0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Eden

blogi.szafa.pl/ /bajsza1

luty 03

Ćwieki

dodane przez: bajsza1 dn. 03-02-2014 r.
Ćwieki

 

 

Jak słyszę ćwieki, to zęby mnie bolą. 

Ćwiek nie ma nic wspólnego z elegancją i nie rozumiem, czemu dziewczyny wszędzie je nabijają.

Zastanawiałam się nad tym nie raz i sama nawet ćwieki sobie kupiłam, by się do nich zbliżyć, oswoić, zrozumieć je a może nawet polubić – niestety nie udało się.

Może ćwieki mają dziewczynę chronić przed brutalnością świata jak pancerz a może mają być sztucznym źródłem inspiracji, bo przecież zwykło się mówić „zabił mi ćwieka”. 

Znaczyć to miało, że zostawił mi problem do rozwiązania. 

Tylko do cholery czy młoda kobieta ma za mało problemów do rozwiązania, żeby musiała sobie drogę do piekła brukować ćwiekami. Ćwieki na kołnierzykach, ćwieki na butach, torebkach, bluzkach, sweterkach, klapkach, papuciach, stringach nawet na wargach tych i tamtych - wszędzie, po prostu tam gdzie tylko da się wstawić. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nawet jak nam się zdarzy coś fajnego znaleźć i już mamy nadzieję, że będziemy oryginalni potykamy się o ćwiek, który nas siłą wciska do grupy zacieciuszonych ćwiekowiczek i tylko tapir sobie na łbie zrobić i kły powiększyć, wysysać cudzą czy choćby swoją krew i siać postrach wśród „gorliwych moherek ojca Rydzyka”, które to bidule jedne też zaćwiekowane są, bo nawet porządnego mohera teraz bez ćwieka nie uświadczysz. 

Czy Was cholera pokręciło z tymi ćwiekami. 

Całe moje jestestwo buntuje się przeciwko każdemu napotkanemu ćwiekowi i wypowiadam im wojnę intelektualną, bo przecież tak być nie może byśmy wszyscy musieli być zaćwiekowani.

Kurcze a może w tych ćwiekach są chipy i Obama nas śledzi ze swoim sztabem stosując coś w rodzaju „akustycznego kotka” czy „Bluebird stosowanego przez CIA”, bo jest ciekaw, co robimy, kiedy, jemy, pijemy, spółkujemy itd.

Gdyby tak było no to jak to się mówi siła wyższa i od ćwieków się nie wyzwolimy jak nie nauczymy się z nimi współżyć to biada nam.

 

Ciekawe czy Angela Merkel, też ma jakiegoś ćwieka oczywiście poza Tuskiem, bo ten od dawna spędza jej sen z powiek.

 

dywagacje,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


bajsza1
Zobacz blog

bajsza1 napisała:

dodane: 06-02-2014 22:32

Dzięki za ten wpis askasu - cieszę się że są jeszcze osoby, które mają swój styl, bo jest on jakby ich ideologią duchową. Znaczy nie jest jeszcze tak źle
 

askasu

askasu napisała:

dodane: 03-02-2014 14:02

Za bardzo się emocjonujesz tymi ćwiekami:)

Ja ci powiem, że od 9 lat noszę ćwieki itp i dopiero teraz jest 'bum' na klimaty oscylujące wokół rocka, gotyku itp. Jest to poniekąd żenujące, że estetykę subkultury potraktowano na tyle dosłownie i nie przemyślanie, że praktycznie każda część garderoby modnej kolekcji w sklepach posiada jakiś element tych stylów-zresztą sama tu o tym napisałaś, że człowiek już na to patrzeć nie może.
Pomijam ćwieki, bo one jako tako same w sobie jeszcze zostałby niezauważone w tłumie fashion victim, którym zależy tylko na tym by zdobyć wszystkie hot trendy danego sezonu. Mnie osobiście mocniej denerwuje przekaz jaki ślą osoby obwieszające się w symbole, o których nie mają większego pojęcia (krzyże, ćwieki, pentagramy, gotyckie motywy wieśniacko chamsko krzyczą na ciałach modowych panienek!). Spłaszczyło to dotychczasowy odbiór klimatycznych osób na poziom kiczu. Niby teraz już tak nie szokują, ale boli mnie to, że jak idę do nieklimatycznego klubu i mam założone pasy, klamry, ćwieki(po prostu parę elementów z mojego stylu aby zachować subtelność) to już nie jestem postrzegana przez zwykłe osoby jako goth, tylko jako taka bardziej hardcorowa fashion victim. (I myslę sobie: No ludzie, serio nie widzicie tego ze ja nosze się tak, bo mam taki styl a nie że jest taka moda?:/) Ludzie stracili granice. Często mylą aluzje z realiami, style z modą, wszystko im się zlało w jedno i stało się bezkształtną masą bez gustu, bez indywidualności, bez jakiejkolwiek logicznych założeń. Każdy teraz jest mierzony miarą wyjętą niczym z pseudo-blogerskich ideałów, gdzie każdy kopiuje każdego.

Za niedługo moda przeminie, ćwieki odejdą do lamusa, ba, będą totalnie passe. Nadejdzie kolejna moda po pastelach, asymetrii i metal looku, ciekawe tylko co to będzie?...
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Eden

Prowadzony przez:
bajsza1

Świat czasami bywa piękny, najczęściej gdy sami mamy ochotę się uśmiechnąć. Życie jest pełne niespodzianek, póki nas cieszą wszystko jest ok. Maluję swoje dni uśmiechami, czasmi są to barwy słońca innym razem odcienie szarości. Super jest to, że ciągle mam ochotę coś zmalować.

O mnie

bajsza1

Na szafie od: 20-11-2013

Obserwuj

Jestem słodka.

Obserwują blog
alex22
tala_03
pola55
margoletka
poprostukasia
piska129
Radiante

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0