0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

duża ...... mała

blogi.szafa.pl/ /dinho

paź. 21

taka moja mała rocznica

dodane przez: dinho dn. 21-10-2014 r.
taka moja mała rocznica

17go października minęło 16miesięcy od pierwszej operacji oraz 4 od drugiej która mnie "naprawiła"

Mam się z czego cieszyć, na dzień dzisiejszy 65kg mniej i niech tak już zostanie. Nie jestem seksi laska bo tu i tam zostały mi pamiątki po moich kilogramach ale tym się nie przejmuję. W przyszłość planuję plastyke brzucha a piersi .... no cóż ... siła przyciągania działa ;)

Ostatnio odwiedzilam moją Pania doktor od której wszystko się zaczęło. Zawsze będę mówić że to wspaniała kobieta. Przez wszystkie moje komplikacje nie widziałyśmy się od kwietnia. Miała wyrzuty że to przez nią bo ona mnie namawiała na operację więc zgodnie z prawdą odpowiedziałam że to ja chciałam a ona tylko pomogła mi to wszystko doprowadzić do skutku. Dowiedziałam się że była u niej następna dziewczyna która zdecydowała się na operację po rozmowie ze mną, że wie że pisze bloga (hehe za dużo powiedziane) i że wie jak się czuję bo inne Panie które do niej przychodzą jej o mnie mówią. 
Przykro mi że zupełnie nie kojarzę która to Pani może być bo pisałam z tyloma osobami że nie jestem w stanie sobie przypomnieć a niestety zapomniałam nazwisko. Ale ciesze się że mogłam zmienić podejście następnej istoty która chce coś zmienić. Ja się nie wstydzę tego że dzięki operacji się zmieniłam bo prawda jest taka że bez tego nie była bym w stanie zgubić tylu kg ile straciłam.

 

Dziewczyny jesli macie jakiekolwiek pytania piszczie ja nie gryzę  :)

otyłość, odchudzanie, waga, kalorie,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

duża ...... mała

Prowadzony przez:
dinho

Blog o mnie i walce o to aby poczuć się normalną wśród innych. Do tej pory duża, dzisiaj już mała. Co zrobić aby zawalczyć o siebie ....

O mnie

dinho

Na szafie od: 22-06-2011

Obserwuj

co tu dużo mówić .... duża .... mała

Obserwują blog
wikijaja

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0