0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Walka ze zbędnymi kilogramami

blogi.szafa.pl/ /hope26

cze. 01

Walka ze zbędnymi kilogramami rozpoczęta :)

dodane przez: hope26 dn. 01-06-2013 r.
Walka ze zbędnymi kilogramami rozpoczęta :)

Witam wszystkich odchudzających się :)

Ja swoją przygode z odchudzaniem zaczęłam 8 maja od tej pory ubyło mi 5 kg.Jednak ostatni tydzień był kompletną katastrofą pod względem odchudznia, zjadłam nawet jednego fast-fooda :(. Dlatego postanowiłam dołączyć do Was, aby mieć dodatkową motywację i aby dawać motywację innym.  Postawiłam na dietę 1000 kalorii dziennie i lekki wysiłek fizyczny bo do większego nie moge się zmotywować.

Od kiedy pamiętam mam problemy ze zbędnymi kilogramami i postanowiłam się ich pozbyć raz na zawsze. Uwieżyłam, że to możliwe po przeczytaniu histori : Marty Ławskiej, uczestniczki X-factora : http://afterparty.pl/newsy_artykul,10856.html 

Na tym blogu chcę dzielić się swoimi rezultatami oraz wstawiać ciekawe artykuły o odchudzaniu.

 

odchudzanie, dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


hope26
Zobacz blog

hope26 napisała:

dodane: 01-06-2013 21:53

Szafiarka_ dziękuje bardzo za rady. Na pewno z nich skorzystam :)
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 01-06-2013 21:50

ja jem tak jak napisałam poniżej, czyli zdrowo, ale bez żadnych zasad tylu "nie jedz po 18-stej" itp- jak jestem głodna to zjem, nawet przed samym snem, świat się nie zawali i nie utyję na pewno jak dwa jabłuszka przegryzę czy jogurcik owocowy:)Oczywiście zdrowej jeść 2-3 godziny przed snem ostatni posiłek ale ja mam inny metabolizm i czasem muszę coś przegrysc w nocy bo się budzę głodna:) Dlatego mam zapas jabłek, obrane marchewki albo jogurt naturalny pod ręką:) Ale chodze na silownie i cwcze 5-6 razy w tygodniu po 1,5 godzinki, dlateog efekty mam sybkie, mimo ze nie licze kcal- po miesiacu starcilam 4kg wagowo, alesporo miesni wyrobilam, cialo wyglada inaczej, zrobiło się wyraźne wcięci w talii zamiast boczków a wszystkie ubrania zaczęły być za duże- zmienić rozmiar ubrań w ciągu miesiąca to jest dużo, ale to głownie dzięki ćwiczeniom, a żeby codziennie mieć sile i nie zemdleć to trzeba jeść tylko z głową:) Najlpesze na spalanie tknki tluszczowej sa cwiczenai cardio, ale trzeba jewykonywacdoscdlugo, bo po ok 20-30 minutachzaczyna sie dopiero proces splania tluszczu, ktotsze nie dadzą takiego efektu.....Nie musisz biegać od razu jak wyczynowiec, na początek szybki marsz wystarczy, około 45 minut-godzinka jak dasz rade, warto się przemęczyć bo efekty przychodzą szybko.
 

hope26
Zobacz blog

hope26 napisała:

dodane: 01-06-2013 21:41

ważę 76 kg przy wzroście 166
 

hope26
Zobacz blog

hope26 napisała:

dodane: 01-06-2013 21:41

ważę 76 kg przy wzroście 166
 

hope26
Zobacz blog

hope26 napisała:

dodane: 01-06-2013 21:41

ważę 76 kg przy wzroście 166
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 01-06-2013 21:39

najskuteczniejsza dieta to dieta na zmiana nawyków na całe życie- wyeliminowac smazone, bialy cukier, slodycze, biale piczywo zameinic na ciemne, razowe lub pełnoziarniste, to samo z makaronem, ograniczyc smazone do minimum i tłuszcze tytpu smietana, maslo itp lub calkiem zrezygnowac na rzecz odrobiny oliwy z oliwek i ryb morskich (kwasy omega 3), zamiast soków słodzonych woda, zielona i czerwona herbata, naturalne soki warzywne i owocowe, na kolację potrawy białkowe (jajko, chudy twaróg, serek wiejski, chude mięso gotowane/pieczone w folii) , zupy bez śmietany, ryz brazowy zamaist zwyklego a częściej kasza gryczana niz ziemniaki:) Surowka/salatka z jogurtem naturalnym zmaaist majonezu, samoróbna a nie kupiona i powinna stanowić 50% zawartosci calego obiadu a nie być dodatkiem, dodatek to ryz, makaron, ziemniaki, to trzeba stosowac w niedużych ilościach, jelsi jeszcze je sie pieczywo w ciągu dnia. 5 posiłków, snaidanie najwieksze, bo napędza metabolizm, kolacja bogata w bialko jak juz pisałam, w przerwach miedzy posiłkami jak nie wytrzxrymasz przegryzaj rozne warzywa, zjedz jogurt naturalny lub wypij sok pomidorowy, kefir......Uwazaj na bakalie, mozna czasem garstkę dodac do jogurtu, salatki, ale to bomba kaloryczna i paczkami się tego na diecie nie je:) I nie głodzić się, nie napychać się ale tez nie dopuścić do burczenia brzuchu, ja jem sporo, nie odmawiam sobie wielu rzeczy a chudnę - grunt to wybierać zdrowe produkty z niskim indeksem glikemicznym, a ruch to podstawa bo samą dietą chudnie się dość wolno i bez ćwiczeń ciałko flaczeje niestety, poza tym organizm najpierw próbuje być cwany i spalać mięśnie a jak się je ćwiczy na diecie to nic z tego i musi ruszyć tłuszczyk:)
 

japrs
Zobacz blog

japrs napisała:

dodane: 01-06-2013 20:31

przede wszystkim zdrową. Ile ważysz i ile masz wzrostu?
 

hope26
Zobacz blog

hope26 napisała:

dodane: 01-06-2013 20:07

W takim razie jaką dietę polecacie?
 

japrs
Zobacz blog

japrs napisała:

dodane: 01-06-2013 19:47

zgadzam się, 1000kcal to najgorsze na co możesz się zdecydować.
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 01-06-2013 19:17

najpierw traci się wodę na 1000kcal, później glikol z mięśni, tłuszcz schodzi na końcu a taka dieta spowalnia metaboliizm zamiast go przyspieszać
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 01-06-2013 19:16

trzymam kciuki aczkolwiek po tak drastycznej diecie po schudnięciu ciężko będzie Ci utrzymać wagę i przejść na zdrowe racjonalne odżywianie bez efektu jojo
 

kasia19191919
Zobacz blog

kasia19191919 napisała:

dodane: 01-06-2013 19:14

5 kg od 8 maja? wow zazdroszczę..
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Blog o odchudzaniu, na którym pojawią się: * opis i rezultat mojej diety * ciekawe artykułu o odchudzaniu

O mnie

hope26

Na szafie od: 01-06-2013

Obserwuj

przyszło roczna maturzystka, pragnąca nosić rozmiar 36/38 a nie 42/44.

Kategorie
Obserwują blog
laraa
Orzechowa14

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1