0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

just feel Your Style

blogi.szafa.pl/ /beautifullgirl

sie. 04

Zakupy

dodane przez: beautifullgirl dn. 04-08-2012 r.

Wybrałam się dziś na miasto. Pogoda beznadziejna - padało.. ;/ No, ale zakupy mi się udały ! :)

Z kosmetyków :

Żel peelingujący do mycia twarzy BeBeauty (Biedronka, 4,99zł/150ml)
Ostatnio zainwestowałam w żel do mycia twarzy Garniera, zapłaciłam ok.15zł, a efektu nie było, więc kupiłam w Biedronce... Mam nadzieję, że się sprawdzi, mimo iż jest tani..


DSCN2035.JPG
a+%252855%2529.jpg

Odżywka do włosów zniszczonych Joanna Naturia ( Tesco, niecałe 3zł/200ml)Używam jej już od jakiegoś czasu i stwierdzam , że działa. Ma przyjemny zapach, łatwo się rozczesuje włosy i je regeneruje. Przez codzienne prostowanie i częste farbowanie mam strasznie zniszczone włosy, ale odkąd używam tej odżywki jest poprawa. :) Polecam ! 
joanna-naturia-odzywka-do-wlosow-z-lnem-

Antyperspirant w kulce Fa ( drogeria, 6,99zł/50ml)Ładny zapach i "działa" :) Również polecam :)
Fa-Dezodorant-Active-Pearls-Rose-Fresh-KPodkład matujący Soraya ( Selgros, ok. 10zł/30ml)Dobrze się rozprowadza na twarzy, szybko się wchłania, pozostawiając twarz matową. Używam go od 2 lat i nie zamieniłabym go na żaden inny. Jedynym minusem jest, to, że wytrzymuje tylko 8-10h.

podklad-matujacy-soraya-125621_4.jpg

Tusz do rzęs Maybelline (drogeria, ok.30zł)Pogrubia i wydłuża rzęsy. Sprawia, że są gęstsze. Ubóstwiam go ! :)
maybelline-tusz-do-rzes-falsies-volumexp
I na koniec róż do policzków Butterfly (Cenowy Raj, ok.3zł)Jest tani, ale dobry. Dobrze się nakłada i jest długotrwały.

r____3-2.jpg

Z kosmetyków na tyle.Jeśli chodzi o ciuszki , to zdjęcia dopiero jutro ;)
Ale kupiłam sobie czerwoną bokserkę z modnymi guziczkami,zieloną (neonową) hm.. nie wiem jak to nazwać ;p (zobaczycie jutro),czarny sweterek,różową sukienkę(h&m),jeansowe i czarne(F&F) szorty.Kupiłam sobie to wszystko w lumpie i zapłaciłam 30zł. :)
Uwielbiam zakupy w lumpeksie.Dzięki zakupom w lumpie, wiem, że mój styl będzie niepowtarzalny, bo nikt nie będzie miał, np. takiej samej bluzki.Kolejnym plusem jest to, że jest taniooo ! :)W lumpach gdzie ubrania są na wagę, pod koniec tygodnia (piątek/sobota) jest najtaniej. W granicach 15-25zł/kg.Pamiętam, jak jakiś czas temu poszłam do Kopciuszka (Poznań, os.Piastowskie), i było 10zł/kg.Nabrałam tych ciuchów tyle, że masakra, poszłam po przymierzać i to co brałam zaniosłam na wagę, a resztę poszłam odwiesić. W między czasie sprzedawczyni do mnie : no to się Pani ubrała za 6zł. Na początku nie wiedziałam, że to do mnie, bo byłam pewna, że zapłacę znacznie więcej a tu taka niespodzianka. Za 6zł kupiłam sobie 5 bluzek, 2 sukienki i brązowy sweterek z Zary.Za to właśnie ubóstwiam zakupy w lumpie. :)Kiedy byłam w gimnazjum miałam mało ubrań, mimo iż mama co miesiąc chodziła ze mną za zakupy do sieciówek i wydawała mnóstwo pieniędzy. Co z tego , że kupiła mi zwykłą bokserkę białą za 20zł ?!To był okres kiedy się zbytnio z kasą nie przelewało, a więc w sieciówkach za 100zł kupiła mi 4-5 bluzek. Co to jest ?! Nic dla nastolatki, która chce dorównać koleżankom. A wtedy nie chciałam słyszeć o lumpeksach, wiecie.. Ale teraz tego żałuję ...W liceum poznałam dziewczynę, która miała mnóstwo ciuchów i zawsze fajnie była ubrana. Kiedyś wybrałyśmy się na zakupy i pokazała mi jaką skarbnicą są lumpeksy. Dziękuję jej za to do dziś. Gdyby nie tamten wypad, pewnie nie miałabym tylu ciuchów co teraz. :)To tak trochę na temat lumpków.Jeśli czytają to dziewczyny których nie stać na zakupy w popularnych sieciówkach - naprawdę, nie ma się czego wstydzić, jeśli pójdziecie na zakupy do lumpeksu ! Jak się trafi dobrze, to i markowe ciuchy się dostanie. Trzeba tylko dobrze szukać.Na dziś już starczy, bo i tak się strasznie rozpisałam. Czas spać... 
Dobranoc Wam ! :*




wpis edytowany 2012-08-04 o godz. 01:27:27

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Oficjalny blog znajdziecie na http://just-feel-your-style.blogspot.com/ ZAPRASZAM !

O mnie

beautifullgirl

Na szafie od: 04-02-2011

Obserwuj

Kocham modę i fotografię.

Obserwują blog
23-03-2011

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0