0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Muszę schudnąć .

blogi.szafa.pl/ /kasztankova

sty. 06

Nawaliłam

dodane przez: kasztankova dn. 06-01-2014 r.
Nawaliłam

Cześć !

Gubię się totalnie w tym co można jeść a co nie . Skąd mam sobie brać te warzywa , czy takie mrożone mogą być z marketów czy musi to być świeży np . brokuł który o tej porze roku kosztuje 6 zł . Za głupiego pomidora i ogórka zapłaciłam dziś ok 7 zł . ( Po jednej sztuce wziełam ) . A wiadomo , że zaraz cała reszta rodziny też ma ochotę ;p jak to zrobić żeby było i tanio , i zdrowo ; ) . Chleb ten z biedry o którym pisałam ma 

224 kcal 35.1g węglowodanów, 8.4g białka 5.5g tłuszczów w 100 gramach.

wiec nie wiem czy jest serio tak lepszy od białego ???

Wczoraj zjadłam 

1. Kawałek chleba z serkiem ( chyba xd ) 

2. Koktajl ( przepis z jakiegoś bloga) jogurt naturalny na to biszkopcik , łyżeczka dżemu , jogurt i mandarynka na górę .

3. Ryż , 2 kotlety mielone i kilka kosteczek dyni.

4. Talarki ;(  . Co prawda bez tłuszczu ale ziemniaki o 17 ;/

5. Omlet z białek.

 

A dzisiaj :

1. Kawałek ciemnego pieczywa z kiełbaską z kurczaka , ogórkiem i pomidorem .

2. Drugiego śniadania nie było , za późno wstałam .

3. Udko i pół ziemniaka . Po obiedzie budyń i ciastka ; ( . 

U " teścia" to zawsze tak nagrzeszę ; ( 

4. Jabłko .

5. Na kolację zjem grani z miodem i cynamonem .

 

Wiem , dieta a raczej jej brak . Tragedia ; ( 

 

 

I jeszcze jedno jak mogę wejść w "zakładkę" z obserwowanymi przez mnie blogami ??

wpis edytowany 2014-01-06 o godz. 19:08:53

fit, pośladki, przysiady,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


anusiaa188

anusiaa188 napisała:

dodane: 06-01-2014 23:42

za mało jesz ;) 6 posiłków, w miarę o równych odstępach, pierwszy lepiej jajecznica + owsiane albo omlet, potem rozlozyc ze 2 woreczki kaszy/ryzu z miesem i warzywami - apropo ceny ja ostatnio w kółko buraczki tylko bez cukru itd a cenowo spoko wychodzą, wieczorem twaróg albo rybke ;) i jeszcze przez dzień dołożyć tłuszcze - 20 g migdałów + 15 g oliwy/lnianego ;p
 

mordka2
Zobacz blog

mordka2 napisała:

dodane: 06-01-2014 20:01

ja jem chleb graham lub razowy,jarzynkę mrożoną,ale patrzę zawsze na skład.Czasem występują jakieś tłuszcze utwardzone w mrożonkach więc warto patrzeć na składniki.I odrzuć w końcu te słodycze ,bo wtedy dieta idzie na marne.Jesli juz musisz coś słodkiego stosuj zamienniki,typu banan,pomarańcza,czasem zjem serek waniliowy.Ziemniaki możesz jesć mają duzo błonnika i zapychają ,oczywiście bez sosów.
 

emilienne

emilienne napisała:

dodane: 06-01-2014 19:58

Pewnie, że mogą być mrożonki. :) Do tego kasza (jakikolwiek rodzaj), brązowy ryż - opakowania starczają na wiele razy, bo woreczek to dwie porcje. Kup filety z kurczaka i zamroź po jednym w osobnych woreczkach, żebyś mogła jeść jeden na obiad, a nie od razu zużywać wszystko. Tak samo można zrobić z rybą. Ryż/kaszę z kurczakiem/rybą i warzywami możesz zjeść zarówno na obiad, jak i na kolację. W efekcie nie kosztuje to wiele. Jesz zdecydowanie za dużo cukru (biszkopty, dżem, budyń, ciastka). Nawet owoców nie można na diecie jeść za dużo, bo fruktoza też nie wpływa dobrze na spalanie tkanki tłuszczowej. Powodzenia. :) Pozdrawiam.
 

piska129
Zobacz blog

piska129 napisała:

dodane: 06-01-2014 18:39

Musimy się jakoś ogarnąć, dobrze wiem jak to jest mieszkając z rodziną w domu. Kupisz sobie coś to foch bo tylko sobie kupiłaś albo ugotowałaś. Ciężko z tym wytrzymać
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Muszę schudnąć .

Prowadzony przez:
kasztankova

Ten blog ma mi pomóc w motywacji i z Waszą pomocą w naprawianiu błędów żywieniowych .

O mnie

kasztankova

Na szafie od: 29-12-2011

Obserwuj

Mam 21 lat . Wzrost 165cm . Waga 58/59kg . Rok temu 54 kg ;( . Cel 51 -54kg .

Obserwują blog
Hudzia
Anniiiaa
piska129
K0oOtek

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0