0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Eden

blogi.szafa.pl/ /bajsza1

gru. 16

Smutne doświadczenia

dodane przez: bajsza1 dn. 16-12-2013 r.
Smutne doświadczenia

Zaczynam każdy dzień herbatą z białej morwy i patrzę przez okno na swój Eden.

Później dzień się sączy wartkim lub sennym strumieniem.

Piję kawę i sprawdzam poziom cukru we krwi. Znów jestem słodka. Nie wolno mi jeść żadnych słodyczy i to jest smutne. Zamykam oczy i marzę o wisience na torcie orzechowym, który każdego roku robiłam na swoje imieniny.

Tyle lat a teraz mogę tylko sobie pomarzyć.Święta jak zwykle spędzam sama, no nie z Szabajem.

Zapisałam się do tej Szafy, bo sądziłam, że jest to miejsce, gdzie są pozytywnie nakręceni ludzie. Chyba się myliłam. Jedna dziewczyna fajna kupiła coś ode mnie a ja spisałam się na 6 rzymską następnego dnia dostała paczkę. Ja kupiłam od dziewczyny za małe pieniądze, bo nie mam dużych i czekam już prawie tydzień a ona nawet nie wysłała. Dwie kolejne też jakoś mam mieszane uczucia zobaczymy. Czytałam wpisy i okazuje się, ze niestety jest tu całe mnóstwo oszustek i trzeba się liczyć, że ktoś nas nabije w butelkę.

wpis edytowany 2013-12-16 o godz. 20:06:43

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


pola55
Zobacz blog

pola55 napisała:

dodane: 16-12-2013 22:04

Też marzę o wisience na torcie bo mam ten sam problem
Jesteś słodka nie tylko dosłownie i.... ładnie piszesz.
Czytałaś na blogu u EDEN o aniołkach ?...
Taki trafiony to dopiero ma przerąbane :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Eden

Prowadzony przez:
bajsza1

Świat czasami bywa piękny, najczęściej gdy sami mamy ochotę się uśmiechnąć. Życie jest pełne niespodzianek, póki nas cieszą wszystko jest ok. Maluję swoje dni uśmiechami, czasmi są to barwy słońca innym razem odcienie szarości. Super jest to, że ciągle mam ochotę coś zmalować.

O mnie

bajsza1

Na szafie od: 20-11-2013

Obserwuj

Jestem słodka.

Obserwują blog
alex22
tala_03
pola55
margoletka
poprostukasia
piska129
Radiante

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0