0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Why so delicious?

blogi.szafa.pl/ /ecri16

kwi. 30

Jadłospis- dzień 18 wtorek

dodane przez: ecri16 dn. 30-04-2013 r.

Śniadanie- 6.45- pół bułki z masłem i pieczonym pasztetem ze śliwką (drugi raz z rzędu -.-) i kubek Yerba mate

II śniadanie- jedzone w dwóch turach,przed wyjściem z domu i po powrocie :)- jabłko, banan, pomarańcza, suszona brzoskwinia i rodzynki zalane jogurtem naturalnym i łyżką miodu- PYYCHA

Obiad- 13.40- 5 pierogów ruskich

Kolacja- 18.00- niezdrowe,kaloryczne i w ogóle,ale nie mogłam się oprzeć :D Słodki rogal z masełkiem i szklanka mleka <3 Jak zobaczłam go w piekarni od razu przypomniał mi się smak dzieciństwa i wiedziałam,że będzie mój :D

 

A teraz lecę do Mel B :)

dieta, fitness, zdrowe odżywianie, jadłospis,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 01-05-2013 08:14

Mint1- przyzwyczaiłam się do takiego wstawania jak chodziłam do szkoły,a teraz nie mogę się odzwyczaić :P Zresztą mam psa,z którym trzeba zaraz rano wyjść,także..
Tink-tink nienawidzę ryb i w mojej diecie ich na pewno nie będzie :D Ale mięsa ostatnio jem mniej,to fakt. Nie prowadzę nie wiadomo jak aktywnego trybu życia,więc nie potrzebuję masy kalorii, przecież nie będę wpychać w siebie na siłę,no ;)
 

tink_tink

tink_tink napisała:

dodane: 30-04-2013 23:31

bardzo malutko jesz, rozumiem, że nie czujesz się głodna, ale po pierwsze takim jedzenie spowolnisz sobie metabolizm, a po drugie, nie wiem wprawdzie ile chcesz zrzucić, ale jeśli po jakimś czasie waga przestanie spadać, to już nie będziesz miała z czego obciąć kalorii, żeby znowu organizm pobudzić do spalania. Poza tym masz mało wartościową dietę, mało wartościowych tłuszczy i białka (strączkowych nie ma wcale,mało ryb i mięsa), za to dużo owoców (cukru prostego) i nabiału, który w nadmiarze obciąża organizm. Pozwoliłam sobie na te uwagi, bo śledzę już jakiś czas twoje zapiski i sama też staram się zdrowo odżywiać, głównie w celu redukcji wagi własnie.Pozdrawiam! :)
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 30-04-2013 23:04

mam nadzieję, że i mnie kiedyś uda się przyzwyczaić ;) bo póki co poranne wstawanie jest dla mnie upiorne :P
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 30-04-2013 21:50

kwestia przyzwyczajenia, jestem mamą także nieraz 6 razy do dziecka w nocy wstawałam i przez te wszystkie lata organizm się przyzwyczaił że ma mniej snu:) czasem odeśpię godzinkę po południu jak mam gorszy dzień:)
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 30-04-2013 21:18

jestem pełna podziwu dla Ciebie, że codziennie wstajesz około 7 rano :D
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 30-04-2013 19:59

Ja chodzę spać o 21.30-22.30, więc dla mnie ta o 18 to akurat :) Jak ewentualnie czuję głód to piję niegazowaną wodę z cytryną/ miętą.
Ale gdybym chodziła spać o 1 to na pewno tyle godzin bym nie wytrzymała bez jedzenia,więc nie dziwię się,że jesz później ;)
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 30-04-2013 19:41

nie jest tak źle, kalorycznie na cały dzień malutko wychodzi:) Mnie zastanawia jak to robisz że zjadasz kolację o 18 i głodna nie jesteś, o której spać chodzisz? Ja muszę zjeść coś lekkiego przed snem, cokolwiek, bo nie zasnę, np jogurt naturalny lub jakieś warzywko:)Ale chodzę spać ok 12-1 (w tygodniu), dlatego mój organizm nie wyobraża sobie 6-7 godzin bez jedzenia:)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Why so delicious?

Prowadzony przez:
ecri16

Blog o moim mocnym postanowieniu poprawy ;) Na moim blogu pojawiać się będą moje jadłospisy, pomysły na posiłki-te dietetyczne i te mniej ;) Wszak nie samą dietą człowiek żyje.

O mnie

ecri16

Na szafie od: 15-02-2010

Obserwuj

Marysia, lat niecałe 19. Mam zamiar raz na zawsze pokonać niechciane fałdki :)

Obserwują blog
chupa_chups
Marlabrit
patryska_91
feeeeling
ziarnaCzasu
karolka1031
zuzka08
manius326
dailylight
levenlin
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0