0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Walka ze zbędnymi kilogramami

blogi.szafa.pl/ /hope26

cze. 24

2 dzień diety tygodniowej

dodane przez: hope26 dn. 24-06-2013 r.
2 dzień diety tygodniowej

Po wczorajszym pierwszym dniu diety czuje się świetnie. Dzisiaj rano waga pokazała 73.4 kg. Czyli dieta i wczorajsza jazda na rowerze działa. Dziś 2 dzień, a oto mój dzisiejszy jadlłospis

Dzień drugi

Pierwsze śniadanie

·         pół szklanki kawy z mlekiem 1,5%,

·         dwie kromki ciemnego pieczywa z dwiema łyżkami twarożku z łyżką natki pietruszki,

·         średni pomidor.

Drugie śniadanie

·         gruszka,

·         jogurt owocowy,

·         kromka chrupkiego pieczywa.

Obiad

·         dwie kostki morszczuka, usmażone na łyżce oliwy,

·         2 gotowane ziemniaki,

·         do tego surówka ze szklanki białej kapusty, małej cebuli, średniej marchewki, połowy selera oraz łyżki natki, przyprawiona sokiem z cytryny, szczyptą cukru, soli i łyżeczką bazylii,

·         sok jabłkowy.

Kolacja

·         sałatka z gotowanych brokułów i plastra chudej szynki, polana sosem z 3 łyżek jogurtu naturalnego i łyżeczki musztardy,

·         2 kromki pieczywa chrupkiego,

·         średnie jabłko.

Co o tym myślicie?  Stosując tą dietę i godzinke jazdy na rowerze uda mi się

wpis edytowany 2013-06-25 o godz. 20:45:41

odchudzanie, dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


kinior20
Zobacz blog

kinior20 napisała:

dodane: 24-06-2013 10:55

Tak jak poprzedniczka jogurt owocowy do kosza,sok jabłkowy do kosza - zamiast niego wybierz sok pomidorowy:) To samo pieczywo chrupkie,zamiast niego normalną kromeczke np. z wędliną lub serkiem figura z Turka - na drugie śniadanie.
Oprócz tego w porządku.Tylko z owocami nie przesadzaj,tak do 150-200g dziennie i wybieraj właśnie jabłka,grajpfruty,arbuzy:)

W tydzień raczej z tłuszczyku wiele nie schudniesz,ale w miesiąc jak najbardziej,wszystko zależy od tego ile wazysz:)
Powodzenia:)
 

Electrophile

Electrophile napisała:

dodane: 24-06-2013 10:31

Wywaliłabym jogurt owocowy chyba, że to jogurt naturalny+owoce oraz sok owocowy, chyba, że naturalny! Wszystkie soki owocowe i jogurty owocowe to niestety sam cukier. Zwiększyła bym także podaż białka, bo tutaj w tym jadłospisie jest go niewiele. Na kolacje np. sałatka z tuńczykiem.

Pamiętaj, że owoce to też cukier, jasne - zdrowszy niż batonik ale lepiej wybierać np grejfruty. Na kolację już bym odpuściła to jabłko.
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Blog o odchudzaniu, na którym pojawią się: * opis i rezultat mojej diety * ciekawe artykułu o odchudzaniu

O mnie

hope26

Na szafie od: 01-06-2013

Obserwuj

przyszło roczna maturzystka, pragnąca nosić rozmiar 36/38 a nie 42/44.

Kategorie
Obserwują blog
laraa
Orzechowa14

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0