0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Just Do It.

blogi.szafa.pl/ /carollineq

sie. 11

Biegammyyyyyyy ;)

dodane przez: carollineq dn. 11-08-2013 r.
Biegammyyyyyyy ;)

Biegamyyyyyyy ;)

Dawno temu... Tak, bardzo dawno wpadłam na genialny pomysł, że zacznę biegać. Oczywiście zbierałam się do tego bardzo długo. Zawsze coś było nie tak – no, wiecie.. a to łóżko trzyma za nogi, a to chmura ma dziwny kształt i wiatr wieje nie z tej strony co bym chciała, a to drzewa nie wyglądają przyjaźnie, a w ogóle to za 5 godzin wychodzę i nie opłaca się zaczynać.. Ale w końcu pewnego dnia wstałam i pobiegłam! I wiecie co? Spodobało mi się ;) Naprawdę to polubiłam i sprawia mi to przyjemność. Chociaż nie jestem mistrzem bo „przebiegam” zaledwie 5 km – moja kondycja jest beznadziejna, ale robię co mogę.

I naprawdę polecam wszystkim ;)

Dodatkowo tradycyjne ćwiczenia E. Chodakowskiej, Mel B i FITTAPY wedle uznania i humoru ;p.

Obiecałam, że napisze parę słów o diecie jaką stosuję. Układałam ją sama opierając się głównie na wcześniejszych doświadczeniach z gotowymi dietami oraz własnych preferencjach smakowych. Doszłam do wniosku, że sama wiem doskonale czego potrzebuje i gotowa nie zindywidualizowana dieta może tylko zaszkodzić. Inspirowałam się dietą Dukana, dietą Kopenhaską i dietą 3D Chili. Zrobiłam mały mix i wyszło mi coś co mi bardzo odpowiada ;). Mój posiłkowy schemat wygląd mniej więcej tak:

06.00 – kawa z mlekiem 0% bez cukru
09.00 – śniadanie + zielona herbata
12.00 – obiad + zielona herbata
15.00 – przekąska
18.00 – kolacja + 2 łyżki stołowe otrębów owsianych + zielona herbata

Kawa jest moim pierwszym posiłkiem dnia (i chyba najważniejszym). To takie moje małe uzależnienie z którego nie jestem w stanie zrezygnować. To jest mój codzienny rytuał, moje 15 minut na dobry początek dnia, na obudzenie się, po za tym nie jestem w stanie nic przełknąć z rana. Siadam wygodnie w fotelu przykrywam się kocykiem i piję mój magiczny napój. Wtedy najlepiej się do mnie nie zbliżać, nie mówić, nic ode mnie nie chcieć bo mogę ugryźć… To MOJE 15 minut i nie oddam!

A oto przykładowe propozycje reszty posiłków w mojej diecie:

Śniadania:
1. Dwie kromki ciemnego chleba fitness z wędliną drobiową, jajkiem i pomidorem
2. Omlet z dwóch jaj ze szczypiorkiem, papryką i dwiema szczyptami chili, smażony bez użycia tłuszczu
3. Mussli owsiane z mlekiem 0%, jabłko

Obiad:
1. Pieczona pierś z kurczaka w ziołach, gotowana zielona fasolka
2. Potrawka z mieszanki warzyw i piersi kurczaka
3. Wędzona makrela, sałata z sokiem cytrynowym

Przekąski:
1. Grapefruit
2. Koktajl pomarańczowy
3. Mus owocowy

Kolacja:
1. Jogurt naturalny 0% z mussli i otrębami owsianymi
2. Dwie kromki pieczywa wasy z odtłuszczonym serkiem i papryką
3. Owocowy jogurt 0% z otrębami owsianymi

Mam nadzieje, że niedługo będą widoczne pierwsze większe efekty i będę mogła się nimi z Wami podzielić ;) A może macie jakiś sugestie co do diety lub możecie polecić jeszcze jakiś fajne zestawy ćwiczeń?

Buziaki

cq

 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0