0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

okruchy motywacji

blogi.szafa.pl/ /dagoos86

gru. 09

drugi skalpel

dodane przez: dagoos86 dn. 09-12-2012 r.
drugi skalpel

Dzisiaj po raz drugi wykonywałam skalpel. Pełna nadziei, że tym razem się uda, niestety znów poległam... nie wykonałam wszystkich ćwiczeń. Na swoje pocieszenie dodam, że wykonałam więcej niż wczoraj, a to już jakiś postęp ;) 

Obiecałam sobie, że gdy tylko wykonam skalpel w całości przejdę na nastepny poziom, czyli killera, a po killerze pójdę dalej, o ile będą efekty. Fajnie by było zrzucić już te parę kilo do Świąt i bez wyrzutów sumienia zasiąść za wigilijnym stołem. Ah, aż rozmarzyłam się na myśl o makówkach mojej babci, na które co roku z wytęsknieniem czekam i zajadam się niemal do bólu brzucha :D

Póki co czuję bolące mięśnie ud, łydek oraz brzucha. To chyba dobrze.

We wtorek czeka mnie ważenie, więc pewnie znów ubędzie mi nieco motywacji, gdy okaże się, że waga stoi w miejscu, lub co gorsza przybyło mi odrobinę. Muszę już zacząć szukać jakiś silnych motywatorów (np. ta pani na zdjęciu poniżej się nada;)- piękna figura)

 

pozdrawiam i życzę dobrej nocy!

 

 

wpis edytowany 2012-12-09 o godz. 21:14:11

odchudzanie trening chodakowsk,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


dagoos86
Zobacz blog

dagoos86 napisała:

dodane: 10-12-2012 23:08

no to mamy podobny cel:)
 

rozalia_h

rozalia_h napisała:

dodane: 10-12-2012 10:57

też mam 164/165 cm i dążę do 55 kg :)
 

dagoos86
Zobacz blog

dagoos86 napisała:

dodane: 10-12-2012 09:30

dzięki dziewczyny, na pewno się nie poddam, tylko muszę się stale motywować :) Pomierzę się, jak radzicie, ale przecież kiedy jakieś cm znikną, to waga też powinna zmaleć? :) ?Moim celem jest przede wszystkim dojść do wagi 57/56 kg przy wzroście 164 cm. Kiedyś ważyłam właśnie tyle i byłam zadowolona ze swojej figury. Szkieletem nie mam zamiaru się stać, bo lubię mieć swoje krągłości, byle nie za dużo ;)
 

rozalia_h

rozalia_h napisała:

dodane: 09-12-2012 22:37

A ja juz miesiac robie te cwiczenia ale też na zmiane tzn sklapel, killer, turbo i trening z gwiazdami, najcześciej ćwicze killer'a. Zawsze staram sie dotrwac do konca treningu, chyba nigdy nie skonczylam przed czasam...niestety na razie nie widzę jakis szczegolnych, zadowalajacych mnie efektow ;/ ale jak juz zaczelam to nie poddam sie tak szybko mam nadzieje, ze z czasem moje cm ulegna zmianie ;) Tobie rowniez zycze powodzenia :)
 

landi

landi napisała:

dodane: 09-12-2012 21:59

dzis mija tydzien od kad zaczelam cwiczenia, ale sam skalpel mi nie wystarcza, wiec robie jeszcze killer albo trening z gwiazdami, i juz przez ten czas ubylo mi 2 cm w talii i lekko zarysowaly sie miesnie, nie moge sie doczekac koncowych efektow:D z czasem bedzie Ci latwiej, zycze powodzenia;)
 

kubota

kubota napisała:

dodane: 09-12-2012 21:59

ja odrazu zaczelam od turbo i przy 6 rundzie tez myslalam ze padne ale jakos dalam rade i jak narazie cwicze codziennie od tygodnia :P a skalpel jest na jakie czesci ciala? bo turbo to raczej na brzuch a mi by sie jeszcze cos na uda przydalo ;P
 

myleene

myleene napisała:

dodane: 09-12-2012 21:52

skoro robisz trening ewy chodakowskiej powinnas wiedzieć że się nie ważymy tylko mierzymy :)
 

Werka48

Werka48 napisała:

dodane: 09-12-2012 21:47

ja ćwicze 3 tydzień , w piątek przyjdzie pora na mierzenie. Jednak ja mieszam skalpel killer turbo i tak w kółko na początku też nie dawałam rady ale teraz choć też nieraz ciężko daje radę bez problemu! i jestem z siebie dumna ... znajomi mówią mi , że juz widać różnice... samemu cięzko ocenic. TRZYMAM KCIUKI!!! NIE PODDAWAJ SIĘ!!! :)
 

iiccyy

iiccyy napisała:

dodane: 09-12-2012 21:39

nie wiem jak skalpel, ale killer prawie mnie zabił :D ja się nie poddałam, wykonuje wszystkie ćwiczenia do końca! Powodzenia !
 

kaaaami
Zobacz blog

kaaaami napisała:

dodane: 09-12-2012 21:35

Nie patrz na wagę, zmierz się dokładnie :) Trzymaj się ciepło i się nie poddawaj, z dnia na dzień będzie lepiej :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

okruchy motywacji

Prowadzony przez:
dagoos86

Pierwotnym tematem bloga jest dążenie do idealnej sylwetki. Celem- szukanie motywacji i zatrzymanie jej jak najdłużej. Znajdzie się tu także miejsce na wszelakie inne tematy. Jeśli ktoś chce się przyłączyć, podzielić doświadczeniami, wypowiedzieć- zapraszam :)

O mnie

dagoos86

Na szafie od: 11-06-2010

Obserwuj

Typ pesymistycznej marzycielki, nieuleczalna zakupoholiczka internetowa, zatwardziała introwertyczka. Zafascynowana psychologią, urodą oraz modą.

Obserwują blog
date-bait
kingusek90
A_Z_88
naSskaa
paula0391
Mar_tyna
dipsyy16
kowal501
rozalia_h
madzia88lena
honestlyyy
kokoo00
feeeeling
ivaa15
Smaajl
edit91
freshly
martucha56
miiszel
z_pazurem
Greddy
ellieellie
jokalka15
ewe237
Anniiiaa
Johanna21xxx
Tosia_19
mariczka83
docelu
ewemewe
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0