0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

ach te dzieci!!!!

blogi.szafa.pl/ /claudia-22

sie. 15

Witam!!!!

dodane przez: claudia-22 dn. 15-08-2012 r.

Witam.

Mam na imie Klaudia,mam 29 lat.

Mam chłopaka i dziecko.Ślubu nie mam i nie chce,nie mam jakos parcia na to.Nie pracuje choc bym chciała ale znalezc dobra prace jest trudno!!!!zreszta nie mam z kim zostawic dziecka.Do żłobka się nie dostała bo do ostatniej grupy ciężko a prywatne żłobki sa drogie!!!!!straszne normalnie nie pracujesz masz małe szanse że dziecko dostanie sie do państwowego no ale przeciez chce je oddac zeby isc do pracy!AAAAAA zwariowac można normalnie już od tego siedzenia w domu z córka,ma 2 lata i jest strasznie uparta nie wiem czy to taki wiek czy po prostu ona taka już jest!!???

Posztaram  się pisac codziennie,choc czasem bedzie to trudne bo moja corka jak widzi ze dochodze do komputera juz wisi mi na nodzie i nie da nic zrobic,wiec jak czasem jakies bledy beda albo cos bez sensu to przepraszam za to no ale czasem trudno jest cokolwiek zrobic przy tak zywym dziecku jak ona.

pozdrawiam i moze do jutra albo jeszcze do dzisiaj :)

 A tak w ogole bede to pisac zeby sie wygadac :):):):)

wpis edytowany 2012-08-15 o godz. 18:52:00

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


agnette87

agnette87 napisała:

dodane: 15-08-2012 18:55

Czasem trudno byc mama. Wiem cos o tym, sama jestem mama dwojki maluchow. Bunt dwulatka to masakra.
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

ach te dzieci!!!!

Prowadzony przez:
claudia-22

blog o codziennych zmaganiach z dziećmi :)

O mnie

claudia-22

Na szafie od: 09-08-2012

Obserwuj

Byłam szalona,niecierpliwa!!!teraz .....hmmm musialam nauczyc sie cierpliwosci tak dużo tej cierpliwości musze w sobie mieć teraz!!!:)

Kategorie
Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Witam!!!!

Witam. Mam na...

Brak komentarzy

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0