0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Muszę schudnąć .

blogi.szafa.pl/ /kasztankova

sty. 10

; ))

dodane przez: kasztankova dn. 10-01-2014 r.
; ))

Faktycznie schudłam 3kg devil .

Dziś zjadłam :

1. Owsiankę z bananem . Kromkę chleba z żywiecką i ogórkiem . 

2. Jajko sadzone , troszkę ogórka i pół grahamki .

3. Obiad znowu lipny :< sos bolognese i ryż . 

4. Jogurt naturalny z mandarynką .

5. Warzywa na patelnie . 

 

Kostka ptasiego mleczka i pół kostki czekolady mlecznej tak poza tym.. 

 

 

Claudyn Nie odpisałaś mi już , może tu zajrzysz dziś : ) także odpowiadam na wczorajszy komentarz:  Tata ugotował to zjadłam ;p . Co miałam wg Ciebie oprócz tego zjeść ?? Tak na przyszłość :) ? No ćwiczyć dopiero zacznę tak porządnie . Omlet ? Jajecznica ,może być na kolację ? Warzywa na patelnie podsmażone na łyżeczce oleju . Może nawet mniej wlałam . 

A tak do wszystkich to moje zaplecze żywnościowe bez obciążania domowego budżetu : 

jajka 

pomidory

ryż biały / brązowy

warzywa na patelnie

produkty na owsiankę 

banany

serek wiejski

mandarynki

twaróg chudy w kostce

jogurt naturalny

od czasu do czasu filet z kurczaka 

kasze bym mogła , ale nie przełknę bo mam do niej straszne obrzydzenie..

Także krewetek i indyka raczej nie pojem ; )) . 

 

I co mi radzicie w sytuacji gdy na obiad jest zupa , spaghetti bolognese ? No takie rzeczy które nie są źródłem białka . Za każdym razem mieć w pogotowiu ten filet z kurczaka ??

 

A i jeszcze to : Jedząc tyle czuję się jak obzartuch . Boję się że przytyje . 

wpis edytowany 2014-01-10 o godz. 22:29:50

fit, pośladki, przysiady,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


agaa110

agaa110 napisała:

dodane: 13-01-2014 18:57

Wędliny również wyrzuć z diety.
Hmm, no a jeśli byłabyś chora u musiała mieć odpowiednią dietę, to też czułabyś sie z 'wiecznym wyroznieniem'? :)
Przecież, to nic złego poprosić rodziców o oddzielny kawałek mięsa.
Pierogów nie jedz, naleśników też nie. Jeśli chcesz schudnąć i dobrze wygłądać, to nie ograniczaj nic tylko po prostu likwiduj z diety
 

kasztankova
Zobacz blog

kasztankova napisała:

dodane: 13-01-2014 12:08

agaa110 no właśnie w tym moim jest olej palmowy :( .
No nie bardzo , oni będą jedli mielone a ja rybkę i inne pyszności . Z kurczaka to tak bo to i tańsze i mniej smaczne dla nich . A jak bym miała sama sobie wsuwać rybę czy indyka to nawet ja bym się sama dziwnie czuła z takim wiecznym wyróżnieniem ..
Pierogów no troszke zjadam , sosy odrzuciłam , naleśniki ograniczyłam i usunełam z nich nutellę , wieprzowiny jem malutkie kawałki bo tłuszczyk w niej mnie brzydzi .
Nie , bez bułki i bez oleju prawie . Czysty przyprawiony filet.
Tak , tak chudy będę kupować :) .
 

agaa110

agaa110 napisała:

dodane: 12-01-2014 19:44

Ja bym nie używała żadnych kostek rosołowych, bo to są po prostu śmieci. Ewentualnie można kupić w eko sklepach, wtedy można odrobinę dodać dla smaku.
Makaron możesz jeść,ale musi być pełnoziarnisty. Sosy z paczki wyrzuć.
Co do masła orzechowego, to zależy co jest w składzie, bo przeważnie dodawany jest olej palmowy,ale jest jeśli są czyste orzechy, to czemu nie :). Ja jestem akurat za robieniem wszystkiego samemu.
Odnośnie sytuacji w domu, nie możesz poprosić rodziców aby kupowali Ci osobno kawałek mięsa z kurczaka, idynka bądz ryby?
Jedząc pierogi, tłuste sosy, naleśniki, wieprzowine, to wątpie abyś schudła, także ja bym tego nie jadła.
Jakie kotleciki masz na myśli? takie w bułce tartej smażone?
Jajecznica wychodzi jak najbardziej na wodzie. U mnie w rodzinie wszystkim smakowała bardziej niż na oleju :).
Co do twarogu, to owszem daje on białko i tłuszcz, ale dlatego nalezy wybrać ten chudy , który ma mniejszą ilość tłuszczu i dodać zdrowe tłuszcze- roślinne.
 

kasztankova
Zobacz blog

kasztankova napisała:

dodane: 11-01-2014 10:47

claudyn nie zależy mi aż tak , ale to właśnie co wymieniam wydaje mi się zdrowe . Po prostu nie mam innych pomysłów . A tą zupę gotowałaś na kostce rosołowej czy jak ? Spróbuję przełknąć tą kaszę , ale... bleee ;p . Makaron zastąpiłam ryżem , tylko sos z paczki dodajemy bo pomidory są takie słodkie .. no ale spróbuję następnym razem jakoś na ostro je zrobić ;)) .
agaa110 migdały i orzechy to się da zrealizować . A jakie masz zdanie na temat masła orzechowego ??? Ryby to w ogóle odpadają na obiad , napisałam u góry czym dysponuje . I napisałam też po raz kolejny , że tak naprawdę nie mam pojęcia jak rozumieć Wasze rady . Na 7 dni w tyg. raz jest zupa , raz mielone , jakieś pierogi , spaghetti jakieś , naleśniki i raz lub dwa mięso z kurczaka . Moi rodzice drobiu nie lubią wolą wieprzowinę ;< . I pisze o tym i pisze , a Wy ciągle drób i ryby ;) . Także pytam po raz kolejny w takiej sytuacji jaka jest w domu , uważacie że mam te ich obiady zastępować kiedy tylko się da drobiem i kaszą lub ryżem czy jeść to co reszta , a kurczaka zjadać (kotlecik) na podwieczorek / kolację ???Jajecznica nie może być nawet na odrobinie oleju ? Taka na wodzie zetnie się porządnie ? Twaróg daje i białko i tłuszcze ?
 

agaa110

agaa110 napisała:

dodane: 10-01-2014 22:20

Przede wszystkim wprowadz do diety zdrowe tłuszcze- olej lniany nierafinowany, migdały, orzechy włoskie.
Po przebudzeniu wypij sobie wodę z cytrynką.
Na obiady najlepiej chude mięso lub ryby np. łosoś z dodatkiem brązowego ryżu, pelnoziarnistego makaronu lub kaszy gryczane(niepalonej).
Na wieczór najlepiej unikać owoców, dodawaj do śniadania lub po treningu.
Na kolację może być jajecznica, ale nie smażona. Można zrobić na wodzie- czyli dajesz odrobinę wody ma patelnię i 'smazysz' na malym ogniu. Dodaj oczywiscie do tego duużo warzyw nieskrobiowych- pomidorka, sałate, cebule, czosnek i kawalek chleba pełnoziarnistego. Najlepiej byloby zjesc twaróg z jakimiś zdrowymi tłuszczami, bądz tłusta ryba. Nie bójmy się dobrych tłuszczy- one nie tylko są nam potrzebne, ale i wspomagają odchudzanie! :)
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 10-01-2014 22:14

Omlet wydaje się okey, ale widzę że baaarzo zalezy Ci na maksymalnie dietetycznym jedzeniu więc zrób go z samych białek. Zawsze możesz po usmażeniu przełożyć go świeżymi warzywami typu ogórek, pomidor. Pewnie, że warzywa mogą być jak najbadziej. A co do obiadu to jak się odchudzałam robiłam sobie na ok. 2 dni zupę warzywną z warzyw na patelnię (jakoś smakuje mi w nich smak papryki), ponadto dodawałam swoje warzywa. Zupa baaaardzo lekka, poza ziołami i pieprzem chyba nic do niej nie dodawałam. Jak a obid było coś ciężkiego, a na kolację nie miałam pomysłu to chętie ją wcinałam i byłam najedzona (mocno gęsta).

Co do kaszy też kiedyś mi się wydawała ohydna, ale jęczmienna jest moim zdaniem pyszna :) jeśli nie dasz rady takiej to może kuskus?
Rozumiem ograniczenia odnoście posiłków, bo tak naprawdę chcąc przejść na mega zdrową dietę trzeba by było wydać krocie. Jeśli twaróg lub serek wiejski Ci naprawde nie smakuje dodaj odrobiny przyprawy vegety i jest duuuużo lepsze. Wiem też, że każdy ma ograniczony czas i czasem po prostu trzeba zjeść to co reszta rodziny, nie będziesz stać przez godzinę po pracy / szkole wygłodniała jak wilk przy parowarze,żeby zagotowało Ci się pół marchewki - bądźmy ludźmi, na diecie się świat nie kończy.

Makaron sam w sobie nie jest jakimś wielkim złem, to sosy są głównym źródłem tłuszczu. Użyj makaronu razowego - jest zdrowszy, lżejszy i moim zdaniem smaczniejszy. Sos możesz zrobić sama. Kup pomidory lub pomidory w puszczce i połącz z czosnkiem i przyprawami... Nie musisz stosować tłuszczu, zeby się najeść ;)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Muszę schudnąć .

Prowadzony przez:
kasztankova

Ten blog ma mi pomóc w motywacji i z Waszą pomocą w naprawianiu błędów żywieniowych .

O mnie

kasztankova

Na szafie od: 29-12-2011

Obserwuj

Mam 21 lat . Wzrost 165cm . Waga 58/59kg . Rok temu 54 kg ;( . Cel 51 -54kg .

Obserwują blog
Hudzia
Anniiiaa
piska129
K0oOtek

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0