0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

okruchy motywacji

blogi.szafa.pl/ /dagoos86

gru. 17

trzeci killer

dodane przez: dagoos86 dn. 17-12-2012 r.
trzeci killer

Trzeci killer przeminął:)

Po wczorajszym okropnie bolał mnie prawy mięsień pośladka, chyba go przeciążyłam. Nie przeszkodziło mi to jednak w wykonywaniu ćwiczeń. Wytrzymałam znów o kilka powtórzeń więcej niż wczoraj. Tradycyjnie mam problemy z tymi, które angażują mięśnie brzucha, oraz z tymi "na boczki". Byćmoże temu, że są już pod koniec, a ja jestem wtedy ledwo żywa ;) Kusi mnie żeby spróbować zmienić kolejność i zacząć dla odmiany od części 3, ale nie wiem, czy taki trening będzie efektywny. Wiem też, że niektóre z was przeplatają killera ze skalpelem i innymi ćwiczeniami, ale kompletnie nie mam pojęcia jak to zorganizować... które ćwiczenia najpierw, jakie na koniec itp. Może któraś z doświadczonych Szafiarek poradzi? :)

Jutro ważeniowy wtorek- ciekawa jestem czy moje 3-dniowe obżarstwo + lenistwo wyda swoje plony :D coś mi mówi, że będę jutro na siebie bardzo zła- oby ta złość mnie zmotywowała do cięższej pracy i większego pilnowania się.

Na koniec motywator- przemiana pewnej dziewczyny- zdjęcia z jej fotoblogu- jestem pod dużym wrażeniem umięśnionego brzucha i talii!

Trzymajcie się i dobrej nocy!

wpis edytowany 2012-12-17 o godz. 22:58:25

odchudzanie trening chodakowsk,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


dagoos86
Zobacz blog

dagoos86 napisała:

dodane: 18-12-2012 11:41

ja też mam problem ze stykającymi się udziskami oraz cellulitem po wewnętrznej stronie (na tej środkowej fotce widać, że dziewczyna też ma)- to jedyne co mnie wyjątkowo drażni w moim ciele... chociaż teraz się umięśniły i już widzę sporą poprawę:)
 

naSskaa
Zobacz blog

naSskaa napisała:

dodane: 18-12-2012 10:51

Wow,zdjęcie super :) piękne ma ciało. Ja ma podobne nogi do tego środkowego zdjęcia.. już nie wiem,co z nimi robić.. Nic nie pomaga.
 

ellieellie

ellieellie napisała:

dodane: 17-12-2012 23:58

woooow!!
 

dagoos86
Zobacz blog

dagoos86 napisała:

dodane: 17-12-2012 23:30

no i właśnie o taką profesjonalną radę mi chodziło:) dzięki kaaaami! Zastanawia mnie właśnie, w jaki sposób te ćwiczenia są ułożone i jak można by je zmodyfikować, żeby nadal wszystko "grało" i dawało efekty :)
 

kaaaami
Zobacz blog

kaaaami napisała:

dodane: 17-12-2012 23:17

Nie polecam zamiany trzeciej części killera z pierwszą, bo w trzeciej części mamy szczególny nacisk na mięśnie brzucha, talii, boczki, a takie ćwiczenia najlepiej wykonywać na końcu kiedy jest się już porządnie rozgrzanym :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

okruchy motywacji

Prowadzony przez:
dagoos86

Pierwotnym tematem bloga jest dążenie do idealnej sylwetki. Celem- szukanie motywacji i zatrzymanie jej jak najdłużej. Znajdzie się tu także miejsce na wszelakie inne tematy. Jeśli ktoś chce się przyłączyć, podzielić doświadczeniami, wypowiedzieć- zapraszam :)

O mnie

dagoos86

Na szafie od: 11-06-2010

Obserwuj

Typ pesymistycznej marzycielki, nieuleczalna zakupoholiczka internetowa, zatwardziała introwertyczka. Zafascynowana psychologią, urodą oraz modą.

Obserwują blog
date-bait
kingusek90
A_Z_88
naSskaa
paula0391
Mar_tyna
dipsyy16
kowal501
rozalia_h
madzia88lena
honestlyyy
kokoo00
feeeeling
ivaa15
Smaajl
edit91
freshly
martucha56
miiszel
z_pazurem
Greddy
ellieellie
jokalka15
ewe237
Anniiiaa
Johanna21xxx
Tosia_19
mariczka83
docelu
ewemewe
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0