0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

My world ♥ !

blogi.szafa.pl/ /izabela17691

Najnowsze wpisy

Może coś :)
mar. 09

Może coś :)

A wiec zrobiłam przegląd w szafie i stwierdziłam że musze zrobić miejsce na nowe rzeczy a to w czym nie chodzę sprzedać może coś was zainteresuje . ;> zobaczcie i napiszcie na priv :D wystarczy usunać spację : http:// postimage.org/image/8by08w4pj/ http://... Czytaj więcej

komentarzy: 5
Wymiany ?
luty 24

Wymiany ?

A więc po nagłych zmianach na szafie nie zostaje chyba nic innego jak wymiany . :D Jak wy się na to zapatrujecie ? Czesto sie wymieniacie czy raczej wolicie kupować ?. Ja ostatnio poszukuję jakiejś fajnej koszuli , bluzy, ale chyba najbardziej zależy mi na rurkach . Chętnie się z wami... Czytaj więcej

komentarzy: 20
Swetry :D
luty 05

Swetry :D

Hej od dawna chiałam wam pokazać moje swetry. Jet ich trzy ale to zawsze coś :D   Pi erwszy i mój ulubiony sweter to ten niebieski. Bardzo go lubię bo pasuje do wiekszości rzeczy i ma lekko przedłużony tył dzięki czemu można go zakładac do legginsów.: Kolejny sweter... Czytaj więcej

komentarzy: 9
UHM ANYWAY
luty 02

UHM ANYWAY

Hej ! Ostatnio moją uwagę przykuły bluzy Uhm anyway. Moim zdaniem są cudowne.Od razu stwierdziłam że musze jakąś mieć więc mam zamiar sobie taka kupić za niedługo. Jeśli któraś z was sprzedaje to niech się odezwie. :) A tu kilka zdjęć : Co myślicie o tych bluzach... Czytaj więcej

komentarzy: 9
Vans
sty. 17

Vans

Ostatnio przeglądając różne strony w poszukiwaniu butów vans znalazłam ofertę która bardzo mnie zaciekawiła. Jednak mam wiele watpliwości czy z niej skorzystać bo cena to ok 50 zł. za jak to pisze orginalne buty a nie 180-200 czy jeszcze więcej. (W sumie to powinnam sie cieszyć , że tak... Czytaj więcej

komentarzy: 10
Wymarzona studniówkowa stylizacja 2
sty. 16

Wymarzona studniówkowa stylizacja 2

Drugą wymarzoną studniówkową stylizacją bedzie ten zestaw. Jest on nieprzesadzony i bardziej klasyczny od poprzedniego. Śliczna koronkowa sukienka w pasie przepięta paskiem w odcieniu brązu. Do tego idealnie pasująca kopertówka i czarne eleganckie czółenka. Biżuterii również nie zabraknie w... Czytaj więcej

komentarzy: 7
Wymarzona studniówkowa stylizacja
sty. 15

Wymarzona studniówkowa stylizacja

Elegancka sukienka bez ramiaczek z kokardą idealnie podkreśli biust i nada kobiecych krztałtów. Do tej ślicznej sukienki klasyczne buty na obcasie i torebka w której schowamy najpotrzebniejsze rzeczy na studniowkę. Najbardziej pasującą tutaj fryzurą moim zdaniem bedą lekko opadające długie... Czytaj więcej

komentarzy: 3
Converse vs Vans
sty. 15

Converse vs Vans

Hej! Od dłuższego czasu chciałam kupić sobie Vansy albo Conversy, ale jak wiadomo nie są to tanie buty a ja nie posiadałam takiej sumy pieniędzy. Jednak ostatnio miałam nagły napływ gotówki i mogłam pozwolić sobie na zakup tych butów. Przeglądałam różne strony i ceny zaczynają się  od 120 zł... Czytaj więcej

komentarzy: 7
list do Mikołaja.
gru. 17

list do Mikołaja.

Kochany Święty Mikołaju  ! Cały rok byłam bardzo grzeczna a ty mnie nie odwiedziłeś ;c wiem że mogłeś zapomniec albo miałeś dużo pracy ale bardzo prosiłabym o kilka przydatnych rzeczy z strony Decobazaar bo to strona gdzie można znaleźć wszystko ♥! Na przykład  taki... Czytaj więcej

komentarzy: 0
Święta :D
gru. 02

Święta :D

Witam was wszystkich ! Zaczął się grudzień i już coraz bliżej święta a ja nie wiem co kupić bliskim ;c. Muszę kupić 5 prezentów a nie mam zbyt dużo pieniążków. Może wy macie jakies pomysły na tanie ale ładne i przydatne prezenty? A w ogóle kupiliście juz prezenty?   Już dawno... Czytaj więcej

komentarzy: 2
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

My world ♥ !

Prowadzony przez:
izabela17691

Blog o wszystkim i o niczym :D

O mnie

izabela17691

Na szafie od: 08-09-2012

Obserwuj

Marzycielka :D

Obserwują blog
Greddy