0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Moja moda i kosmetyki

blogi.szafa.pl/ /engells111

lis. 17

1. Witam

dodane przez: engells111 dn. 17-11-2012 r.
1. Witam

Czesc !

 

Moj pierwszy blog i wpis  ;)))

Sprzedaje ciuchy na szafie  :)

Pomyslalam ze bede tu troche bazgrolic ;pp

moze wam sie spodoba ;)

od jutra przejde do rzeczy. A moze jakies zyczenia?  O czym napisac?

 

Kocham kosmetyki wiec jak ktos potrzebuje  rady to walic smialo ;))  Prawie wszystkie kosmetyki juz prztestowalam wiec moge pomoc  ;pp

 

 

 

cium ;*  

 

macie jakies plany na dzis?  ja lozko tv migrena i moj amigo  <3

zycie powitanie,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


margerita28

margerita28 napisała:

dodane: 19-11-2012 14:18

ja również zaczynam przygode z blogie. powodzonka
 

ellieellie

ellieellie napisała:

dodane: 17-11-2012 18:59

powodzenia w blogowaniu:) można się wkręcić fajnie;)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Moja moda i kosmetyki

Prowadzony przez:
engells111

Ten blog bedzie poswiecony moim najlepszym i ulubionym ubraniom Kosmetykom, tym godnym polecenia i wrecz odwrotnie Moje propozycje Zapytania do Was I ogolnie o zyciu

O mnie

engells111

Na szafie od: 13-07-2012

Obserwuj

Jestem studentka mam 21 lat Blondynka rozmiar xxs xs s Kocham zwierzeta Mode Dobre jakosciowo kosmetyki

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0