0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

bla, bla.

blogi.szafa.pl/ /iiiv90

sty. 08

to są chyba jakieś kpiny.

dodane przez: iiiv90 dn. 08-01-2013 r.
to są chyba jakieś kpiny.

W sobotę chciałam się zweryfikować, wysłałam to 9 zł tak jak należy,wszystko okej, 48 h najdłużej trzeba odczekać, ale nie wspomnę, że 48h już minęło.

Kiedyś miałam założone konto na te dane, ale normalnie mogłam wpisać te dane, zrobić z tego konta przelew, wszystko szło zgodnie z planem.

Wczoraj otrzymuję wiadomość na e-mail, że nie zweryfikują mi konta, bo dane były używane.

To przepraszam bardzo co mam teraz zrobić?

co z wpłaconymi pieniążkami ?!

to są chyba jakieś WIELKIE kpiny 'kochana' szafo .

 

 

ps. żeby było śmieszniej przyjaciółka też kiedyś miała konto i również nie może się zweryf na te sme dane ale jej wyskoczył błąd że już takowe posiadają a mi przeszło i wypełniłam wszystko jak nleży.

 

 

 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


D-Rut

D-Rut napisała:

dodane: 08-01-2013 13:11

Podziwiam Administratorów za cierpliwość... Tylko tyle napiszę. Jak się nawet zweryfikować nie umiecie, podajecie różne dane albo macie 2 konta (oczywiście nie, to nie Wasze, tylko brata -.-) na ten sam nr konta/adres, to ja nie mam pytań. I oczywiście nie wiecie nawet, gdzie to zgłosić, tylko na blogu o tym piszecie. Bardzo, bardzo, bardzo mądrze. Jeszcze pisanie, jacy to są złodzieje, no przecież poczekaj że jedna z drugą, napisz maila z wyjaśnieniem, nikt Ci czy Tobie nie ukradnie tych 9zł! A już kwestia tego, że w sobotę wpłaciła i we wtorek rano się burzy, że miało być 48 to śmiech na sali... Gdzie Wyście się uchowały, że nie wiecie, że w weekendy banki nie księgują, zatem chodzi o 48h w ciągu dni roboczych! Jakoś mi weryfikacja zajęła całe kilkanaście godzin...Polecam trochę ogarnięcia się i cierpliwości.
 

Gaba

Gaba napisała:

dodane: 08-01-2013 11:47

W takim razie już sprawdzam skrzynkę i postaramy się sprawę wyjaśnić.
 

iiiv90
Zobacz blog

iiiv90 napisała:

dodane: 08-01-2013 11:45

Napisałam do Ciebie w wiadomości prywatnej.
Po raz setny powtarzam , że to konto nie jest moje ..
Było zweryfikowane na inne dane, a później dopiero zmieniłam na inne.
Prosze o dalsze informację w wiadomości.
 

Gaba

Gaba napisała:

dodane: 08-01-2013 11:43

iiiv90 - dostałaś już dziś jedną odpowiedź, widzimy Twoje kolejne wiadomości, dostaniesz zapewne w najbliższym czasie swoje odpowiedzi. Niestety nie jesteś jedyną piszącą maile, daj nam czas na zapoznanie się z wiadomościami innych osób. Masz już jedno konto, nie możesz mieć drugiego. Nie możemy Ci zweryfikować konta na dane brata gdy wiemy, że fizycznie oba będziesz prowadzić Ty - takie działanie nie jest zgodne z Regulaminem Serwisu. Jeżeli na poprzednim koncie masz niezakończone transakcje, wszystko musisz uregulować, żeby móc konto usunąć i założyć nowe.
 

iiiv90
Zobacz blog

iiiv90 napisała:

dodane: 08-01-2013 11:41

Czekam już od wczoraj na informację ze zwrotem, bo chciałam wysłać z konta brata, ale niestety nie mogę się doczekać.
Poza tym, tamto konto było weryfikowane na inne dane, później je dopiero zmieniłam, także macie coś nie hallo.
Jeszcze chcę powiedzieć, że tam siostra ma niedokończone tracsakcję, a wiec jest informacja że w przeciągu miesiąca nie mogę usunąc, to teraz mam łaskawie czekać?
 

Gaba

Gaba napisała:

dodane: 08-01-2013 11:40

W sprawie każdej weryfikacji można napisać do mnie PW lub pisać przez pomoc. Podaję też mail bezpośredni weryfikacja@firma.szafa. pl (należy usunąć spację!) - jeżeli przelałyście pieniądze i z różnych powodów weryfikacja się nie zakończyła, zawsze przysługuje zwrot. Jednak musicie się z nami kontaktować, byśmy w ogóle wiedzieli, że coś jest nie tak. Jeżeli wysyłamy mail z informacją i nie dostajemy żadnej odpowiedzi nie wiemy, czy mail dotarł, czy użytkownik rezygnuje czy może jeszcze się odezwie.
 

Gaba

Gaba napisała:

dodane: 08-01-2013 11:38

Przede wszystkim informuję, ze 48 h to okres dni roboczych - weekendy banki nie księgują wpłat i weryfikacje nie są realizowane. Jeżeli posiadasz już jedno konto na Serwisie, nie możesz zweryfikować drugiego. W mailu otrzymałaś informację, że wystarczy jedynie usunąć swoje poprzednie konto :) po usunięciu wystarczy napisać wiadomość - nowe konto zostanie zweryfikowane.
Możesz też zawsze zrezygnować - w takim wypadku, gdy weryfikacja nie ma miejsca, zawsze kwota jest zwracana, wystarczy tylko potwierdzić numer konta.
 

iiiv90
Zobacz blog

iiiv90 napisała:

dodane: 08-01-2013 11:35

No to coraz bardziej mnie pocieszacie dziewczyny :(
Kurczę 9 zł to nie jest dużo, ale piechotą też nie chodzi ..
Teraz będę musiała im dac 9 zł za kolejną aktywację?
 

Amelia_25

Amelia_25 napisała:

dodane: 08-01-2013 11:30

Dodam,że do tej pory nie otrzymałam zwrotu tych pieniędzy..
 

Amelia_25

Amelia_25 napisała:

dodane: 08-01-2013 11:29

Miałam to samo,tylko wtedy to było jeszcze 3 zł.
Grzecznie wysłałam,na co dostałam odpowiedz,że na te dane było już zweryfikowane konto. I moje 3 zł poszły się .... za przeproszeniem.

Niby to tylko 3 zł,ale ja pewnie nie byłam jedyna w takiej sytuacji,więc trochę kasy za darmo im się uzbiera!
 

iiiv90
Zobacz blog

iiiv90 napisała:

dodane: 08-01-2013 11:09

Powiedzcie mi dziewczyny, gdzie taką sprawę mogę zgłosić?
Bo od tak tego nie zostawię, czekam na łaskawą odp od nich i coś czuje, że się nie doczekam.
 

malaga101
Zobacz blog

malaga101 napisała:

dodane: 08-01-2013 11:05

szafa jest żałosna. Ja jeszcze się weryfikowałam za 3 zł. 9 zł bym za nic nie dała. Na allegro weryfikowałam się za 1.11 zł a na tablicy nic nie płacisz (a tam najwięcej sprzedałam) tutaj tylko wymianki i to ostatnio też niekoniecznie bo stare, sprane łachy takie ceny mają że szok :]
 

iiiv90
Zobacz blog

iiiv90 napisała:

dodane: 08-01-2013 10:01

Poza tym chyba SZAFA powinna właśnie dawać przykład do naśladowania, a nie tak jak Ty piszesz.
'Szafa 14 dni paliła frana z przelewem że już poszedł, zaksięgowany-ludzie.
zwrócili ostatniego 14 dnia, a szkoda bo bym już poszła to zgłosić.'

Teraz już wiadomo skąd inne dziewczyny mają idealny przykład.
 

iiiv90
Zobacz blog

iiiv90 napisała:

dodane: 08-01-2013 10:00

Mi w ustawieniach o weryfikacji pokazała się dokładnie taka wiadomość:
Twój aktualny status weryfikacji to:
Twoje dane deklarowane nie zgadzają się z tymi, które otrzymaliśmy z banku. Prosimy o wyjaśnienie. (Więcej informacji na mailu)

A właśnie najlepsze jest w tym wszystkim to, że na e-mailu całkiem co innego napisali ..;/

BESTSELLERYHILLS - kurczę, też im kazałam natychmiastowo zwrócić to 9 zł, bo teraz cena poszła o 3 zł w górę, niestety.
Coś czuje, że trochę sobie poczekam tak jak Ty z tą weryfikacją.
Na wiadomości na e-mailu też Ci odpisywali raz na jakiś czas?
 

BESTSELLERYHILLS

BESTSELLERYHILLS napisała:

dodane: 08-01-2013 09:46

A wiesz co mi chcieli zrobic?
Wrzesień 2012 zweryfikować sie chciałam.
Wpłaciłam 3 zł i nagle email ze dane sa niewłaściwe z zameldowaniem i proszą o NATYCHMIASTOWY SKAN DOWODU OSOBISTEGO(a może frytki do tego? albo kredycik) na co ja iż nie dam im takich danych, i żądam zwrotu kasy.
Szafa 14 dni paliła frana z przelewem że już poszedł, zaksięgowany-ludzie.
zwrócili ostatniego 14 dnia, a szkoda bo bym już poszła to zgłosić.
Chyba się ponownie spróbuje zweryfikować i jak będzie taki numer po raz drugi poczekam te 15 dni :D
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0