0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

okruchy motywacji

blogi.szafa.pl/ /dagoos86

mar. 26

zwiększamy intensywność

dodane przez: dagoos86 dn. 26-03-2013 r.
zwiększamy intensywność

To mój nowy pomysł na zrzucenie zbędnego balastu;) Skoro nie potrafię pokonać mojego wewnętrznego żarłoka siłą, zrobię to sposobem. Zwiększenie intensywności ćwiczeń powinno pomóc- z jednej strony będzie mniej czasu na podjadanie, z drugiej spalę więcej kalorii, więc nawet kiedy poddam się pokusom, nie zaszkodzą mojej figurze. Byćmoże mój plan treningowy będzie zbyt intensywny, Chodakowska odradza taką ilość ćwiczeń, jednak mam zamiar spróbować i przekonać się na własnej skórze, co z tego wyjdzie. Zawodowym sportowcem nie jestem, ale ćwiczę już jakiś czas, więc powinnam sobie z tym wyzwaniem poradzić. Plan jest taki: rano intensywny trening, wieczorem lżejszy (przykladowo: rano turbo, wieczorem skalpel). I tak 6 razy w tygodniu, a jeden dzień bez ćwiczeń- aby dać się zregenerować mięśniom. Czas trwania- miesiąc. Do tego postaram się zdrowiej jeść, ale nie rezygnować całkowicie z lubianych przekąsek- już wiem, że dla mnie jest to niewykonalne i bez sensu sobie to planować.

Pewnie zaraz znajdzie się mnóstwo odradzających mi taką ilość ćwiczeń, ale raczej nikt mnie nie przekona, do zmiany planów ;) W zeszłym roku ćwiczyłam po półtorej godziny, 6 razy w tygodniu,dzięki czemu pozbyłam się 6 kg w miesiąc i absolutnie nic mi się nie stało, poza tym, że nadwyrężyłam stawy (ćwiczyłam wyłącznie na orbitreku, więc faktycznie miały niezły wycisk ;))- teraz będę równomiernie ćwiczyła na całe ciało, a to co innego. Ale oczywiście zapraszam do dyskusji:)

Dzisiejsze turbo już za mną, wieczorem skalpel (to też dla mnie lekarstwo na wieczrne podjadanie, bo po wysiłku nie chce mi się jeść ;)).

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

wpis edytowany 2013-04-18 o godz. 18:23:27

odchudzanie dieta chodakowska,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


dagoos86
Zobacz blog

dagoos86 napisała:

dodane: 02-04-2013 21:24

devilgirl69 to zależy co kto rozumie przez to pojęcie. Mnie np sylwetka Chodakowskiej się nie podoba, uważam, że jest właśnie taka "męska", ale to tylko moja własna definicja, dla innych jej sześciopak na brzuchu może być obiektem marzeń ;)
 

ewemewe
Zobacz blog

ewemewe napisała:

dodane: 02-04-2013 16:56

poprawka miał być miesiąc* :)
 

ewemewe
Zobacz blog

ewemewe napisała:

dodane: 02-04-2013 16:55

jestem za- przemęczysz się tydzień, pokonasz wiele słabości, a kiedy po miesiącu wrócisz do dawnych treningów będzie ci z nimi o wiele łatwiej :D zapraszam na mojego bloga
 

devilgirl69

devilgirl69 napisała:

dodane: 26-03-2013 19:24

kobietki męskiej sylwetki my nigdy nie będziemy mieć, chyba że któraś przerzuci się na kulturystykę i odżywki :) kobiece ciało jest inaczej skonstruowane, podobnie jak mięśnie ;)
 

dagoos86
Zobacz blog

dagoos86 napisała:

dodane: 26-03-2013 16:48

dzięki ;D
 

malina2915
Zobacz blog

malina2915 napisała:

dodane: 26-03-2013 16:45

dasz radę, ja od dziś zaczęłam z ewą skalpel, myślę, że po miesiącu czy dwóch przerzucę siena turbo, nei chcę mieć meskiej sylwetki. Aczkolwiek uważam że źle nie robisz ;)
 

ellieellie

ellieellie napisała:

dodane: 26-03-2013 15:55

zgadzam się ! :)
 

dagoos86
Zobacz blog

dagoos86 napisała:

dodane: 26-03-2013 15:52

ellieellie tak będę (przynajmniej zamierzam ;)) ale mniej, coby tylko mięśnie nie sflaczały :D
małe cele są łatwiejsze, więc z takim ćwiczeniem tylko dla podtrzymania efektu myślę nie będzie problemu:) A ten intensywny miesiąc jakoś dam radę- żeby w końcu schudnąć ile trzeba, a potem to tylko utrzymać...!
 

dagoos86
Zobacz blog

dagoos86 napisała:

dodane: 26-03-2013 15:47

Dla ścisłości: ćwiczę od listopada (pierwszy mój post jest z grudnia, co widać po prawej stronie, więc to chyba logiczne , że nie zaczynam ćwiczyć od dzisiaj:]). Po prostu przez miesiąc chcę ćwiczyć intensywnie, później przerzucę się na lżejsze treningi, żeby podtrzymać efekt, ale nie wyrabiać bardziej mięśni, bo chcę by sylwetka została bardziej kobieca niż umięśniona. Zależy mi by zrzucić 4, 5 kg- myślę, że to nie są jakieś wygórowane wymagania jak na 1 miesiąc ;)
 

ellieellie

ellieellie napisała:

dodane: 26-03-2013 15:45

Electophile - "To mój nowy pomysł na zrzucenie zbędnego balastu;) Skoro nie potrafię pokonać mojego wewnętrznego żarłoka siłą, zrobię to sposobem. Zwiększenie intensywności ćwiczeń powinno pomóc- z jednej strony będzie mniej czasu na podjadanie, z drugiej spalę więcej kalorii, więc nawet kiedy poddam się pokusom..."
Może to właśnie o to chodzi?:) Każdy sposób jest dobry, żeby wygrać ze sobą. Po za tym wierzę, że po tym miesiącu będziesz nadal ćwiczyła :)
 

Electrophile

Electrophile napisała:

dodane: 26-03-2013 15:35

Moim zdaniem robisz błąd. Miesiąc? Co to jest miesiąc? A później co? Może za szybko oczekujesz efektów. Każdy instruktor powie Ci, że piekne wyrzeźbione ciało to jest kwestia miesięcy a nawet lat treningów. Zrobisz oczywiście jak uważasz.
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

okruchy motywacji

Prowadzony przez:
dagoos86

Pierwotnym tematem bloga jest dążenie do idealnej sylwetki. Celem- szukanie motywacji i zatrzymanie jej jak najdłużej. Znajdzie się tu także miejsce na wszelakie inne tematy. Jeśli ktoś chce się przyłączyć, podzielić doświadczeniami, wypowiedzieć- zapraszam :)

O mnie

dagoos86

Na szafie od: 11-06-2010

Obserwuj

Typ pesymistycznej marzycielki, nieuleczalna zakupoholiczka internetowa, zatwardziała introwertyczka. Zafascynowana psychologią, urodą oraz modą.

Obserwują blog
date-bait
kingusek90
A_Z_88
naSskaa
paula0391
Mar_tyna
dipsyy16
kowal501
rozalia_h
madzia88lena
honestlyyy
kokoo00
feeeeling
ivaa15
Smaajl
edit91
freshly
martucha56
miiszel
z_pazurem
Greddy
ellieellie
jokalka15
ewe237
Anniiiaa
Johanna21xxx
Tosia_19
mariczka83
docelu
ewemewe
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0