0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

UrodoweSoS

blogi.szafa.pl/ /klamra25

sie. 23

Niedoskonałości na twarzy a kosmetyki

dodane przez: klamra25 dn. 23-08-2012 r.
Niedoskonałości na twarzy a kosmetyki

Każda z nas ma większy lub mniejszy problem ze skórą twarzy i niestety nie tylko twarzy. Kiedy dojrzewałam dość obficie komponowały się na mojej twarzy przeróżne pryszcze, kaszaki, jakes wrzody i cholera wie co jeszcze, wszystkiego było po trochu.

Udałam się więc do dermatologa, zrobił rozpoznanie i wyszłam z gabinetu z listą leków za które zapłaciłam prawie 200 zł leki starczały na 2 miesiace i prawde mówiąć musiałabym stosować je dzień w dzień przez około 2 lata bo wystarczy jeden dzień przerwy a na twarzy znajdzie się mnóstwo nowych przyjaciół

Wzięłam sprawy w swoje ręce, powiedziałam sobie, kurcze klamra( bo tak na mnie mówią) co będzie to będzie na cholere wydajesz tyle kasy skoro to zapewnia Ci tylko powierzchowną pomoc?

Błądziłam po różnych stronach bardzo bardzo długo, mieszałam różne rady różnych ludzi i to chyba najgorsze co zrobiłam, któregoś dnia po prostu wymyśliłam,że kupie sobie opakowanie rumianku w torebczkach i to będzie mój tonik bez żadnej chemii taki naturalny, idąć do kasy zauważyłam mydełko Bambino dla dzieci, pomyślałam ze pozukam jeszcze kremu bambino i bedzie to mój zestaw do pielęgnacji cery

 

To najlepsze co wtedy zrobiłam zakupy wyniosły mnie niecałe 10 zł i godziły się z 3zasadami pielęgnacji cery..

Oczyszczanie

Tonizowanie

Nawilżanie

Stosuje do dziś, nie mam ani pryszczy ani kaszaków, ani zaskórników dopiero później zorientowałam sie dlaczego

Postawiłam na środki najdelikatniejsze a najdelikatniejsze znaczy najlepsze 

Mydełko idealnie pielęgnuje bo przecież przeznaczone jest dla niemowląt które maja delikatna skórke, nie wysusza, i w dodatku ma przyjemy zapach,i cena to tylko 1,49zł

Kremik cena t okolo 4/5 zł dobrze nawilża, posiada składniki przyjazne chyba każdemu a zwłaszcza delikatnej skórze dziecka, pięknie pachnie i zawiera filtry ochronne, sprawdza sie rowniez jako baza pod podklad:)

Rumianek natomiast również jest delikatny, jednak wysusza, dlatego stosujemy dobrze nawilzający krem, i wyciąga na wierzch wszystkie niedoskonałości w formie wysuszonego robaczka który nie pozostawi nam nawet blizn:) zachęcam do wypróbowania tej kuracji.

 

To chyba najdelikatniejszy sposób dla skóry z niedoskonałościami no i sprawdzony przeze mnie w dodatku 3 rzeczy kosztuja nas niecałe 10 zł gdzie przy zwykłych kosmetykach sam tonik kosztuje koło dychy.

Na prawde polecam i zachecam bo wiem co znaczy niedoskonałości na twarzy.

Ktoś da sie przekonac?

uroda, kosmetyki,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


lakierkowa19
Zobacz blog

lakierkowa19 napisała:

dodane: 24-08-2012 22:15

Napiszę krótko ripostując, skoro dermatolog nie wyleczył trądziku, tylko przepisywał niebotycznie drogie leki , to cóż z niego za dermatolog. Było go zmienić. Napisałam dobrą radę i przekazałam wiedzę. Radzę poczytać trochę o umiejętności rozszyfrowywania składu (książki, internet) kosmetyku, nabyć pobieżną wiedzę i zobaczyć sobie co ma takiego krem Bambino i jak to się ma do twojej cery. Gołym okiem widać, że nie masz pojęcia o czym piszesz, a ja chciałam pomóc to co się rzucasz jak sęp na padlinę. Lata studiów, moja droga za mną, a zajęć z dermatologii czy chemii kosmetycznej już trochę przeżyłam.

* ZabÓjczy - tak. Wiem, że twoje zdziwienie wynika z niewiedzy, ale nie pisałam tego złośliwie. To, że ty tak to odebrałaś to już nie moja wina.

Reila - nie interesuję się tą kulturą, wybacz. Co do nawilżania napisałam pod spodem właśnie.
 

klamra25
Zobacz blog

klamra25 napisała:

dodane: 24-08-2012 12:14

hehe zabujczy skład w bambino? kremie i mydle dla niemowlat z najdelikatniejsza skóra na swiecie? Gratulacje za pomysly:) i odwage
 

klamra25
Zobacz blog

klamra25 napisała:

dodane: 24-08-2012 12:12

wystarczy zaparzyć torebke rumianku w kubeczku poczekac az wystygnie i przemyc nim twarz..
lakierowa to ciekawe co mówisz bo np gdy chodziłam do dermatologa stosowałam antybiotyki które silnie wysuszały skóre nie wiem cvzy wiesz ale skóra posiada pory przez które zawarte w rumianku składniki suszonych ziół dostaja sie do wewnatrz...mniejsza o to chodzi o to ze gdy chodzilam do dermatologa skosowalam podobna kuracje wysuszanie specjalnym mleczkiem oraz natluszczanie specjalnym kremem uwazasz ze dermatolog sie nie zna? to od niego gowiedzialam sie ze gdy stosujemy tlusty krem sam sobie to na pewno bedzie Twój ''efekt jojo" ale polaczony z wysuszaniem skóra bedzia pragnęła aby ja natłuści zeby nie zazely robic sie plamy itd zeby nie zaczela sie luszczyc dlatego wysuszanie i natluszczanie to idealna para, i nie wypisuj mi tu ''bzdur'' ja poprostu znalazlam zamienniki moich drogich dermatologicznych kosmetykow :) i w dodatku dzialaja..przez cale zycie miala tlusta skóre a eraz jest normalna...to ciekawe ;]
 

Ewela1504
Zobacz blog

Ewela1504 napisała:

dodane: 24-08-2012 09:56

o musze sprócowac, a jak zrobiłaś tonik?:)
 

reila_

reila_ napisała:

dodane: 24-08-2012 07:23

Lakierkowa19: a wiesz, ze azjatki stosuja 10 etapowe oczyszczanie twarzy? I maja piekna cere :) Jeszcze cos mi sie przypomnialo. Jak chcecie pozbyc sie nadmiaru sebum z twarzy musicie ja nawilzac a nie wysuszac, bo wtedy skora sie broni i powstaje jeszcze wiecej sebum.
 

lakierkowa19
Zobacz blog

lakierkowa19 napisała:

dodane: 24-08-2012 00:55

Będzie efekt jojo. Bambino to najgorszy syf sam w sobie, ma zabójczy dla skóry skład, a parafiny jest w nim tyle, że mogłabyś wiadrami zbierać. Tutaj ta twoja teoria z tym kremem i rumiankiem ni jak się nie ma. Po kiego grzyba cerę byłoby najpierw wysuszać żeby później ją natłuścić? O mater deo... Nie radź innym takich bzdur. Sama zresztą porzuć te praktyki (o mydle to się nawet wolę nie wypowiadać), bo zabijasz swoją buźkę.

Podstawą dbania o cerę trądzikową jest oczyszczanie. Aczkolwiek nie trzy, cztery czy dziesięć razy dziennie, bo trądziku nie powoduje brudna skóra. Oczyszczanie żelami i preparatami do tego stworzonymi ( takimi, które najmniej mają w składzie rzeczy niepotrzebnych i nie wysuszają skóry), później nawilżanie ( nie natłuszczanie!), a dopiero potem traktowanie trądziku leczeniem miejscowym bądz ogólnym ( jeśli jest to pomoc dermatologa ) lub specjalnie dobranymi zabiegami u kosmetyczki. Kremy z filtrem, peelingi ( nie za mocne i nie za częste), co do diety to złoty klucz : posiłki regularne i o odpowiednich porach, odpowiednio dobrane kosmetyki itp. itd. Późno już, w każdym razie nie będę tutaj rozpisywać wszystkiego, chciałam tylko wtrącić trzy grosze, bo aż mnie ciary przeszły. Piszę pracę o trądziku, jestem w temacie więc jak coś chętnie pomogę na priv.
 

lenka7
Zobacz blog

lenka7 napisała:

dodane: 23-08-2012 21:35

ja używałam antybiotyku Tetralysal, faktycznie pomógł, lecz gdy tylko przestałam brać wszystko wróciło i to ze zdwojoną siłą, dlatego teraz nie biorę tego gówna i jakoś sobie radzę innymi sposobami.
 

kalla_0

kalla_0 napisała:

dodane: 23-08-2012 21:33

Po tym to miałabym wulkany. Jest za tłusty i okropnie zapycha. Nie polecam.
 

weztoodemnie
Zobacz blog

weztoodemnie napisała:

dodane: 23-08-2012 21:15

Nie dam się przekonać .
 

Claaudiiinka
Zobacz blog

Claaudiiinka napisała:

dodane: 23-08-2012 21:07

ale tu trzeba uzyc wody a ona dopiero szkodzi na twarz moim zdaniem no chyba ze mineralna.
 

klamra25
Zobacz blog

klamra25 napisała:

dodane: 23-08-2012 21:00

powtarzam krem faktycznie jest tłusty ale w polaczaniu z na prawde mocno wysuszającym rumiankiem jako tonikiem jest idealny :) i wcale nie ma sie mocno tlustej skóry poniewaz gdy jest wysuszona to kazde nawilzenie czy natluszczenie chlonie jak gabka amen
 

Wisienka_na_torcie
Zobacz blog

Wisienka_na_torcie napisała:

dodane: 23-08-2012 20:52

oczyszczenie to też woda + mydło lub jakiś inny środek :)
a oczywiście myje się więc też oczyszczam twarz, ogólnie jeżeli masz taki trądzik że aż poszłaś do dermatologa to nie powinnaś uzywać aż tak tłustych kremów :)
 

klamra25
Zobacz blog

klamra25 napisała:

dodane: 23-08-2012 20:51

najlepiej właśnie przed kupnem jakiegokolwiek kosmetyku sprawdzic jakie swinstwa w sobie zawiera bo niekiedy kosmetyki moga szkodzic zamiast pomagac
 

reila_

reila_ napisała:

dodane: 23-08-2012 20:50

@wisienka_na_torcie to źle bardzo źle... podstawą jest OCZYSZCZANIE. Dziewczyny i jedna rada: zawsze zmywajcie makijaż na noc, choćby nie wiem w jakim stanie upojenia, zmęczenia czy z brakiem prądu i ciepłej wody, zawsze! Wtedy cera jest czysta i nic nie wyskakuje z zapchanych porów.
 

reila_

reila_ napisała:

dodane: 23-08-2012 20:48

Nie dziękuję krem jest dla mnie za tłusty :) Ale ja już mam swoje kosmetyki. Ziaja Nuno żel, tonik, krem ok 30 złotych i starcza na długo. A teraz odkryłam markę Sylveco i kupiłam krem na dzień i na noc z nagietkiem. Co prawda kosmetyki organiczne kosztują troszkę więcej, ale przynajmniej chemii na twarz nie nakładam.
 

klamra25
Zobacz blog

klamra25 napisała:

dodane: 23-08-2012 20:25

krem jest tłusty ale jesli tonizujesz rumiankiem to jest idealny bo rumianejk na prawde wysusza i nie trzeba nakladac bo Bóg wie ile wystarczy troszke zeby nawilzyc:)
 

Wisienka_na_torcie
Zobacz blog

Wisienka_na_torcie napisała:

dodane: 23-08-2012 20:13

Jakoś nie mogłam się przyzwyczaić do tonizowania,oczyszczania itd, nie chciało mi się tylko przed lustrem czasu sprzedać ,tylko nawilżam,
Jestem leniwa dlatego biore tabletki , przy okazji odzywiaja wlosy i paznokcie .
tez wydalam na leki od dermatologa 200 zł i pomogły i starczyły na 2 miechy
 

bezalbo

bezalbo napisała:

dodane: 23-08-2012 20:05

niestety ja używałam tego kremu i miałam po nim wysyp pryszczy...
 

pizmak13

pizmak13 napisała:

dodane: 23-08-2012 20:04

Mam ten krem,równiez mam trądzik. Przecież ten krem jest masakrycznie tłusty, po godzinie u mnie na twarzy wyskakują mi ropniaki i podkórne gule. A nie wyobraam sobie żeby nakładać go pod makijaż !
A próbowałaś antybiotyku Tetralysal ? Długotrwałe leczenie tym antybiotykiem pozwala pozbyć się trądziku OD WEWĄNTRZ
 

klamra25
Zobacz blog

klamra25 napisała:

dodane: 23-08-2012 19:56

hehe zboczenie takie xD
 

1 2
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

UrodoweSoS

Prowadzony przez:
klamra25

Jak dbamy o siebie, pomysły moje -wasze w sumie nasze:) Kosmetyki jakie dobre jakie sobie odpuścić, codzienna pięlęgnacja, domowe sposoby:) zapraszam!

O mnie

klamra25

Na szafie od: 23-08-2012

Obserwuj

Mam jobla na punkcie wydawania kasy na kosmetyki i nie mówię tu tylko o kosmetykach niezbędnych do makijażu ale ogólnie szampony, odżywki, balsamy, masła, pilingi,szminki,cinie, pudry itd itd mogłabym tak w nieskończoność:)

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0