0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

pazurkomania:-)

blogi.szafa.pl/ /jbeata841

cze. 03

REGENERUM

dodane przez: jbeata841 dn. 03-06-2012 r.

Obiecana recenzja odżywki- serum do paznokci REGENERUM

 

Produkt ten można kupić w aptece za ok. 20 zł. Widziałam go również na allegro w granicach 17-18 zł wraz z wysyłką!!!

Pojemność: 5 ml


OD PRODUCENTA:

-wzmacnia, nawilża i regeneruje płytkę paznokcia

- polecana do kruchych i łamliwych paznokci

- paznokcie stają się bardziej elastyczne, mocne, zdrowe i odporne na uszkodzenia

- nalezy nałożyć ją na paznokieć i wetrzeć w niego oraz w skórki

 

Producent zaleca ją stować wg. właśnych upodobań. Produkt od momentu otwarcia jest ważny tylko 6 miesięcy.

 

MOJA OPINIA:

-posiada super aplikator (pędzelek) dzięki czemu łatwo i bez problemu można ją nałożyć w każdym miejscu i o każdej porze

- paznokcie stają się mocniejsze i bardziej odporne na złamania

- wygładza płytkę paznokcia

- nie wysusza płytki, ale ją nawilża

- zmniejsza przebarwienia

- stracza na długo (mam ją miesiąc czasu a zostało mi jeszcze 3/4 opakowania)

- paznokcie po niej szybciej rosną

- ładnie pachnie i szybko sie wchłania

- po naduszeniu na opakowanie produkt dopiero wydostaje się na wewnątrz

 

BRAK MINUSÓW!!!!

 

 

 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


prosiaczek993

prosiaczek993 napisała:

dodane: 03-06-2012 22:23

Ja mam na sprzedaż lub wymianę
 

muffiin
Zobacz blog

muffiin napisała:

dodane: 03-06-2012 21:33

super :) od pewnego czasu się czaję na ten produkt i po tej recenzji go kupię:)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

pazurkomania:-)

Prowadzony przez:
jbeata841

Cześć dziewczyny!! Postanowiłam założyć bloga o pielęgnacji paznokci. Pokaże Wam nie tylko odżywki do paznokci, ale również najnowsze trendy w modzie pazurkowej. Znajdziecie tu mnóstwo pomysłów (mam nadzieje,że fajnych ) na to, jak samodzielnie pomalować swoje paznokcie......i nie tylko Zapraszam:-)

O mnie

jbeata841

Na szafie od: 30-10-2010

Obserwuj

Uwielbiam malować pazurki:-)

Obserwują blog
marrta
bezsenna22
MistrzyniKontrastu
anka_kaa123
Aloo89
2robaczek
KiRaKoRtEz
gosiaczek1609
vvvasiuniavvv
iks_igrek_zet
ExitUtopia
Greddy
allaboutfashion
Kithira
karolka1031
muszeczka
reenaata
xpalinkax
aga001085
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1