0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

coraz bliżej

blogi.szafa.pl/ /chocolat23

lip. 08

To nie tak miało być.

dodane przez: chocolat23 dn. 08-07-2014 r.
To nie tak miało być.

Było: 85

Jest: 78,5

Będzie: 65

Jestem zła, zdołowana i sfrustrowana... Robię co mogę, ograniczam jedzenie na maxa, praktycznie dziennie biegam na jakieś fitnessy, nie jem nic po 18. I co? I waga ciągle uparcie pokazuje 78,5... 

Przyzwyczaiłam się już do innego tempa, kilogramy po prostu się rozpływały. A teraz taki zastój.. :( 

Jest kiepsko.

Ale nie poddam się, choćby nie wiem co ! Tym bardziej, że w końcu ludzie zaczynają zauważać, że jest mnie mniej :) A to motywuje mnie chyba najbardziej. 

Warto walczyć o marzenia !:)

Pozdrawiam. 

dieta, odchudzanie, fitness,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


moli44

moli44 napisała:

dodane: 13-07-2014 14:59

Tłuszcz waży mniej niż mięśnie wiec jeśli ćwiczysz to będziesz robić się mniejsza ale waga może dużo nie spadać więc nie rezygnuj:-)
 

tolubie

tolubie napisała:

dodane: 11-07-2014 11:14

dokładnie: nie waż się na wadze, tylko mierz obwody, przecież ćwicząc spalasz tłuszcz ale też "powiększasz" mięśnie, a one ważą :)
 

chocolat23
Zobacz blog

chocolat23 napisała:

dodane: 09-07-2014 19:32

Dzięki dziewczyny, mądrze piszecie :) Wezmę sobie Wasze rady do serca :)
 

adziaadziaadzia

adziaadziaadzia napisała:

dodane: 09-07-2014 13:34

ostatni posiłek powinno się jeść 3 godziny przed snem :) .
jedz regularnie . w trakcie posiłku pij baaardzo duzo wody, wiem , że na początku jest to trudne , ale z czasem wejdzie Ci to w nawyk .
 

xkyokox
Zobacz blog

xkyokox napisała:

dodane: 09-07-2014 13:23

podczas treningów nie tylko spalasz, ale też ćwiczysz mięśnie, więc nie zdziw się, jakbyś np. schudła do 70kg, a potem nagle zaczęła 'nabierać' kilogramów, bo mięśnie mimo iż są 'mniejsze' od tłuszczu też ważą. Takie ślepe podążanie do upragnionej wagi jest moim zdaniem głupie. Obserwuj swoją sylwetkę w lustrze, a nie patrz na cyferki na wadze. Dąż do upragnionej sylwetki, a nie do 'upragnionych cyferek' :) POWODZENIA!
 

perylek

perylek napisała:

dodane: 09-07-2014 09:47

Jakie nie jedzenie po 18 ?! Przed i po treningu powinnaś zjeść posiłek. Kolejna sprawa to obliczenie swojego zapotrzebowania kalorycznego ( w tym spożycie węgli, białka, tłuszczu) i z tego następnie schodzisz czyli np. wychodzi Ci przy tych treningach jakie masz 2000 kcal to co np 10 dni ucinasz sobie po 100 kcal tak aby organizm nie wpadł w szok ! Odpoczynek jest potrzebny przynajmniej jeden dzień na regeneracje w tygodniu i sen! Kolejna sprawa to zmiana treningów.
 

edekzkrainykredek2

edekzkrainykredek2 napisała:

dodane: 09-07-2014 09:15

dokładnie 3/3 dni ćwiczeń dzień wolny bo mięśnie ci się wypalą czy jakoś tak ,po kolejne nie myśl o ty że musisz schudnąć w szybkim tempie,bo zablokujesz organizm i jeszcze do tego waga pewnie stoi bo tłuszczu ubywa a mięśnie się rozrastają należy o tym pamiętać:) trzymam kciuki:)
 

adziaadziaadzia

adziaadziaadzia napisała:

dodane: 09-07-2014 08:06

musisz robić sobie np. weekend wolny . organizm potrzebuje odpocząć .
 

assska21

assska21 napisała:

dodane: 09-07-2014 06:58

Przyjmując za mało kalorii i ćwicząc organizm w pewnym momencie mówi stop. Ile sie może katować? Jeśli w czasie ćwiczeń musi się wysilać to zjada sam swoje miejsce bo dostarczasz mu za mało kalorii. Wszędzie o tym trąbią, nawet Ewa Chodakowska, żeby schudnąć trzeba jeść... diety są bezsensowne, w szczególności gdy już nie masz wiele do zrzucenia
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0