0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Wszystko czego pragniesz;)

blogi.szafa.pl/ /gabix14

Najnowsze wpisy

Paczka od Face&Look
cze. 12

Paczka od Face&Look

Hej :)  Kiedyś wspominałam wam o konkursie z Face&Look pare z was zdązyło sie zapisac :)  Konkurs ten nie był lipą bo ja już odebrałam swoją paczke :)  A oto i ona :) :  Mi sie bardzo spodobał błyszczyk :) cienie też są sliczne ;)  było tez pare kremów od 45 50 60... Czytaj więcej

komentarzy: 14
HoLlaNdIa ohp i takie tam rózne
sty. 21

HoLlaNdIa ohp i takie tam rózne

HEj :)  Dzisiaj zapisałam sie do OHP i własnie natknełam sie na to biuro :P Mam do was pytanie pracowałyscie w Holandi przez biuro http://nl-jobs.com/language/PL/ ? Na wakacjach chciałabym sobie pojechac dorobic i zastanawiam sie czy nie pojechac ?:) Podzielcie sie zdaniem o... Czytaj więcej

komentarzy: 3
Czarno- złota Studniówka
sty. 15

Czarno- złota Studniówka

Stylizacja na studniówke :) Klasyczna czarna sukienka z dłuzszym tyłem ( wiec zachowanie jakiejs tradycji ze na studniowce ma byc dłuzsza sukienka ) z zamkiem złotym który dodaje uroku tej sukience :) Szpilki    Christian Louboutin... Czytaj więcej

komentarzy: 3
List do Świetego Mikołaja
gru. 12

List do Świetego Mikołaja

Drogi Świety Mikołaju :) Pisze ten list w nadzieji na to ze w koncu dostane wymarzone prezenty ;)  Dziekuje za dotychczasowe :)  WIem ze nie do konca byłam grzeczną dziewczynką ale taka juz jestem :) Podsyłam ci pare pomysłow na prezent dla mnie ze... Czytaj więcej

komentarzy: 0
Rachunkowosc:) KArta Podatkowa
lis. 29

Rachunkowosc:) KArta Podatkowa

Hej:) Mam na jutro zadanie z Specjalizacji:)  POmozcie mi je rozwiazac;) Od 1 stycznia 200Xr. Anita KAlniuk ur 18.02.1969 pesel.... nip...  zamieszkała we Lwówku Ślaskim 56-600 przy ulicy Morcinka 4/8( do 10 000 mieszkancow) JAko osoba fizyczna świadczy usługi w zakresie... Czytaj więcej

komentarzy: 4
wygrana w losowaniu sierpniowym:)
paź. 09

wygrana w losowaniu sierpniowym:)

Robiłam w sierpniu zakupy u użytkowniczki : jatoona19 :) Ona co miesiac jak ktos u niej robi zakupy robi losowanie z tych osob i wysyła dodatkowo jakies fajne nagrody:)  mi sie udało wygrac  dwie bransoletki sznurkowe z azteckim motywem.: Dzisiaj przyszła mi nagroda;) nie... Czytaj więcej

komentarzy: 2
Biore udział w konkursach :)
paź. 09

Biore udział w konkursach :)

http://blogi.szafa.pl/annawanna5/post/11650-rozdanie-do-zgarniecia-zestaw-kosmetykow MOze mi sie uda;) http://blogi.szafa.pl/wioleta2211/post/11784-konkurs-zapraszam :) Czytaj więcej

komentarzy: 1
Początek A6W
sie. 02

Początek A6W

Wczoraj zaczełam pierwszy dzien cwiczen;) Nawet lekkie zdają sie te cwiczenia;)  czuje jak pracuja mi miesnie brzucha:) Pracuje według tego planu: oj znowu problem z dodaniem zdj:/ Po prostu wpisac wystarczy A6W i jest ta stronka z ktorej wziełam plan;) Ktos jeszcze to cwiczył? jak... Czytaj więcej

komentarzy: 9
Darmowe gadzety:) i co przyszło:)
maj 15

Darmowe gadzety:) i co przyszło:)

 Hej kiedys weszłam na taką stronke darmowe próbki cos tam.. i tam np sa darmowe gadzety itp. Ja osobiscie moge polecic ze mozecie dostac darmowe wkladki carefree 2 w opakowaniu:) Inny gadzet to dwa opakowania słodzików waniliowych w szaszetkach:) inny to mapa polski;)  Dzis mi to... Czytaj więcej

komentarzy: 56
Bielizna
maj 06

Bielizna

 HEj kochane;)  Dzisiaj otóż byłam na zakupach w Chinczyku i sobie pomyslalam ze podziele sie z wami moimi odkryciami;) Jak sama nazwa watku chciałam wam powiedziec o bieliznie;) KOmplet bielizny kosztował tam 15zł;) to mega tanio. W komplecie były stringi lub majteczki i biustonosz:)... Czytaj więcej

komentarzy: 5