0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

everything and nothing

blogi.szafa.pl/ /kaszycka

kwi. 06

SZAFA - KONIECZNIE ZOBACZ!

dodane przez: kaszycka dn. 06-04-2012 r.
SZAFA - KONIECZNIE ZOBACZ!

Hej Dziewczyny!

Pewnie nie raz spotkałyście się z czymś takim, że wchodzicie na jakiś ciuszek czy czyjąś szafę a tam pisze "SPRZEDANE!!!" albo kupiłyście i dostajecie wiadomość, że "to już sprzedałam i nie mam tego.. a nie usunęłam z Szafy"  Po prostu wtedy aż się w nas gotuje !! Po co jaką chol** jest to wstawione.. 

Raz przeczytałam na Szafie jak jedna Szafowiczka pyta się takiej "to po co masz to nadal na Szafie" ta jej odpisuje.. "bo to dziewczyny często szukają a ja to mam i wchodzą na mój profil".. Ręce opadają.!

Jeszcze jedna sytuacja .. po co oferować jakieś stare niemodne rzeczy ?

Odpowiedź jest prosta bo każdy chce zarobić.. Ale tak naprawdę w ten sposób dodając bez sensowne rzeczy nikt tego nie kupi a tylko zaśmiecają całą Szafę i ciężko się w niej poruszać, znaleźć coś co nas interesuje. Po co sprzedawać takie rzeczy których same byśmy wgl nie włożyły na siebie. Nie oferujmy innym czegoś, czego same byśmy nie ubrały.

Opisy przedmiotów

Po to mają być min 200 znaków, to opiszmy dobrze przedmiot żeby nie było niedomówień: rozmiar, stan, wymiary, na co ewentualnie się wymienicie, dużo zdjęć i dokładne, wszystkie wady..  A nie jak co 3 przedmiot widzę " super spodnie więcej inf na priv 200 znaków 200 znaków.. itp" Unikniemy niepotrzebnych pytań i po raz 50 latania i mierzenia rzeczy.

Co Wy na to by przejrzeć swoją Szafę, pouzupełniać opisy o wymiary itp, dodać dokładniejsze zdjęcia, pousuwać stare niemodne, rzeczy i rzeczy których już nie mamy ?! 

Proszę o komentarze co sądzicie na ten temat i rozsyłanie linka do tego posta pozostałym. Pokażmy, że nam też zależy na tym było fajnie i miło na Szafie.
 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


rosehime

rosehime napisała:

dodane: 06-04-2012 18:52

Co do pierwszego to rzeczywiście wkurzające, nie raz już się cieszyłam, że jest coś co mi się podoba a mimo iż jest wystawione to ponoć już sprzedane.
Jeśli chodzi natomiast o ubrania wystawiane, to troche niesprawiedliwie piszesz - ja pozbyłam się mnóstwa ubrań których w życiu bym nie zalożyła bo są jak dla mnie wsiowe :P ale dziewczyny które kupowały je albo z którymi sie za nie wymieniałam bardzo się cieszyły.
Są różne gusta i komuś może podobać sie to co według ciebie brzydkie i nie modne.
 

Kinga2012

Kinga2012 napisała:

dodane: 06-04-2012 14:43

Zgadzam się, popieram i rozsyłam dalej:)
 

kaszycka
Zobacz blog

kaszycka napisała:

dodane: 06-04-2012 14:41

megi1375 powiem szczerze, i przyznaje że dość często wrzucam ciuszki na Szafe a szafa dalej stoi.. ;/ bo cieżko wsród natłoku szmat znaleźć moje czy inne ciuchy
 

Head

Head napisała:

dodane: 06-04-2012 14:32

Nareszcie ktoś gada do rzeczy!
 

megi1375

megi1375 napisała:

dodane: 06-04-2012 14:30

zgadzam się z tobą ....
ale mnie jeszcze wkurza jak ktoś non stop od nowa dodaje te same rzeczy... rozumiem raz na miesiąc wrzucić od nowa ale dzień w dzień to samo od nowa... to chore...
przecież jak ktoś bezie chciał to znajdzie i kupi...
a tak to w koło te same rzeczy się widzi ze się już przeglądać nie chce...
 

kokoo00
Zobacz blog

kokoo00 napisała:

dodane: 06-04-2012 14:03

Zgadzam się. Żeby znaleść coś sensownego trzeba najpierw przebrnąć przez milion milionów starych szmat.
 

reyfashion

reyfashion napisała:

dodane: 06-04-2012 13:45

Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. Z całym szacunkiem, ale 85% rzeczy które są tutaj wystawione nawet nie nadają się na ścierkę do kurzy. Ja osobiście wstydziłabym się wystawiać takie "ubrania". Pozdrawiam
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

everything and nothing

Prowadzony przez:
kaszycka

Będę pisać notki tylko wtedy gdy będzie mnie coś męczyć bądź dostanę twórczej weny:D Chciałabym, żeby ten blog był często odwiedzany i komentowany :)

O mnie

kaszycka

Na szafie od: 22-02-2010

Obserwuj

Jestem na szafię juz z 2 lata :) Sprzedaję ciuszki czasem wymieniam, chodzę do LO. Tańczę :)

Obserwują blog
haanula
marciocha666
nathaira
alpina
Yza_Pyza
karolka1031
ola691

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
3