0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

w drodze po wymarzoną figurę

blogi.szafa.pl/ /kasia19191919

maj 29

dzień 2

dodane przez: kasia19191919 dn. 29-05-2013 r.
dzień 2

Jestrem właśnie po ćwiczeniach. Straasznie zmęczonam ale jaka szczęsliwa :) Kiedyś byłam strasznym leniem, nic mi się nie chciało, a teraz jak nie ćwicze w jakimś dniu to nie mogę sobie tego wybaczyć :D

Zrobiłam:

uda w 5 minut

mel b nogi

mel b pośladki

fitappy wewnetrzna strona ud cz1

uda w 5 minut

abs mel b

uda w 5 minut

 

 

Co do jadospisu to:

śniadannie 8.- owsianka na mleku z kawałkiem banana jabłkiem i cynamonem, oraz z otrebami pszennymi

2 śniadanie 11- jabłko

obiad 17- gotowana nóżka kurczaka, kasza gryczana, dużo warzyw

kolacja? 19- kakao,  to  chyba raczej nie posiłek :D

 

wiem że od 2 śniadania to obiadu nie jadłam zbyt długo, zawsze obiad jem o 14 ale nie było mnie w domu i nie miałam możliwości :D

Swoją drogą, pokochałam owsiankę :D Jest przepyszna i strasznie sycąca :D kiedyś mi nie smakowała, ale to dlatego że nie potrafiłam jej odpowiednio zrobić :D

 

Dziś zaczynam też liczyć dni bez słodyczy :D a więc dzień pierwszym bo wczoraj zjadłam wafełka :( 

 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


kasia19191919
Zobacz blog

kasia19191919 napisała:

dodane: 30-05-2013 09:09

nie, nie tylko tak raz mi się zdarzyło :) dziękuje :)
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 29-05-2013 21:43

jesz za mało :( powinnaś zjeść coś lekkiego i białkowego na kolacje:) powodzenia;)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Na diecie jestem całe życie ( ale z bardzo marnym skutkiem ;)) Mam nadzieję że w końcu mi się uda osiągnąć swój cel, powiedziałam sobie: teraz albo nigdy. Bo ile można odkładać tą dietę? Tylko narzekać że się źle wygląda a nic z tym nie robić? Muszę się trochę pomęczyć, gdyż ważę nie mało, ale myślę że warto. Więc zaczynamy :)

O mnie

kasia19191919

Na szafie od: 10-12-2011

Obserwuj

:)

Obserwują blog
xkarollina

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0