0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

pazurkomania:-)

blogi.szafa.pl/ /jbeata841

sty. 11

zdobycze z sh

dodane przez: jbeata841 dn. 11-01-2013 r.

Bolerko pudrowy róż cena 6 zł

 

Seweterek z ażurowym wzorkiem na ramionach cena 6 zł

wpis edytowany 2013-01-11 o godz. 22:31:44

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


poszukiwaczkaubran

poszukiwaczkaubran napisała:

dodane: 12-01-2013 11:17

kardigan ok, ale za różowa jak dla mnie ;D
 

izusia2009

izusia2009 napisała:

dodane: 12-01-2013 10:50

Hmm jak dla mnie nic .
 

snoopy09
Zobacz blog

snoopy09 napisała:

dodane: 12-01-2013 08:54

jakoś do mnie nie przemawiają
 

lisuu

lisuu napisała:

dodane: 12-01-2013 08:37

nie kupiłabym żadnego
 

modoweporadyblog

modoweporadyblog napisała:

dodane: 12-01-2013 01:08

Fajne Bolerko pudrowy róż ;D
 

elokwentna

elokwentna napisała:

dodane: 12-01-2013 00:15

Drugi sweterek bardzo ładny :)
 

margerita28

margerita28 napisała:

dodane: 12-01-2013 00:02

2 sweterek piękny:)
 

dotus1990
Zobacz blog

dotus1990 napisała:

dodane: 11-01-2013 23:55

fajny ten sweterek,zapraszam do mnie:)
 

evento18
Zobacz blog

evento18 napisała:

dodane: 11-01-2013 23:01

też uważam że świetny interes zrobiłAŚ w przypadku sweterka nr 2
 

malaga101
Zobacz blog

malaga101 napisała:

dodane: 11-01-2013 22:46

ten drugi sweterek bardzo fajny
 

jednaona

jednaona napisała:

dodane: 11-01-2013 22:45

nic mi sie nie podoba
 

wyimagin0wana
Zobacz blog

wyimagin0wana napisała:

dodane: 11-01-2013 22:35

kardigan fajny
 

young_girl
Zobacz blog

young_girl napisała:

dodane: 11-01-2013 22:32

Mi się, niestety, nic nie podoba.

Zapraszam na osobiste spotkania w związku ze sprzedażą/wymianą/kupnem :) http://blogi.szafa.pl/young_girl/post/15474-spotkania-osobiste
 

jbeata841
Zobacz blog

jbeata841 napisała:

dodane: 11-01-2013 22:32

dziękuję
 

szafulka18

szafulka18 napisała:

dodane: 11-01-2013 22:29

Cudne;)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

pazurkomania:-)

Prowadzony przez:
jbeata841

Cześć dziewczyny!! Postanowiłam założyć bloga o pielęgnacji paznokci. Pokaże Wam nie tylko odżywki do paznokci, ale również najnowsze trendy w modzie pazurkowej. Znajdziecie tu mnóstwo pomysłów (mam nadzieje,że fajnych ) na to, jak samodzielnie pomalować swoje paznokcie......i nie tylko Zapraszam:-)

O mnie

jbeata841

Na szafie od: 30-10-2010

Obserwuj

Uwielbiam malować pazurki:-)

Obserwują blog
marrta
bezsenna22
MistrzyniKontrastu
anka_kaa123
Aloo89
2robaczek
KiRaKoRtEz
gosiaczek1609
vvvasiuniavvv
iks_igrek_zet
ExitUtopia
Greddy
allaboutfashion
Kithira
karolka1031
muszeczka
reenaata
xpalinkax
aga001085
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1