0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Make life better!

blogi.szafa.pl/ /emiiily

cze. 20

Mrożoną kawę poproszę!;)

dodane przez: emiiily dn. 20-06-2012 r.
Mrożoną kawę poproszę!;)


Nigdy szczególnie nie lubowałam się w piciu kawy i nie rozumiałam jej

fenomenu. Stawia na nogi (podobno), na mnie niestety działała jakby z

odwrotnym skutkiem.

 

Zainspirowana pewną reklamą telewizyjną postanowiłam wykorzystać

swoje  elementarne podstawy w dziedzinie kuchni i przygotować taką

oto  mrożoną  kawę;)

************************************************************

Przygotowanie jej  zajmuje dosłownie kilka minut. Muszę w najbliższych

dniach  zastanowić się nad jej urozmaiceniem w postaci hmm...może

bitej śmietany?;)

 

Potrzebna jest jedna lub dwie łyżeczki kawy rozpuszczalnej, mleko i

woda (po  około 100 ml, jednak ja zaburzałam te proporcje na korzyść

mleka, jak kto  woli) oraz lód i cukier (lub słodzik, albo całkowita

rezygnacja ze sztucznych  wspomagaczy). Z racji, iż nie posiadam

przydatnego bardzo w tej sytuacji  urządzonka do mieszania-

wykorzystałam słoik, do którego wrzuciłam/wlałam  wszystkie składniki

i wymieszałam. Na koniec wystarczy przelać całośc do  wysokiej szklanki

i tym sposobem mamy pyszny orzeźwiający i w tej postaci na  prawdę

stawiający na nogi napój;)

 

kawa, mrożona kawa, gotowanie,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Upstream
Zobacz blog

Upstream napisała:

dodane: 20-06-2012 14:56

Właśnie zrobiła, wyszła pyszna! :D
 

Duluss
Zobacz blog

Duluss napisała:

dodane: 20-06-2012 14:42

Nie lubię mrożonej kawy, raz spróbowałam wypić ale skończyło sie tym, że większość wylałam
 

emiiily
Zobacz blog

emiiily napisała:

dodane: 20-06-2012 13:32

tullia- dzięki za przepis, wypróbuję;) bo brzmi rewelacyjnie, pewnie tak samo wygląda:D
 

Hooney_M

Hooney_M napisała:

dodane: 20-06-2012 13:32

Z lodami też pyszna,właśnie mąż ostatnio dodawał:)
 

tullia
Zobacz blog

tullia napisała:

dodane: 20-06-2012 13:31

ja Wam napisze jak zrobic fajna kawe;) sposobem w 100% domowym i prymitywnym:P nie mam spieniacza do mleka, wiec wlewam ciepłe do słoika i trzese trzese trzeseeeee az bedzie duuuzo piany. potem piane przekladam do wysokiej szklanki,wazne zeby bylo duzo piany, mniej samego w sobie mleka. potem delikatnie,po sciance albo po lyzce przytknietej do scianki wlewam kawe, jesli robi sie to odpowiednio delikatnie, kawa ,,wskakuje" w miejsce pomiedzy piana mlekiem, wychodzi super trójwarstwowa latte. wiem, ze mozna to pewnie znalezc w kazdym przepisie, ale ja sama do tego doszlam kiedys i od wtedy wszystkim to opowiadam;D sama kawy nie pijam, nie lubie ale tak mnie cieszy jej robienie, ze wszystkich nia czestuje:P
 

nesteaa

nesteaa napisała:

dodane: 20-06-2012 13:14

Polecam dodać gałkę/dwie lodów. Pycha:)
 

antropogeniczna

antropogeniczna napisała:

dodane: 20-06-2012 13:12

teraz w stbx są za 50% ceny
 

MoniqueJulie

MoniqueJulie napisała:

dodane: 20-06-2012 13:11

Trochę widać ale ja i tak dawałam bitej śmietany ;D w "szejkerze" też można wymieszać ;))
 

emiiily
Zobacz blog

emiiily napisała:

dodane: 20-06-2012 12:57

MoniqueJulie: polecam mieszanie w słoiczku, tudzież w innym tego typu pojemniku, wtedy tworzy się fajna piana;) Na zdjęciach jej nie widać, ponieważ już ją skonsumowałam:D
 

MoniqueJulie

MoniqueJulie napisała:

dodane: 20-06-2012 12:52

Oki ;D właśnie piję już swoją mrożoną z bitą śmietaną ;D lałam mleka na oko, kawy na oko i wymieszałam dużą łyżką ;D
 

mama19_88

mama19_88 napisała:

dodane: 20-06-2012 12:51

tez musze w koncu sprobowac, gdyz z czarnej kawy zrezygnowalam, nie jest dobra, zatem czas na cos nowego, pozdrawiam, super przepis
 

emiiily
Zobacz blog

emiiily napisała:

dodane: 20-06-2012 12:46

Nie:) wzięłam pierwszą lepszą kawę rozpuszczalną, jaką miałam w szafce. Na pewno nie był to Jacobs, prędzej jakaś tania kawa z Tesco:P
 

MoniqueJulie

MoniqueJulie napisała:

dodane: 20-06-2012 12:40

Brałaś tą kawę co była w reklamie czy innej firmy? Bo ja dziś też myślałam o zrobieniu ale kawy Jacobs nie mam :P
 

Hooney_M

Hooney_M napisała:

dodane: 20-06-2012 12:23

Dokładnie:) Takiej sypanej nie piłam nigdy,jedynie rozpuszczalną,ale taką pół na pół z mlekiem :D
 

emiiily
Zobacz blog

emiiily napisała:

dodane: 20-06-2012 12:22

Mi kawa generalnie rzecz biorąc po prostu nie smakuje;) taką klasyczną gorąca kawę mogę wypić wyłącznie z dużą ilością mleka i to najlepiej rozpuszczalną, bo zwyczajna sypana to dla mnie zbyt duży wyczyn;)mrożona to świetny zamiennik, niby to samo, a jednak...;)
 

Hooney_M

Hooney_M napisała:

dodane: 20-06-2012 12:19

Ja też nie znosiłam nigdy kawy (źle się po niej czułam),a zainspirowana reklamą też postanowiłam zrobić taką sama jak Ty:) I smakuje świetnie:)
 

hrabina_san
Zobacz blog

hrabina_san napisała:

dodane: 20-06-2012 12:10

a ja pije kawe nie po to zeby stawiala mnie na nogi (bo tez ni stawia;p moze dlatego, ze pije jej za duzo i organizm sie przyzwyczail) ale dlatego.. bo mi smakuje :) dzisiaj tez robie mrozona :) obudzilam sie z mysla o takiej kawce :)
 

paulenka987
Zobacz blog

paulenka987 napisała:

dodane: 20-06-2012 12:06

Ja też nigdy nie byłam jakąś wielką fanką kawy. Zazwyczaj wybieram herbatę. Taka mrożona kawa może być fajna. Piłam już takie, ale kupne i mi bardziej smakowały ;) Muszę taką zrobić, dzięki za przepis :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Make life better!

Prowadzony przez:
emiiily

Moda, zdrowy tryb życia i fotografia- to trzy wytyczne, które rządzą moim życiem;) Każdy z tych elementów staram się w sobie zakorzenić na stałe, choć łatwe to nie jest (patrz: wytyczna numer dwa). Będę starała się pokazać Wam tu moje modowe poczynania, jak również nawoływać do wspólnej motywacji z gubieniu zbędnych kilogramów, w międzyczasie podzielę się również z Wami moimi pracami;)

O mnie

emiiily

Na szafie od: 15-06-2009

Obserwuj

Emilka- Szafiarka, licencjonowana administratywistka, mistrzyni słomianego zapału:P

Obserwują blog
asiek119
PauLi0
Hooney_M
milka-
ada000
edytka137
luckaa
stonedfeeling
smsak
highway
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
3