0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

wszystkiego po trochu

blogi.szafa.pl/ /emka94

lis. 21

List do Świetego Mikołaja

dodane przez: emka94 dn. 21-11-2013 r.

Drogi Święty Mikołaju!

Piszę do Ciebie ponieważ jak co roku dużymi krokami zbliża się ten wyjątkowy czas kiedy spedzamy go wspólnie z bliskimi ciesząc sie swoją obecnością i oczywiście prezentami od kogość tak wspaniałego jak Ty.Z tej oto okazji w tym roku chciałam ułatwić Ci troche Twoją prace.Od bardzo wiarygodnych informatorów dowiedziałam się,że mogę pomóc w wyborze prezentów dla mnie i moich bliskich.

 

Zaczne od Mamy.Jest to osoba,dzięki ktorej ide przez życie wiedząc,że moge na nią liczyć.Doradza mi w podejmowaniu decyzji i daje wiele ciepła.Chciałabym podarować jej coś wyjątkowego.Wybrałam balsam do ciała Mango i Kokos oraz żel pod prysznic z oliwą z oliwek gdyż lubi dbać o swoje ciało.

http://e-kosmetolog.net.pl/pl/p/CND-Balsam-Mango-i-Kokos-245ml/284

http://e-kosmetolog.net.pl/pl/p/Bomb-Cosmetics-Gesty-zel-pod-prysznic-z-oliwa-z-oliwek-KIWI-LIMETKA-340ml/356

Kolejną osoba jest mój brat.Dla niego wybrałam mega fajną koszulke

z napisem Monday hates you too,gdyż uczy się i nie lubli poniedziałków :)

http://www.decobazaar.com/produkt-monday-hates-you-too-thirt-meski-3928023.html

 

Prezent wybrałam jeszcze dla mężczyzny mojego życia czyli dla chłopaka o imieniu Mateusz. Jest osobą szaloną wiec dla niego koszulka z surferem.

http://www.decobazaar.com/produkt-t-shirt-z-surferem-rozmiar-xl-3652616.html

 

Na koniec wybrałam prezent dla siebie czyli masło pod prysznic-"lody waniliowe" na wieczorne odpreżające kąpiele.

http://e-kosmetolog.net.pl/pl/p/Bomb-Cosmetics-Myjace-maslo-pod-prysznic-LODY-WANILIOWE-320g/316

 

Na tym Święty Mikołaju kończę swoją listę.Myślę,że troche pomogłam.Trzymam za ciebie kciuki i mam nadzieje,że jak co roku wszyscy na całym świecie dostaną prezenty.

PS. Cynamonowe ciasteczka z mleczkiem jak zwykle bedą czekać w salonie na stole.

Smacznego!

Pozdrawiam.

 

wpis edytowany 2013-11-22 o godz. 14:15:07

mikołajki,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

wszystkiego po trochu

Prowadzony przez:
emka94

Witam na moim blogu bede pisała o wszystkim. Bedzie mnóstwo zdjęć i opisów

O mnie

emka94

Na szafie od: 13-08-2012

Obserwuj

Jestem osobą uśmiechnięta,tryskającą radością,rzadko kiedy sie smucę.

Kategorie
Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0