0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Divinity

blogi.szafa.pl/ /gabrielqa

Najnowsze wpisy

lato nadchodzi :)
kwi. 22

lato nadchodzi :)

U mnie dziś piękna pogoda, słoneczko świeci, czuć ze lato zbliża sie wielkimi krokami. Kocham słońce, plażę, wodę, po prostu raj na ziemi!! Ale niestety zeby po zimowym lenistwie wskoczyć w bikini trzeba bedzie trochę nad sobą popracować. Zapisałam się na aerobik i zumbę, poza tym jak tylko... Czytaj więcej

komentarzy: 2
perfekcyjne paznokcie w wersji natural oraz tipsy
kwi. 16

perfekcyjne paznokcie w wersji natural oraz tipsy

Dłonie podobno są wizytówką człowieka, to po zadbanych dłoniach można poznać damę czy męzczyzne z klasą. No ale wiadomo że rzeczywistosc nie ejst juz taka piękna, skóra na dłoniach jest niebywale wrażliwa a wykonanie starannego manicure wymaga wypielęgnowanych, zdrowych paznokci no i oczywiscie... Czytaj więcej

komentarzy: 5
dobrze ubrani faceci w Polsce
kwi. 15

dobrze ubrani faceci w Polsce

czesc dziewczyny!  oglądałam dzis tv i usłyszałam taka opinie że faceci w Polsce są jednymi z najgorzej ubranych w Europie. Z drugiej strony inna osoba powiedziała że dbanie o siebie męzczyzn wkracza w  'pedalstwo'. Tak sobie myśle ze chyba nie ma nic złego w tym jesli facet dba o siebie i stara... Czytaj więcej

komentarzy: 22
czesc!
kwi. 14

czesc!

czesc dziewczyny! to moj pierwszy wpis wiec krótko o tym dlaczego powstał blog;) otóz przeszukuje internet w poszukiwaniu inspiracji którymi chciałabym sie dzielić, a takze móc usłyszec Wasze opinie, dlatego mam nadzieje ze bedziecie tu zaglądać:)   na poczatek wklejam kilka inspiracji, co... Czytaj więcej

komentarzy: 4
1
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Divinity

Prowadzony przez:
gabrielqa

moda, uroda, inspiracje, wolność i przekraczanie granic!

O mnie

gabrielqa

Na szafie od: 09-02-2012

Obserwuj

interesuję się modą, ale uważam ze nie wolno za nią ślepo podążać, wazne jest zeby potrafić wyrazić siebie, dlatego też na swoim blogu chciałabym się z wami dzielić swoimi przemysleniami i inspiracjami:)

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga