0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Kot Rudolf i domowe DIY

blogi.szafa.pl/ /j_ulka

cze. 16

Efekty i kondycja po 1 tygodniu ćwiczeń

dodane przez: j_ulka dn. 16-06-2014 r.
Efekty i kondycja po 1 tygodniu ćwiczeń

Dziś mija 7 dzień ćwiczeń z Jillian i jej programem "Ripped in 30". Pierwszy tydzień za mną (łącznie 6 dni wykonywania programu week 1)  Na początku było ciężko, przez pierwsze dwa dni wykonywałam wersję ćwiczeń dla początkujących, przez pozostałe dni dałam radę robić już wersję dla powiedzmy zaawansowanych - niestety oprócz pompek, nie jestem w stanie zrobić więcej niż pięciu :( ale to dopiero początek nie poddaje się. Dziś weszłam z Jillian na drugi (z czterech) poziom trudności czyli Ripped in 30 week 2. Nowe ćwiczenia nowe wyzwania. 

Oprócz programu Jillian wykonuję też rozciąganie, ćwiczenia na łydki i boczki oraz cardio - na dole moja tabela z wykonanymi ćwiczeniami.

Od dziś dodałam do zestawu też mega brutalne ćwiczenia: 

 -- łatwo nie jest :) ale mówią, że tłuszcz spala się intensywnie. POLECAM, SPRÓBUJCIE!  Ja ćwiczę z moim mężem :) Motywujemy się wzajemnie, no bo przecież skoro on jeszcze da radę zrobić dwa powtórzenia to ja też ;)

Moje odczucia i kondycja po pierwszym tygodniu ? po pierwszym dniu nie mogłam się zbyt szybko ruszać choć ćwiczyłam wcześniej z Mel b - nogi i trening cardio, kolejne dni przynosiły ból i pot ale też zadowolenie i poczucie, że jestem co raz lepsza. Lepsze samopoczucie i chęć do życia również :) Kondycja jest co raz lepsza, widzę postęp w wykonywanych ćwiczeniach. 

Efekty? Na razie nie ma powalających efektów, ale to dopiero pierwszy tydzień więc nie ma co liczyć na CUD, trzeba ciężko pracować i nie poddawać się. A właśnie widzę u siebie co raz większą motywację. Jak nie chcę mi się ćwiczyć to mój wewnętrzny głos mówi mi: "jak to nie będziesz ćwiczyć? przecież ćwiczyłaś do tej pory co dziennie, chcesz to zmarnować? po co w ogóle zaczynałaś?" no i tak nie odpuszczam ;) 

I na koniec pierwsze porównanie, widocznych efektów moim zdaniem BRAK  :) może trochę ramię jest bardziej umięśnione. 

 

 

 

A jak tam u Was, jak postępy i motywacja. Trzymam kciuki i pamiętajcie SAMO SIĘ NIE SPALI :)

 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


mordka2
Zobacz blog

mordka2 napisała:

dodane: 17-06-2014 10:10

po tygodniu chcesz już efekty?cierpliwości
 

olguskax
Zobacz blog

olguskax napisała:

dodane: 17-06-2014 05:20

"jak to nie będziesz ćwiczyć? przecież ćwiczyłaś do tej pory co dziennie, chcesz to zmarnować? po co w ogóle zaczynałaś?" w chwilach słabości mówię do siebie to samo ! <3
 

nieCwiedziasta
Zobacz blog

nieCwiedziasta napisała:

dodane: 17-06-2014 00:07

troszkę czasu, cierpliwości i efekty będą widoczne:)
A co powiesz o moich efektach?;)
 

Madellane

Madellane napisała:

dodane: 16-06-2014 23:43

wow,fajne :D
 

Madellane

Madellane napisała:

dodane: 16-06-2014 22:33

wow,fajne :D
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Kot Rudolf i domowe DIY

Prowadzony przez:
j_ulka

Bardzo lubię tworzyć coś z niczego. "Diy" czyli zrób to sam bardzo mnie wciągnęło dlatego postanowiłam zebrać wykonane już małe projekty w jednym miejscu. Razem z ukochanym Kotem Rudolfem będziemy dzielić się naszymi diy, będziemy tworzyć nowe i mam nadzieję, że będziemy inspirować Was drogie szafiarki. Zapraszamy do oglądania :)

O mnie

j_ulka

Na szafie od: 10-02-2009

Obserwuj

Na szafie jestem j_ulką, a ten rudy sierściuch to Rudolf, ale woli zdrobniane Ruduś.

Obserwują blog
nieCwiedziasta
klimcia013
Sacrum
fortunat
PauLi0
Carriee2
dagoos86
Rage
daga202
rudamarysia
Upstream
wikijaja
Obsession
anika007
ialalala
wolina9
martuch19910
bianq7
ZuOoxD
aleksandrastory
pinkusia216
zebra12
martatemarta
Agnieszkaborawiak6
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1