0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

w drodze po wymarzoną figurę

blogi.szafa.pl/ /kasia19191919

Najnowsze wpisy

Dzień 4
maj 31

Dzień 4

jestem właśnie po ćwiczeniach. Ćwiczyłam mel b nogi i pośladki, uda x2 i brzuch kilka ćwiczeń. Ćwiczyłam sama bez filmików bo mój komputer strasznie szwankuje i ciągle się zawiesza, dlatego też na szybko dodaje wpis. wolę ćwiczyć oglądając filmiki bo to mnie bardziej motywuje, nie pomijam... Czytaj więcej

komentarzy: 0
Dzień 3
maj 30

Dzień 3

  Mam strasznie zły dzień. Jak patrzę na siebie w lustrze to chce mi się płakać. Nic mi w sobie nie pasuje. Masakra, chciałabym zmienić w sobie dosłownie wszystko .. no nic, nie ważne nie będę się użalać nad sobą.  Dziś z dietą średnio było, nie jadłam zbyt regularnie, a to dlatego... Czytaj więcej

komentarzy: 12
dzień 2
maj 29

dzień 2

Jestrem właśnie po ćwiczeniach. Straasznie zmęczonam ale jaka szczęsliwa :) Kiedyś byłam strasznym leniem, nic mi się nie chciało, a teraz jak nie ćwicze w jakimś dniu to nie mogę sobie tego wybaczyć :D Zrobiłam: uda w 5 minut mel b nogi mel b pośladki fitappy wewnetrzna... Czytaj więcej

komentarzy: 2
dzień 1
maj 28

dzień 1

Zrobiłam dziś mel b nogi i pośladki, uda w 5 minut x3 i abs z mel b. Tylko właśnie strasznie jestem niezadowolona z siebie, z tych ćwiczeń na brzuch. Wogóle się nie męczę tak jakbym coś robiła nie tak.   Pytanko do Was, jakie są wasze ulubione i skuteczne ćwiczenia na brzuch?... Czytaj więcej

komentarzy: 5
Diety ciąg dalszy :)
maj 27

Diety ciąg dalszy :)

Weekend to była istna masakra jeśli chodzi o diete, na początku ładnie się zapowiadało, a potem wyszło jak zwykle.. Zjadłam troche takiego jedzonka jakiego nie powinnam, ale starałam się żeby nie było tego dużo, no ale i tak nic mnie nie tłumaczy :D Dziś już jest dobrze :) Śniadanko-... Czytaj więcej

komentarzy: 9
Kryzys
maj 24

Kryzys

  Mam straszny kryzys, jestem okropnie głodna, i mam straszną ochotę na coś pysznego. Najgorsze jest to, że mam tak co 2 dni, mimo że już jakiś czas staram się jeść zdrowo, to nie mogę się przyzwyczaić, i ciagle chce mi się słodkiego czy słonego.  Wiele z Was pisze że nie meczy... Czytaj więcej

komentarzy: 7
masakra z tymi ćwiczeniami :D
maj 24

masakra z tymi ćwiczeniami :D

Jestem własnie po 40 minutach ćwiczeń. Mel b nogi i pośladki, fitappy uda, i cw na uda w 5 minut x2. Masakra, jestem czerwona jak burak :Di chociaż już nie mogłam, w pewnym momencie zaczełam przezywać biedną niewinną mel b,  to ciesze się że wreszcie wziełam się za ćwiczenia, i mam... Czytaj więcej

komentarzy: 5
kolejny dzień :)
maj 23

kolejny dzień :)

Miałam pisać codziennie, ale coś z tego nie wyszło ;D a to wszystko przez to że miałam dziś maturę ustną z polskiego, ostatnią na szczęscie, i musiałam się uczyc :)   Dziś z dieta słabo, bo zjadłam pyszne drożdżowe ciasto :(  No ale nic, nie ma co się użalać, trzeba było nie jeść.... Czytaj więcej

komentarzy: 6
Start :)
maj 20

Start :)

Już trochę jestem na diecie, nawet dużo ludzi mówi mi że schudłam. Może rzeczywiście coś tam widać, ale nie tyle ile bym chciała. Mam ogromny problem z podjadaniem nie dozwolonych na diecie rzeczy. Jestem na diecie MŻ. Nie jem wgl makaronów, ziemniaków, smażonego( niestety grzeszki się... Czytaj więcej

komentarzy: 4
1
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Na diecie jestem całe życie ( ale z bardzo marnym skutkiem ;)) Mam nadzieję że w końcu mi się uda osiągnąć swój cel, powiedziałam sobie: teraz albo nigdy. Bo ile można odkładać tą dietę? Tylko narzekać że się źle wygląda a nic z tym nie robić? Muszę się trochę pomęczyć, gdyż ważę nie mało, ale myślę że warto. Więc zaczynamy :)

O mnie

kasia19191919

Na szafie od: 10-12-2011

Obserwuj

:)

Obserwują blog
xkarollina