0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Muszę schudnąć .

blogi.szafa.pl/ /kasztankova

gru. 18

Śniadania

dodane przez: kasztankova dn. 18-12-2013 r.
Śniadania

Cześć . Pomóżcie , mam już mętlik totalny w głowie . 

Nie dawno czytałam że trening najlepiej jest robić z rana na czczo , żeby spalać tłuszcz a nie to co prędzej zjedliśmy. Wczoraj na fejsie na którejś ze stron przeczytałam , że trzeba najpierw się najeść bo inaczej będziemy spalać mięśnie a nie zapasy tłuszczu czy jakoś tak , że to taka obrona organizmu . Ewa Ch. też ma notatkę z tym co jeść przed treningiem a więc bardziej wierzę że trzeba się najeść . A jak Wy uważacie ? 

Myślicie , że dobrze będzie jeśli przed treningiem zjem np.

-swieze owoce lub

-malą razową kanapkę z miodem lub maslem orzechowym

-batonik (domowej roboty) z suszonych owocow i miodu

i to będzie tak o godzinie 9 .

O 10 trening a o 11 :15 

kanapka/bulka/bajgiel z tunczykiem, kurczakiem, indykiem lub

owsiankę

lub placuszki z banana i jajek. 

Czy zamienić te śniadania kolejnością ?

  O 13 / 14 obiad . 16/17 jabłko lub serek wiejski .  I o 20 omlet lub surówkę . 

wpis edytowany 2013-12-18 o godz. 12:46:29

fit, śniadanie,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


kasztankova
Zobacz blog

kasztankova napisała:

dodane: 18-12-2013 20:33

Anita__91 , ja też myślę że nie zawsze to będzie rano chociaż to wtedy mam najbardziej naładowane baterie , że jak już coś zacznę to robię odrazu wszystko co muszę.
Też mi się wydaje że mój organizm nie bardzo by ćwiczył na czczo może zrobię tak , że na czczo będę ćwiczyć jak będę robić cardio .
Cieszę się , że wreszcie wymyśliłam coś trafnego . ;)
Understand , tak tylko które to 1 przed treningiem czy tak jak planuję to drugie po treningu powinno być bardziej obfite ?
 

Understand
Zobacz blog

Understand napisała:

dodane: 18-12-2013 14:35

Pamiętaj że ŚNIADANIE to najważniejszy posiłek dnia i powinien być syty!
 

Anita__91
Zobacz blog

Anita__91 napisała:

dodane: 18-12-2013 13:38

Pora dnia, w jakiej wykonujemy trening w dużej mierze zależy od indywidualnego tryby życia, ja np. w zależności od dnia, czasem ćwiczę rano, czasem w południe, czasem wieczorem. Po prostu mam taką możliwość :)
Jak chodzi o to czy lepiej trenować na czczo czy nie, ja osobiście na czczo nie daje rady ;) nie mam wtedy siły na trening, najpierw muszę dostarczyć sobie energii w postaci śniadania ;) ale też gdzieś czytałam, że trening na czczo bezpośrednio spala tłuszcz i najlepiej jeżeli będą to treningi interwałowe czy kardio, jak np. bieganie.
A co do posiłków przed i po treningu, owszem są bardzo ważne, ponieważ uzupełniamy wtedy utracone węglowodany itd. ale czas odpoczynku po posiłku zależy od tego co zjesz, jeżeli jest to coś lekkiego to już po godzinie lub dwóch można przystąpić do treningu, natomiast jeżeli jest to coś obfitego, należy odczekać 3-4 godziny. Moim zdaniem Twoje przykładowe posiłki są bardzo trafne :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Muszę schudnąć .

Prowadzony przez:
kasztankova

Ten blog ma mi pomóc w motywacji i z Waszą pomocą w naprawianiu błędów żywieniowych .

O mnie

kasztankova

Na szafie od: 29-12-2011

Obserwuj

Mam 21 lat . Wzrost 165cm . Waga 58/59kg . Rok temu 54 kg ;( . Cel 51 -54kg .

Obserwują blog
Hudzia
Anniiiaa
piska129
K0oOtek

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0