objetosc




Szampon nadaje się dla kobiet , które stosują na codzien lakier do wlosow czy roznego rodzaju preparaty utrzymujace fryzure w porzadanej formie :) a to dlatego, ze bardzo dokladnie usunie lakier czy gume z naszych wlosow nie trzeba myc glowy 2 razy aby wlosy byly odswiezone i odciazone:) cudownie sie pieni wystarczy juz mala ilosc aby uzyskac zadowalajac efekt. Jesli chodzi o wymarzona objetosc to tutaj slowa producent nie dotzrymal. Koszt 10 zł

PANTENE serum na rozdwajajace sie koncowki



Idealny dla kobiet, które czesto susza, prostuja, czy kreca wlosy, chce zaznaczyc ze aby serum dzialalo prawidlowo musimy go uzywac na zdrowe koncoowki a nie juz rozdwojone :) Polecam uzywac po kazdym umyciu włosów. Nie wiem czy w Polsce już ten preparat jest dostepny kied jakis czas temu g szkalam niestety nie udalo mi sie go znalezc. Kiedy uzywamy go na zdrowe końcówki spisuje sie perfekcyjnie koszt na polskie to oko 30 zł 

Przyszedł czas na mojego faworyta:D Masło do ciała Champsde Provence z czarnych oliwek



Masło jest niebywałe, delikatne, pieknie pachnie, wydajne i daje cudowne efekty po uzyciu.

Szybko sie wchłania pozostawiajac zapach na długo, wraz z efektem miekkiej delikatnej skóry . Łatwo się rozprowadza i ma piekne opakowanie w formie sloiczka zakorkowanego i przewiazanego slomka :) 

To na tyle w dniu dzisiejszym. Zblizaja sie Świeta Bożego Narodzenia wiec zycze wszystkim wesołych spokojnych i obfitych w prezenty i jedzenie świąt:*

 






 

 

kosmetyki uroda,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


dotus1990
Zobacz blog

dotus1990 napisała:

dodane: 22-12-2012 22:55

tusz z MaxFactora jest świetny,krem z nivea też:)
 

alicjast
Zobacz blog

alicjast napisała:

dodane: 22-12-2012 21:07

zgadzam się w 100 % z Twoimi sławami, jeśli chodzi o maskarę 2000 calories, krem i pomadki z nivei :)

reszty nie używałam ;p
 

jagoda_xd

jagoda_xd napisała:

dodane: 22-12-2012 20:56

Krem nivea faktycznie przy regularnym stosowaniu jest super problem u mnie pojawił się jak się skończył i nie mogłam dokupić. Po tym jak nie użyłam go 2 dni ( przy czym przy innych kremach też robiłam sobie takie przerwy ) na mojej twarzy zrobiła sie jakaś huba skóra była tak sucha że nawet kremy używane w ekstremalnych sytuacjach nie radziły sobie.... Dopiero olej kokosowy mnie uratował :)
 

kas1991
Zobacz blog

kas1991 napisała:

dodane: 22-12-2012 20:45

To serum z Pantene jest dostępne w Rossmannie :) Jestem z niego zadowolona.
 

young_girl
Zobacz blog

young_girl napisała:

dodane: 22-12-2012 20:04

Mascara z MaxFactora jest świetna :D Mama dostała na prezent i czasami użyłam sobie :P Niebywałe efekty :D
 

mzap88
Zobacz blog

mzap88 napisała:

dodane: 22-12-2012 19:58

ten krem Nivea z zieloną nakrętką jest super!
Lecz aktualnie stosuję Yves Rocher, sebo coś tam, lecz nie jestem do końca zadowolona
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

UrodoweSoS

Prowadzony przez:
klamra25

Jak dbamy o siebie, pomysły moje -wasze w sumie nasze:) Kosmetyki jakie dobre jakie sobie odpuścić, codzienna pięlęgnacja, domowe sposoby:) zapraszam!

O mnie

klamra25

Na szafie od: 23-08-2012

Obserwuj

Mam jobla na punkcie wydawania kasy na kosmetyki i nie mówię tu tylko o kosmetykach niezbędnych do makijażu ale ogólnie szampony, odżywki, balsamy, masła, pilingi,szminki,cinie, pudry itd itd mogłabym tak w nieskończoność:)

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0