0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

dygas autfits & lajf! :)

blogi.szafa.pl/ /dygacz

sie. 09

flaga USA :)

dodane przez: dygacz dn. 09-08-2012 r.
flaga USA :)

dobry :)
wakacje juz prawie dobiegaja konca o_O
a ja dziś z outfitem :)
białe trampeczki - Centrum Obuwia 26zł
czerwone spodnie - C&A 109zł
biała bokserka - prezent z Londynu :)
koszulka z flaga USA - prezent z Londynu :)
kolczyki klucze - prezent od Kaś <3 CROPP.
czarny diamencik w uchu - miejscowy sklep z biżuterią ok 35gr xd









PS. nie ma to jak czyste lustro xd soreczka ;>
jutro może dodam outfit z wtorku:)

paski, flaga USA, czerwony, granatowy, gwiazdki,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


dygacz
Zobacz blog

dygacz napisała:

dodane: 09-08-2012 19:24

no dzięki :) przyznam szczerze, że też już rzygam flagą, alee raczej dlatego, że wszędzie widzi się to samo - np spodnie czy spodenki :) jak jest coś nowego to mi się podoba. tym bardziej, że to akurat prezent od mojej siostry, która tam mieszka :P
 

-vogue-2

-vogue-2 napisała:

dodane: 09-08-2012 19:21

wyglądasz fajnie, wszystko do siebie pasuje :)
ale ja już nie mogę patrzeć na ten motyw flagi, spoko kumam to jeszcze jak ktoś ma flage usa i tam mieszka ale tutaj totalnie tego nei ogarniam..
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1