0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Mania Butowania

blogi.szafa.pl/ /joanna1909

luty 08

Flagowato | łapiecie to?

dodane przez: joanna1909 dn. 08-02-2013 r.
Flagowato | łapiecie to?

Cześc dziewczyny! Ciąg dalszy innowacji na moim blogu! Tym razem szukałam dla Was butów z flagami. Teraz jest to wielki hit na koszulkach, legginsach, a takze butach. Co Wy na to? Macie takie w szafie? Jeśli tak to jaką flaga? USA, Wielka Brytania a moze Polska?

Ja szczerze mowiac nie jestem fanką tego typu rzeczy, aczkolwiek podoba mi sie kilka rzeczy :)

UWAGA :) wybrałam sie ostatnio na "szmaty" i patrzcie co znalazłam:

podobały mi sie ale szkoda mi 22 zl za buty ktore byly bardzo zniszczone :) ale spojrzcie co mozna wyszperać ^^

a teraz zobaczcie co dla Was znalazłam :)

wpis edytowany 2013-02-08 o godz. 15:02:33

flagi,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


stonedfeeling
Zobacz blog

stonedfeeling napisała:

dodane: 09-02-2013 14:28

Fajne te lity, gdyby kosztowały do 10 zł wzięłabym je na obróbke domestosem :P
 

nieCwiedziasta
Zobacz blog

nieCwiedziasta napisała:

dodane: 09-02-2013 01:57

a mi by się bardziej widziało coś w "naszych" kolorach;) Polska, biało-czerwoni;D
 

Lajla18
Zobacz blog

Lajla18 napisała:

dodane: 08-02-2013 15:59

marzą mi się takie lity :O ale z lumpa bym nie wzięła za nic
 

Understand
Zobacz blog

Understand napisała:

dodane: 08-02-2013 15:18

o masakra
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Mania Butowania

Prowadzony przez:
joanna1909

uwielbiasz wszelkiego rodzaju buty? to jest blog wlasnie dla Ciebie!

O mnie

joanna1909

Na szafie od: 04-02-2010

Obserwuj

po prostu kobieta ;)

Kategorie
Obserwują blog
maja2288
Greddy
dygacz

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0