0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Cel minus 8kg i szczęście...

blogi.szafa.pl/ /beetweenlife

Najnowsze wpisy w kategorii CEL - 8kg

Skalpel 3
sty. 11

Skalpel 3

Wczoraj skalpel 3 dzis przerwa, moja psychika mowi dziś nie- na wszystko na całe życie krzyczy i woła nie!   Jutro licze na to że zmobilizuje sie do 4go choc ciagle nawiedza mnie mysl,że pewnie mi się nie uda. przecież tyle razy próvowała coś osiagnąć a tu dalej zostaje tylko... Czytaj więcej

komentarzy: 10
SKALPEL 2
sty. 09

SKALPEL 2

Udało się! 2 skalpel zaliczony. tym razem MUSZE DAĆ RADE   Ćwicze przed lustrem, i zamiast mniei to motywować to bardziej dołuje.  Nidy nie byłam gruba  ( rozmiar 34/36) ale przez chorobe źle się czuje we własnym ciele. i mimo tego,że ludzie mi mówią ze wygladam ok to ja... Czytaj więcej

komentarzy: 10
SKALPEL 1
sty. 03

SKALPEL 1

ajjjjjjjjjj :( pierwszy dzień do połowy. i już zwątpienie w siebie.  Wymiekłam przy ćwiczeniach z serii skalpel :| dałam rade 30min tak w pełni :/ jedzenie też jakoś nie rewelacyjnie ( mam zamiar notować co zjadłam,żeby później widziec co robie źle i czy z czasem zaczne faktycznie... Czytaj więcej

komentarzy: 14
no to start
sty. 03

no to start

Sama nie wiem jak zacząć. może poźniej cos dodam.   Mój cel -8kg! nie chce restrykcjnej diety bo pewnie długo bym nie dała rady a jesli juz to bym chodziła mega zła i  miała efekt jojo.   Ale patrzac na wiele metamorfoz dzieki ćwiczeniom Ewy Chodakowskiej... Czytaj więcej

komentarzy: 6
1
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

W pogoni za szczęściem z Ewą Chodakowską. Szukam inspiracji w dążeniu do upragnionego celu...

O mnie

beetweenlife

Na szafie od: 13-12-2012

Obserwuj

Za mądra dla głupich A dla mądrych zbyt głupia Zbyt ład­na dla brzydkich A dla ład­nych za brzydka Za gru­ba dla chudych A dla gru­bych za chu­da

Kategorie
Obserwują blog
naSskaa
feeeeling
Johanna21xxx