0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Why so delicious?

blogi.szafa.pl/ /ecri16

kwi. 14

Jadłospis- dzień 2- niedziela

dodane przez: ecri16 dn. 14-04-2013 r.

Dzisiejszy jadłospis, już bez wpadek typu pizza :P

Śniadanie-7.30- pół ciemnego rogala z masłem i pieczonym pasztetem ze śliwką, kubek herbaty słodzony 2 tabl.słodzika

II śniadanie- 11.00-porcja chudego rosołu z ciemnnym makaronem

Obiad- 13.30- pieczone udko z kurczaka w ziołach + pieczone ziemniaki z piekarnika, ogórek kiszony, szklanka soku

Podwieczorek- 16.30- mały koktajl Mangomania

Kolacja- 18.30- sałatka z mixem saład, pomidorem, ogórkiem i papryką + odrobina oleju z orzechów włoskich, szkalnka soku

Plus przez cały dzień popijałam sobie niegazowaną wodę z cytryną i miętą, pycha ;)

Ćwiczenia- zaraz lecę kręcić 20min hula hopem i skakać 10 min na skakance (niestety moje stawy nie wytrzymują więcej..)

 

Jakieś wskazówki, porady? :)

dieta, fitness, zdrowe odżywianie, jadłospis,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


pmonika

pmonika napisała:

dodane: 16-04-2013 22:48

masło na 2 kromki chleba cienko posmarowane to absolutnie nic złego w diecie ;)
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 15-04-2013 17:00

ja po prostu przekonałam się do chleba bez smarowania i jakoś daje radę, chociaż czasem jem po prostu ze zwykłym almette i na to warzywka;) a na kolacje oczywiści twarogi, ale też jajka;)
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 15-04-2013 07:58

Dzięki :)
Płatki owsiane nie są moimi ulubionymi,ale staram się jeść je przynajmniej raz w tygodniu-na śniadanie z cynamonem i owocami ;)
Muszę przestać słodzić,wiem,ale to silniejsze ode mnie -.-
Macie jakiś pomysł na kolację z białkiem oprócz białego sera i serka ziarnistego?;)
 

chichotlosu
Zobacz blog

chichotlosu napisała:

dodane: 15-04-2013 05:39

Ja bym zamiast ziemniaków na obiad do kurczaka zjadła sałate z kolacji, a na kolację cos białkowego :)
 

karenmuse
Zobacz blog

karenmuse napisała:

dodane: 14-04-2013 22:27

dodaj jakieś owoce, może płatki owsiane, otręby, takie produkty co mają dużą zawartość błonnika w sobie, przydatne przy diecie :) zielona herbata też by się przydała :) ogólnie to podoba mi się Twój jadłospis, jest zróżnicowany i raczej racjonalny, osobiście odradzam słodzika, najlepiej w ogóle nie słodzić a jak już to miód chyba najlepszy :) Pozdrawiam i życzę powodzenia !
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 14-04-2013 19:52

Z kartonu,ale staram się wybierać takie 100% i bez dodatku cukru. Czasami robię sobie sama,ale ostatnio nie mam czasu (matura),więc piję to co szybciej :D
Z tym masłem to wiem..próbuję odejść,ale dla mnie kanapki bez masła całkowicie tracą smak i stają się nieapetyczne,takie suche :/ Może masz na to jakiś patent?
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 14-04-2013 19:48

Fajny jadłospis, ja jednak zaoszczędziłabym kalorii na maśle i słodziku :) I pytanko, jakie soki pijesz? bo jeśli te z kartonika to też raczej puste kalorie :( najlepiej samemu wyciskać cytrusy;)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Why so delicious?

Prowadzony przez:
ecri16

Blog o moim mocnym postanowieniu poprawy ;) Na moim blogu pojawiać się będą moje jadłospisy, pomysły na posiłki-te dietetyczne i te mniej ;) Wszak nie samą dietą człowiek żyje.

O mnie

ecri16

Na szafie od: 15-02-2010

Obserwuj

Marysia, lat niecałe 19. Mam zamiar raz na zawsze pokonać niechciane fałdki :)

Obserwują blog
chupa_chups
Marlabrit
patryska_91
feeeeling
ziarnaCzasu
karolka1031
zuzka08
manius326
dailylight
levenlin
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0