0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

be slim

blogi.szafa.pl/ /blanta

gru. 04

Dzień 16 ;-)

dodane przez: blanta dn. 04-12-2012 r.

Cześć!

 

Dziekuje serdecznie za komentarze oraz rady. Co do jedzenia parówek wczoraj - nie wyklucze ich, bo wiem, że prędzej czy później do nich wrócę, a byłoby to bezsensem. Dzien mija mi dobrze, pisze szybką notkę, ponieważ jestem głodna jak wilk!

 

ŚNIADANIE: Owsianka (cd owsianki - jem gotową firmy 'kupiec' i ma ona już wydzielone porcje, jedna procja ma ok 120kcal, chyba! I ponad to są różne smaki!)

2 ŚNIADANIE: ciemna bułeczka z małym filecikiem i serek danio light ;)

OBIAD, którego załączam zdjęcia (być może nie wygląda zbyt apetycznie i zdjęcie nie jest profesjonalne) to: Jajko, 6 różyczek brokułów mrożonych, tunczyk (olej osączony, ble) + jogurt jako sos z czosnkiem, koperkiem i bazylią.

Co zjem później? Nie wiem :) Zależy czy będę znowu miała apetyt. Z resztą za 10 dni mam mieć @, więc teraz może bywać różnie z moją dietą, ale bądźmy dobrej myśli. Aha! Zgrzeszyłam jednym Dumlem (34kcal), ale to nic;-). Dieta ma byc też przyjemna, a nie polegać na samych zakazach.

Zjem, zrobię zadania i idę pojeździć godzinkę na rowerku stacjonarnym.

I co najważniejsze, bo nie wiem czy to napisałam wczoraj - ważę się 1 dnia każdego miesiąca! ;-)

 

Powodzenia wszystkim dietomaniaczkom & pozdrowienia dla czytających!

dieta, odchudzanie, sport, obiad,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


blanta
Zobacz blog

blanta napisała:

dodane: 04-12-2012 19:09

mrożone, bo takie miałam w zamrażalniku :)
 

kamila1989bdg

kamila1989bdg napisała:

dodane: 04-12-2012 18:09

czemu mrożone brokuły :)?

polecam zupę krem z brokułów
 

aga991
Zobacz blog

aga991 napisała:

dodane: 04-12-2012 18:06

Ewka Chodakowska! naprwde, jej cwiczenia robia cuda:) na fanpage na facebooku mozna zobaczyc jej dokonania:) Powodzenia kochana:))
 

kamila1989bdg

kamila1989bdg napisała:

dodane: 04-12-2012 17:59

czemu mrożone brokuły :)?

polecam zupę krem z brokułów
 

blanta
Zobacz blog

blanta napisała:

dodane: 04-12-2012 16:31

Dziekuje, próbowałam cwiczyc z Ewa, lecz bardzo obciazala moj kregoslup przy niektorych cwiczeniach i zrezygnowalam, gdyz mam wade postawy i ogolne problemy z kregoslupem. Raz biegam, raz uzywam rowerka, gdyz miewam mimo wszystko obolałe łydki (mimo, że biegam juz 2 tyg) to ażeby się nie zniechęcić czasami wsiadam na rowerek i śmigam ;-)
 

shoufiou

shoufiou napisała:

dodane: 04-12-2012 16:24

Aaaaaa, wyrzuć wszystko co ma na opakowaniu "light"! to zło wcielone. odtłuszczone i odcukrzone, żeby smakowało jako tako, a nie jak jałowa papka, jest nafaszerowane samą chemią, która tylko obciąża żołądek i cały organizm. dla tych 1 czy 2% tłuszczu naprawdę nie warto sobie szkodzić. zwykkły serek homogenizowany Cię nie utuczy :)
a co do ćwiczeń - bieganie jak najbardziej na +, ale do tego musisz dodać ćwiczenia na dane partie ciała. najlepsze będą ćwiczenia Ewy Chodakowskiej (dostępne na youtubie), zacznij od skalpela, po jakimś czasie przejdź do killera i turbo. te ćwiczenia są tak skonstruowane, że chudnie się nawet bez diety.
a co do rowerka od dietetyczki słyszałam opinię, że właśnie nie jest wcale takim dobrym rozwiązaniem. rozwija mięśnie łydek i ud, ale nie włącza w to brzucha. w rezultacie tylko przybywa nam mięśni, a tłuszcz nadal sobie spokojnie egzystuje. rowerek można potraktować czasem jako ćwiczenie przyspieszające pracę serca przed właściwymi ćwiczeniami, ale wtedy musisz kopytkować nogami, aż będziesz prawie sapać ;d

takie moje małe rady z mojego doświadczenia, mam nadzieję że Ci pomogą, trzymam kciuki za Twoją wytrwałosć :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

be slim

Prowadzony przez:
blanta

be slim - i wszystko jasne!

O mnie

blanta

Na szafie od: 18-04-2010

Obserwuj

Kobieta, marząca zawsze o szczupłej sylwetce. Ze 'słomianym zapałem' pewna siebie,, perfekcjonistka... Zawsze ma to co chce, pozostaje jedno pytanie - czy napewno Z A W S Z E ?!

Obserwują blog
Katrina03
madzia88lena
cherry_cherry_lady
ivaa15
miiszel
ziarnaCzasu

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0