0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Przyjemnie jest chudnąć

blogi.szafa.pl/ /j_na

sty. 16

plany działania

dodane przez: j_na dn. 16-01-2013 r.
plany działania

Fajnie się Nam rozmawia w poprzednim wątku o  treningach z Ewą.
Jest kilka pytań o tym jak i co ćwiczymy,w jakich porach najczęściej, jaką stosujemy dietę, jakie efekty chcemy uzyskać.
Miło mi że tak wiele z Was zaangażowało się w ten temat. Szczerze to bardzo mnie to motywuje do działania.
Może wspólnie opiszemy sobie nawzajem nasze "PLANY DZIANIA".
Co Wy na to?

Ja pierwsza :)


dieta: stosuje od kilu miesięcy, nie jest to jakaś specjalna dieta , po prostu dieta MŻ
         staram się unikać słodyczy, przekąsek etc, chociaż ostatnio poważnie zaczęłam myśleć żeby zacząć odchodząc się bardziej
         konkretnie przy zastosowaniu jakiejś specjalnej diety (temat jeszcze do przemyślenia)

         najczęściej jem pierś z kurczaka w różnych postaciach:)

ćwiczenia: do tej pory jogging wieczorami, fitness i zumba raz na jakiś czas (ostatnio ma niewiele wolnego czasu stąd zaniedbałam
               aktywność w klubie fitness;/) no i co najważniejsze DZISIAJ Z WASZĄ POMOCĄ ROZPOCZYNAM TRENINGI Z EWĄ CHODAKOWSKĄ :))))))

efekty: chcę zrzucić brzuszek oraz troszkę z ud , to moje główne priorytety


Czekam na Wasze wypowiedzi :)

 

 

wpis edytowany 2013-01-16 o godz. 14:09:34

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


lasdeszczowy
Zobacz blog

lasdeszczowy napisała:

dodane: 16-01-2013 15:00

To i ja dołączę:
Dieta: jem wszystko na co mam ochotę. Najpierw zajęłam się kurczeniem żołądka i przyzwyczajeniem się do lekkiego głodu. Dzięki temu mogę zjeść nawet i zakazaną czekoladę, ale po trzech kostkach czuję, że jest jej za dużo. Poza tym nie jem produktów wysoko przetworzonych (po prostu nie lubię), chleb jem tylko na śniadanie (jeden kawałek, później nie mam ochoty), ziemniaków (obiady były za duże, a nie mogę zrezygnować z mięsa [a bardzo bym chciała odwrotnie, nie cierpię smaku i świadomości, że jem kawałki ciała])

ćwiczenia: wymyślam sama trening interwałowy (ok 30- 40min), poprzedzam go cardio (korzystam z filmików Mel B, Iuily (czy jakoś tak) i fitappy) ok. 30-40min. Kończę wszystko ABSem na brzuch

efekty: zobaczyć szparę między nogami (będzie trudno, mam masywny dół i drobną górę :D), pozbyć się brzucha :)
 

lena1604

lena1604 napisała:

dodane: 16-01-2013 14:52

ja dieta mz (chociaz czasami obzeram sie wieczorami) przynajmniej 4 razy w tyg cwiczenia po nie mniej niz 40min, najczescieej robie killera i turbo Ewy,a jak mam mniej mocy to orbitrek. od wiosny znowu zaczynam biegac,bo wole ruch na swiezym powietrzuy:)
 

MAGDA14051988

MAGDA14051988 napisała:

dodane: 16-01-2013 14:47

mój plan jest taki
dieta-mż
ćwiczenia -3 razy w tyg z Ewą ..killera
a od kwietnia będę biegać.
efekty-pozbyć się tłuszczyku z nóg ;)
 

MAGDA14051988

MAGDA14051988 napisała:

dodane: 16-01-2013 14:44

a jaką masz wagę teraz i ile chcesz zgubić ?:)
 

xangela22

xangela22 napisała:

dodane: 16-01-2013 14:15

no to cwiczymy :P
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Przyjemnie jest chudnąć

Prowadzony przez:
j_na

Chwila w ustach, wieczność w biodrach :) Zawsze najlepszym momentem na rozpoczęcie odchudzania jest tu i teraz. Jutro - to tylko kolejny dzień ...

O mnie

j_na

Na szafie od: 28-01-2009

Obserwuj

Nie jestem święta, nie potrafię grzeszyć na próżno starasz się anioła znaleźć we mnie A to co o mnie wiesz nic nie znaczy bo jutro nawet ja nie poznam sama siebie (...) Więc pomyśl, proszę nim na dobre do serca weźmiesz mnie bo życie ze mną to randka w ciemno...

Obserwują blog
anuuulka7
wiki_filus
naSskaa
tatiana29
pepa92
patryska_91
nathaira
nicolenkaa
MAGDA14051988
Trojka
ivaa15
edit91
youshem
j_oss
miiszel
ziarnaCzasu
edytka137
Greddy
kruszynka1719
Johanna21xxx
margerita28
sylmaj28
olga_orlo
kokosankaaa
Marticzku
bay123
brukselka12
karolcia1762
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0