0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Karmel_lifestyle

blogi.szafa.pl/ /karmelowa077

gru. 01

Bony do H&M

dodane przez: karmelowa077 dn. 01-12-2012 r.
Bony do H&M

Hej dziewczynki ! :)

Od 26 listopada w kioskach można dostać gazete glamour z bonem do H&M o wartości 20 zł (gazeta osztuje 4,99) i próbką carmexu wiśniowego - polecam :).

Karta ważna jest od 1 do 24 grudnia w sklepach H&M na terenie całej polski widząc to w sklepie wzięłam 10 gazet wpakowałam do koszyka i już zamierzałam iść z nimi do kasy myślałam nawet żeby jechać jeszcze 10 wziąć z kiosku nie myślcie sobie że wydaje Bóg wie ile w H&mie i całe szczęście że coś mnie tknęło żeby sprawdzić czy da sie je łączyć tak jak to było z tym kartami avanti w tamtym roku. W avanti były bony które można było łączyć i zapłacić tylko nimi, myślałam że w tym roku też tak jest ale po sprawdzeniu okazało sie że nie! sad

 

Samą kartą z glamour nie można zapłacić trzeba zrobić zakupy na kwaotę 50 zł wtedy po jej okazaniu zapłacimy 30 zł.

Karty można łączyć co 50 zł tzn na 50 zł jedna karta odpowiednio

  • 1 karta 50 zł
  • 2 kary przy wydaniu 100 zł 
  • 3 karty przy wydaniu 150 zł 

Itd. Czy sie opłaca ?

To już pozostawiam każdemu z osobna ale moim zdaniem nie wiadomo 20 zł w portwelu ale szału nie robi całe szczęście że mam internet w telefonie i zdążyłam to sprawdzić zanim kupiłam te 10 gazet :)

 

A i karty nie ma w gazecie z kalendarzem ! 

 

wpis edytowany 2012-12-01 o godz. 14:01:31

zakupy shopping glamour bonu u,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


bella3

bella3 napisała:

dodane: 23-01-2013 01:18

piszac o stratach mialam na mysli to co bylow tamtym roku :) - wykorzystanie karty bez okreslonego limitu zakupu- czyli bierzesz cos za 2 dychy i wychodzisz- to jest strata dla sklepu
 

niebieska_nitka
Zobacz blog

niebieska_nitka napisała:

dodane: 02-12-2012 19:49

Tak :)
 

meemi

meemi napisała:

dodane: 02-12-2012 16:43

Czyli na przecenione ciuszki też mogę wykorzystać kartę?
 

karmelowa077
Zobacz blog

karmelowa077 napisała:

dodane: 01-12-2012 21:11

No to się opłaca ale bez planowanych zakupów myślę że nie :)
 

niebieska_nitka
Zobacz blog

niebieska_nitka napisała:

dodane: 01-12-2012 20:55

Ja mimo wszystko kupiłam sześć gazet, wcześniej w domu sobie przekalkulowałam dokładnie czy mi się opłaci oczywiście ;p ale ponieważ planowałam kupić chłopakowi pod choinkę sweterek i koszulę w H&M, siostrze ciążowe spodnie, i braciom młodszym T-shirty, to lekką ręką mi wyjdzie 300zł- 6 kart, czyli 120zł, na gazety wydałam 30zł, także jakby nie patrzył, 90zł będę do przodu :D
 

karmelowa077
Zobacz blog

karmelowa077 napisała:

dodane: 01-12-2012 20:20

A w tamtym roku biegałam po wszystkich kioskach w mieście a i tak udało mi się kupić tylko 12 a tych gazet wszędzie pełno więc takiego wzięcia nie mają :)
 

karmelowa077
Zobacz blog

karmelowa077 napisała:

dodane: 01-12-2012 20:12

Straty dla sklepu? Nie koniecznie H&M jakością od wspomnianego Mohito jakością odbiega znacznie i ceny mają zawyżone więc i tak im się to bardzo opłaca. Bardzo mi miło że mój wpis jednak się komuś przydał ;)
 

kaszmirowysweterek

kaszmirowysweterek napisała:

dodane: 01-12-2012 17:59

Nie wiedzialam i dobrze, ze napisalas, bo pewnie sama bym nie sprawdziła ;)
 

monaaga1234

monaaga1234 napisała:

dodane: 01-12-2012 17:55

szkoda ze łączyc sie nie da kupilabym wszystkie:)
 

bella3

bella3 napisała:

dodane: 01-12-2012 16:48

no i same straty...dla sklepu oczywiscie, zauwazcie ze to i tak duzo... tym bardziej jesli kupujesz rzecz przeceniona, to jest to bardzo oplacalne. MOHITO tak dobre dla klientow nie jest zwazcie na to
 

alicjast
Zobacz blog

alicjast napisała:

dodane: 01-12-2012 15:36

no w tym roku H&M sie wycwanił :P choć dla nich to bardziej opłacalne, niż w zeszłym roku :) bo teraz musisz wydać co najmniej 50 zł, żeby skorzystać z karty , a w zeszłym nie dość, że nie było takiego wymogu, to jeszcze karty można było łączyć, więc szał w H&M'ach był :P
 

meemi

meemi napisała:

dodane: 01-12-2012 14:37

Ja również nie wiedziałam o tym, dlatego kupiłam na sam początek tylko dwie karty i całe szczęście,że nie więcej :-)
Mam nadzieję,że zakupy się udadzą :)
 

roksana88
Zobacz blog

roksana88 napisała:

dodane: 01-12-2012 14:31

chetnie odsprzedam ten kupon, gdyby ktos nie mogl dostac gazetki
 

Victoria999

Victoria999 napisała:

dodane: 01-12-2012 14:23

ja kupilam przed chwilka tylko 3. Przydadza sie na prezenty :) biorac pod uwage laczny rabat na wydane 150zl to 60zl z tego wydalam 15zl na gazety zostalo 45zl. Szkoda ze nie ma jak w tamtym roku ze karty sie laczyly.
 

karmelowa077
Zobacz blog

karmelowa077 napisała:

dodane: 01-12-2012 14:12

nie wiem czy każdy ja nie wiedziałam :) Myśle że dużo ludzi dało sie nabrać gazety są ofoliowane a nigdzie nie ma informacji na ten temat ale fajnie by było gdyby zrobili jeszce raz taką promocję jak w avanti :)
 

karmelowa077
Zobacz blog

karmelowa077 napisała:

dodane: 01-12-2012 14:08

nie wiem czy każdy ja nie wiedziałam :) Myśle że dużo ludzi dało sie nabrać gazety są ofoliowane a nigdzie nie ma informacji na ten temat ale fajnie by było gdyby zrobili jeszce raz taką promocję jak w avanti :)
 

young_girl
Zobacz blog

young_girl napisała:

dodane: 01-12-2012 14:07

Miałaś szczęście, że sprawdziłaś :) Ja dzisiaj kupiłam spray do włosów, gdzie pisało, że zdobędę dużą ilość dodatkowych pkt, a okazało się, że to ściema ;/
 

madziutex

madziutex napisała:

dodane: 01-12-2012 14:04

Każdy już o tym wie od dawna.
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Karmel_lifestyle

Prowadzony przez:
karmelowa077

Mój pierwszy blog w którym będę robiła recenzję kosmetyków godnych uwagi. Będę pisać o ważnych wydarzeniach w moim życiu może dodawać jakieś stylizacje :)

O mnie

karmelowa077

Na szafie od: 12-06-2011

Obserwuj

Patrząc na moje koleżanki starsze i te w moim wieku myśle sobie że jestem z innej epoki że ktoś sie chyba pomylił dając mi taki charakter i zainteresowania. Jestem nostalgiczną maturzystką uwielbiam jesień wiecozry z kubkiem czegoś goracego dobrym filmem (może być po raz setny). Jestem typem dziewczyny którą pieniądze parzą w portwelu ale też strazną skarpetą i rzadko kupuje coś na czym nie ma napisu promocja :) Myśle że więcej o mnie dowiecie się z moich postów :)

Obserwują blog
alicjast
naughty_
klimcia013
BrownEyedGirl
jajek17
whatpat
Greddy
kruszynka1719
Johanna21xxx
olixxx
Monia199382
darczz
Cholerka
kubota
merenvien
LadyDitha
Krysia196111
deris711
monisia7474
buzia784
zabka7474
kajtka78
bejbe789
kordek85
miles74
niuti74
bilus85
Nessy11
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
4