0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

wtf?

blogi.szafa.pl/ /iksm

mar. 16

ha!!

dodane przez: iksm dn. 16-03-2012 r.

pięknie brzydka czerwona czcionka, która niestety czerwona nie jest.Będę się odchudzać i jak milion dziewczyn z szafy będe opisywać sukcesy i porażki.

serio,

dziewczyny wierze w Was.

 

sama nie mam takiej wiary w siebie ale zaczynam od dzisiaj. tak. o.

zawsze sie odchudzam i zawsze sie obżeram, wiec sprawa nie jest łatwa..

znam zasady zdrowego żywienia, nawet kiedys przestrzegałam, ale.. już mi się znudziło.

dzisiaj dzien 1. czymajcie kciuki.

 

 

edit: a no i nie jestem zbyt dobra pisarka, chce to naprawić i nabyc doświadczenie :)

więc nie denerwujcie sie bardzo, czytajac te bzdety. :)

wpis edytowany 2012-03-16 o godz. 16:34:29

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


rudaaa12

rudaaa12 napisała:

dodane: 16-03-2012 21:42

co powinnam wyeliminować?
 

rudaaa12

rudaaa12 napisała:

dodane: 16-03-2012 20:32

czymam : D
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

wtf?

Prowadzony przez:
iksm

pisanie pierdół jest przyjemniejsze niz czytanie ich.

O mnie

iksm

Na szafie od: 26-09-2011

Obserwuj

dość znawczyń od mody, zachowania, kuchni, butow i fiuta hipopotama

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0